Opinie o Aspro Krino Dunes

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(50 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
3.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel z potencjałem ale przed nim sporo do poprawy

    Katarzyna, --- 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel Aspro Krino Dunes to niestety 'najsłabszy' hotel w jakim dotychczas byłam, a szkoda, bo mogło być zupełnie inaczej. Miałam duże oczekiwania po przeglądaniu zdjęć, wizualizacji i czytaniu szczegółów oferty. Odwiedziliśmy hotel na początku czerwca 2024 - hotel jest nowy i to był jego pierwszy sezon, było jednak widać wiele niedoróbek, nieprzemyślanych rozwiązań, braków, a sama obsługa musi się jeszcze wiele nauczyć. Gdyby 'naprawić' parę rzeczy to by był naprawdę fajny hotel. * Wszechobecny zapach kanalizy - uderzył już nas na lotnisku - był nie do wytrzymania, myśleliśmy że to jakaś awaria, jednak zapach towarzyszył nam w wielu miejscach na wyspie jak i samym hotelu - codziennie było czuć smród kanalizy w mniejszym lub większym stopniu, codziennie też w hotelu był samochód asenizacyjny, więc mają tam ewidentnie z tym jakiś problem. * Hotel jest położony w spokojnej, cichej okolicy, gdzie oprócz 3 sklepów i 2 tawern nie ma nic. To może być i plus i minus zależy czego szukamy i potrzebujemy. Niedaleko hotelu, przy jednym ze sklepów jest przystanek autobusowy i możemy dojechać bez problemu do miasta Zakyntos. * Obsługa hotelowa na średnim poziomie, niby miła i pomocna jednak w trakcie rozmów i ustaleń jakby nierozumiejąca o co proszę/o co chodzi, nie tłumacząca nic, nie informującą o niczym - sami musieliśmy dowiadywać się o której godzinie są posiłki i w ogóle jak to wygląda...a nie do końca było łatwo to zrozumieć, ale to niżej. * POSIŁKI - no właśnie, objaśnię dla wybierających się jak to wygląda by nie motali się jak dzieci we mgle tak jak by to robiliśmy- W Aspro Krino Dunes macie do dyspozycji: śniadania zawsze są w formie bufetu - bardzo skromne, bardzo mały wybór, codziennie to samo, częste braki (w środku wyjazdu w końcu pojawił się jakiś mendażer, który zaczął mówić obsłudze, że musi dokładać produkty jak się skończą xD bo tak nikt tego nie robił) obiady i kolacje: w Aspro Krino Dunes zawsze są w formie karty (otrzymujesz 3 gotowe sety menu, wybierasz jeden z nich - przystawka, danie główne, deser) jeśli lubisz jeść i jesz dużo to będziesz niepocieszony, porcje są mniejsze, podane w wymyślny sposób, ale nie każdy się tym naje, smakowo średnie. Raz lepsze raz gorsze. Obsługa średnio ogarniająca - czasem minie trochę czasu zanim ktoś cię zauważy i poda karty, nawet gdy na sali oprócz ciebie jest zajety tylko inny stolik... była sytuacja 2 razy gdzie sala była cała pełna to już niestety przerosło obsługę - czekaliśmy na deser i już nikt go nam nie przyniósł więc zrezygnowaliśmy i wyszyliśmy. Tak więc masz niby set menu ale nie zawsze otrzymasz wszystkie 3 'dania' :) W przypadku pojawienia się Klientów z zewnątrz (niebędącymi gośćmi hotelu) są oni faworyzowani i obsługiwani szybciej/lepiej. Będąc gościem Aspro Krino Dunes obiady i kolacje możesz też spokojnie zjeść w hotelu obok Arion Green Riviera i są one w formie bufetu - wolimy taką opcję więc jednego dnia udaliśmy się tam na kolację - i NIGDY WIĘCEJ. To było gorsze niż kolacje a la carte w Aspro Krino. Ogromna kolejka do pomieszczenia, w którym znajdowało się jedzenie - gdy w końcu dotarłeś do tego pomieszczenia okazywało się, że jest to pokoik 2 m x 2 m, w którym ledwo da się ruszyć, jedzenia brak, wszystko przebrane/wybrane, tłoczący się ludzie, smród, ogólnie bardzo mało jedzenia, jakby ktoś postawił jakieś resztki z dnia poprzedniego. Tak więc stwierdziliśmy, że wolimy już jedzenie w Aspro Krino. Inny duży minus, dla mnie bardzo ważna rzecz - BRAK OWOCÓW W HOTELU (nie liczę jakichś plastrów pomarańczy, kiwi w mikroskopijnych ilościach) , pierwszy raz się z tym spotkałam, kocham owoce, myślałam że najem się arbuzów i melonów a tu psikus. Musiałam je kupować w pobliskim markecie i jeść w pokoju. * Pokoje ładne, każdy ma mniejszy lub większy 'basenik', jednak to wszystko jest bez sensu bo te baseniki i tarasy nie są odgrodzone od innych - wystarczyłoby postawić jakieś metrowy murek i byłoby lepiej - tak niestety nie ma prywatności. Drabinka do basenu mimo, że niby nowa już urwana, więc trzeba było uważać. BRAK JAKIEJKOLWIEK SUSZARKI/MIEJSCA/ DO SUSZENIA MOKRYCH STROJÓW, RĘCZNIKÓW - każdy radził sobie jak może, wystawiał drabinkę z łazienki, suszył na drabince od basenu, na pufach ... bez sensu - przy drzwiach prysznica jest idealne miejsce na zrobienie suszarki mocowanej do ściany ale tego nie było. Oprócz tego wystające gdzieniegdzie jakieś kable, nie tylko w pokoju ale i na terenie hotelu - widać, że jeszcze mają trochę do wykończenia (nie były to duże rzeczy, a raczej kosmetyczne). * Plaża hotelowa świetna, piaszczysta, piękna lazurowa woda, bardzo długo płytko. *Hotel jest niby dla dorosłych jednak jako, że funkcjonuje on jakoś 'razem' z tym hotelem Arion Green Riviera i mają wspólną plażę to dzieci były na wspólnej plaży. Sama wyspa mnie nie powaliła, a hotel to trochę rozczarowanie, raczej nie wróciłabym w to miejsce.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel ma duży potencjał... jednak jest dużo rzeczy do poprawy.

    Kasia 22.06.2024

    Ze strony Rainbow tours organizacja wyjazdu była idealna - transport zarówno z jak i do lotniska był dobrze zorganizowany, wszystkie przydatne informacje znajdowały się w aplikacji(numery telefonów, godziny zbiórki, itp.) a rezydent był bardzo profesjonalny i chętny do pomocy. Jeżeli chodzi o hotel są pewne pozytywne aspekty, a pierwszy to lokalizacja: hotel jest pięknie usytuowany, zaraz przy plaży, która jest piaszczysta, a morze jest ciepłe i krystalicznie czyste. Dodatkowo leżaki, kajaki i rowerki wodne były wliczone w all-inclusive i nie były dodatkowo płatne. W nocy palmy były podświetlane, puszczano muzykę i można było miło relaksować się przy morzu popijając napoje z baru, który znajdował się tuż przy plaży. Kolejnym plusem był prywatny basen w apartamentach. Każdy basen miał widok na morze więc właściwie można było czuć się jak na plaży nie wychodząc z pokoju. Woda w basenie była czysta i ciepła, bo przez cały dzień świeciło na niego słońce. Na tarasie znajdowały się pufy gdzie można było się relaksować i opalać. Jeżeli chodzi o sama miejscowość Vasilikos to polecam ja raczej spokojnym osobom, które nie potrzebują dużej oferty "nocnego życia", ale w okolicy znajduje się restauracja gdzie można oglądać mecze, słuchać muzyki na żywo, a także bar na świeżym powietrzu. Hotelowa restauracja zorganizowała również kilka tematycznych wieczorów, np. Latin Night i Greek Night z pokazami tańca i muzyka i goście bardzo dobrze się bawili. Niestety w hotelu jest też dużo aspektów, które powinny zostać poprawione. Rozumiem, że hotel dopiero się otworzył(na początku czerwca 2024) więc pewnie z czasem te niedociągnięcia znikną, ale nam zepsuły trochę pobyt. Po pierwsze: prysznice w apartamentach, tzw. walk-iny, nie posiadają drzwi, w efekcie woda wylewa się na cały pokój. Musieliśmy robić barierę z ręczników na podłodze aby woda się nie wylewała, ale i tak zalewało podłogę więc nie można się było komfortowo umyć. Mini kosmetyki, które zapewniał hotel nie były dobrej jakości i było ich mało, gdy się kończyły tylko raz dano nam nowe więc musieliśmy sami kupić kosmetyki w pobliskim sklepie. Grecki system kanalizacyjny nie jest najlepszy, nie można wrzucać papieru do toalety, o czym chyba zapominają niektórzy goście i przez to, co kilka dni na terenie hotelu roznosił się obrzydliwy zapach kanalizacji - potem w nocy ktoś przyjeżdżał to naprawić i było ok. Zwisające kable elektryczne z zewnątrz domków i na niektórych tarasach to kolejna oznaka niedociągnięć, chwiejące się schody w basenie również. Największym minusem było jednak jedzenie, jedyna dostępna opcja czyli all-inclusive obejmowała śniadania w formie bufetu, przekąski, oraz obiady i kolacje w formie menu do wyboru. Przy śniadaniu wybór był bardzo mały i codziennie podawano to samo. Przy obiadach i kolacjach w Palm Beach Park podawano do wyboru 3 rodzaje menu, które składały się z 4 dań i trzeba było wybrać to, które najbardziej nam odpowiadało. Każde menu jednak zawierało dania mięsne, a na pytanie o dania wegetariańskie i na prośbie o zamienienie składników lub dania(nawet na głupie frytki) manager reagował w sposób bardzo nieprzyjemny i odpowiadał, że nie można robić modyfikacji w menu i nie podają dań wegetariańskich- mimo, ze przy wyszukiwaniu w Google restauracja reklamuje się, że oferuje dania wegańskie(!). Skończyło się na zamawianiu menu pomniejszonego o dania, które zawierały mięso. Za każdym razem jednak dało się odczuć, że jesteśmy problemem dla managera i w końcu wysłał on nas do restauracji w sąsiednim hotelu Arion, gdzie jak twierdził jest bufet i duży wybór opcji roślinnych. Jedzenie w Arion było jednak bardzo słabej jakości, wybór był bardzo mały a dania ciagle się powtarzały. W końcu zdecydowaliśmy, że obiady i kolacje będziemy jeść w restauracjach w Vasilikos, co wiązało się z dużymi kosztami(średnio 40-50 euro dziennie za 2 osoby) i niestety trochę zniszczyło nam wakacje - rezerwując za all-inclusive nastawiliśmy się, że nie będziemy musieli wydawać pieniędzy na jedzenie. Kolejny minus to obsługa hotelu, która ledwo mówi po angielsku, a niektóre osoby nie mówią i nie rozumieją nic - jest to nie do pojęcia w hotelu, w którym przebywają sami obcokrajowcy. Do tego ciagle mylono się przy zamówieniach w barze lub bardzo długo trzeba było czekać na to co się zamówiło i często trzeba było się o to upominać. Do tego jeśli obsługa się pomyliła i zwróciło się na to uwagę trzeba było liczyć się, że przyjdzie wściekły manager i obarczy Cię wina za pomyłkę obsługi. Więc później, mimo że obsługa ciagle się myliła przestaliśmy im zwracać uwagę żeby manager nie przyszedł do nas z krzykiem. Tak na pewno nie traktuje się gości w żadnym hotelu, a na pewno nie w takim 4- gwiazdkowym. Podsumowujac, za cenę jaka zapłaciliśmy za tygodniowy pobyt w Aspro Krino Dunes spodziewaliśmy się dużo wyższego standardu i lepszego traktowania, bo w porównaniu z innymi hotelami 4*, w których gościliśmy w innych krajach wypada on słabo. Jednak nie są to rzeczy, których nie da się naprawić i pewnie z czasem hotel zyska na jakości jeśli weźmie pod uwagę sugestie gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w Aspro Krino

    Adrianna 04.09.2024

    Świadoma tego, że hotel nie ma pięciu gwiazdek, pragnę zwrócić uwagę na powyrywane drabinki basenowe w pokojach Suite z prywatnym basenem. Pomijam jakość sprzątania. Najgorszym elementem pobytu było jedzenie. Nie tylko monotonne, ale po prostu złej jakości. W hotelu poznaliśmy wiele polskich par, większość z nas kilka razy stołowała się poza hotelem. Czuć było oszczędzanie na jedzeniu, codziennie to samo na śniadanie, skąpy wybór na obiad oraz kolację. Miałam okazję trochę podróżować i tak marnego jedzenia sobie nie przypominam. Szkoda, bo płacąc za all exlusive oczekujemy tego, by nie musieć płacić dodatkowo za jedzenie. Staraliśmy się nie być wybredni, ale rozgotowany makaron w śmietanie zasypany serem, to nic smacznego. Robili również grilla, a mięso z niego podali w kawałkach dwa dni później. Codziennie suchy makaron- raz z sosem zawierającym szynkę ze śniadania, lub biednym sosem pomidorowym. Obok makaronu leżało warzywo- rozgotowany brokuł, brukselka lub kalafior. Długo by pisać. Po kilku dniach już wszyscy się do siebie śmialiśmy jak jest beznadziejnie. Szkoda, bo hotel jest w fajnej, spokojnej okolicy i ma potencjał

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Najgorszy urlop w uroczym miejscu

    Gabriela 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wybraliśmy hotel Aspro Krino Dunes z uwagi na położenie oraz zakwaterowanie w suitach z basenem. Poza tym hotel nowy, czterogwiazdkowy, w ofercie nazwany”ekskluzywny”co zapowiadało odpowiedni poziom i jakość. Niestety poza położeniem tuż przy piaszczystej plaży i krystalicznie czystej wodzie w morzu oraz wygodnym pokoju z basenem spotkało nas gorzkie rozczarowanie. Niezgodne z opisem wyżywienie w formule all inclusive, chaos przy wydawaniu posiłków, bardzo ubogi wybór i niska jakość oferowanych posiłków, brudne naczynia szklane, niepolerowane sztućce, konieczność spożywania posiłków na zachlapanych od zimnych napoi stołach (do tej pory zawsze w 4 gwiazdkowych hotelach zasiadaliśmy na kolacji do stołu nakrytego obrusem - tutaj nie?) Deserów i owoców brak - to co podawano do obiadu i kolacji trudno nazwać deserami. Przekąsek między posiłkami brak. Bardzo powierzchowne sprzątanie pokoju( brudne lustro przez cały czas pobytu, rozmazany kurz mokrym mopem). Pościel gorsza niż w dwu gwiazdkowym hotelu klasy turystycznej(nie maglowana ) Telewizor niesprawny. Koszmar nie urlop

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie spełnia 4*

    Miro 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel w żadnym aspekcie ( poza lokalizacją i prywatnym basenem) nie spełniał standardu dla 4 *, chociaż właściciel się starał nadrabiać osobistym zaangażowaniem .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    SIERPIEŃ 2024

    Patrycja, Gdańsk 04.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel nowy, kameralny, z basenami. Nam się trafił pokój w lini nr 4 - fajny widok, dogodna lokalizacja porównując z innymi nr pokoi. Co do wnętrza, nie mamy zarzutów - bardzo ładne, w klimacie boho, niczego nie brakowało(no może z wyjątkiem wysokiego lustra :)) Kuchnia - bardzo mały wybór, jakoś składników raczej z tych niższych. Czasami nie szło znaleźć niczego co byłoby zjadliwe. Mogę wymienić na palcach dania, które były smaczne - głównie były to dania obiadowe. Mały wybór owoców, tylko arbuz i melon. Na pewno nie powinno się to nazywać all inclusive. Lepiej by wyszli na tym, gdyby serwowali dania ala carte patrząc na ilość pokoi i osób w hotelu. Drinki - na barze widniało menu drinków, wybór był ale nie smakowało to dobrze. Dużo cukru w sokach, cola/fanta etc nieoryginalne. Podsumowując słaby poziom. Brak opasek - na barze kilka razy zostaliśmy zapytani z jakiego hotelu jesteśmy - myślę, że zastosowanie opasek byłoby mniej uciązliwe dla obu stron. Brak dzieci - tylko i wyłącznie w pokoju i na basenie. Plaża, bar są ogólnodostępne więc biega tam sporo dzieci. Plaża - na plus, dosyć fajna woda, wygodne leżaki, dużo miejsca, darmowe supy i kajaki do wypożyczenia. Brak jakichkolwiek animacji w hotelu, muzyki na żywo. Jeśli chodzi o rozrywke, to niedaleko Banana Beach ale kawałek na nogach trzeba przejść + kilka tawern w okolicy. Reasumując, po tygodniu już można było się zacząć nudzić w tym hotelu. Basen w pokoju niestety nie zrekompensuje wszystkich innych wad, które w 4* nie powinny wystąpić. Czy żałujemy pobytu? Nie, bo odpoczeliśmy, Zante jest piękne samo w sobie. Czy wrócilismbyśmy do akurat tego hotelu? Niestety nie, ale jak ktoś szuka hotelu z segmentem basenów, to myślę że nie znajdzie nic tańszego. Fajnie gdyby zrobili ofertę bez wyżywienia all, wtedy tą różnice w cenie wykorzystałoby się w okolicznych tawernach a oni nie musieliby się męczyć ze słabym gotowaniem. Pozdrawiam:)

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Aspro Krino Dunes

    Teresa, GDAŃSK 28.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel położony przy ładnej plaży, w pokojach czysto - niestety są to jedyne zalety tego miejsca. Jeżeli chodzi o jedzenie opcja all inclusive, którą wykupiliśmy nijak się ma do przyjętych standardów. Śniadania w formie bufetu - raczej skromne, brak oliwy w Grecji trochę dziwił. Obiady i kolacje z karty - niestety w bardzo okrojonym zakresie (trzy do wyboru) ...tak naprawdę można powiedzieć że resztki z hotelu obok :(. Brak warzyw i owoców ...o deserty trzeba się dopraszać. Oczywiście można iść do hotelu obok ... tam jest dużo więcej jedzenia ale niestety warunki jedzenia są dużo gorsze (ciasno i duszno) ... a w końcu zapłaciliśmy dużo więcej właśnie, żeby jeść posiłki w pięknej scenerii. Opisanego w ofercie baru przekąskowego z kanapkami deserami i przekąskami, owocami praktycznie nie było ... pojawiło się po naszej interwencji cos w lodówce, ale było tego bardzo mało i praktycznie po chwili znikało. Lodów nie było przez cały pobyt. Kelnerzy wiecznie obrażeni, zapominali o zamówieniu - na zamówienie były dni że czekało się ponad godzinę. Niestety jedzenie i sposób jego podania zupełnie zepsuły i przyćmiły sam pobyt, a szkoda :(

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Aspro Crino Dunes

    Marcin, Koszalin 04.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Niestety wyżywienie, pomimo moich skromnych wymagań nie spełniło oczekiwań. Wyżywienie bardzo monotonne, słabo przyrządzone, mdłe, na komponentach bardzo niskiej jakości. Napoje w ofercie All inc. w bardzo małym wyborze. Czystość pokoi na granicy akceptacji. Kratka ściekowa z prysznica nie odbierała wody, wyczuwalny fetor unoszący się w całym pomieszczeniu. Po około dwóch dniach od zgłoszenia częściowo rozwiązano problem. Problemy z uzyskaniem jakichkolwiek informacji w recepcji hotelowej. Z mocnych stron - położenie hotelu - wręcz ,,bajeczne" Obsługa grzeczna, miła.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Nie jest to hotel dla dorosłych

    Anna 02.06.2024

    Hotel sprzedawany w ofercie ,,dla dorosłych" sam hotel tak, ale plaża, posiłki, i rekreacja to dwa połączone hotele więc dookoła krzyki, wrzaski i wszystkie atrakcje związane z dziećmi. All może ale nie na wszystko. 100 ml Prosecco na hotelowej plaży to koszt...14 EUR!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel w oparach kanalizacji.

    Sławomir, Karczew 07.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    W całej ofercie najlepsza jest plaża. Od wejścia na plażę wystarczy w prawo podejść ok 50 metrów i wchodzimy do morza bez kamieni. W hotelu wszędzie jest czuć kanalizację. W pokoju obok recepcji zapach kanalizacji był zaciągany przez klimatyzację. Basen przy pokoju czyszczony raz na pobyt, filtry włączane jeden raz na dobę na ok 2 godz. W restauracji posiłki bez fajerwerków, niezbędne minimum. W poniedziałek, wtorek , środę i czwartek dochodziły nowe danie w piątek i sobotę były gulasze, sosy z tego co zostało. Mięso w gulaszu wysuszone i czuć że swoje odleżakowało. Najbardziej " rozbawił" mnie sobotni sos meksykański z mortadelą podawaną na śniadania, która nie miała wzięcia u gości. Z owoców arbuz i melon. Arbuzy smaczniejsze są w naszej Biedronce. Desery co dzień te same + jedno ciasto codziennie inne. Z suszonych owoców: daktyle, figi rodzynki i kandyzowane ananasy, arbuzy itp. Dwoje kelnerów w restauracji, do ich pracy nie mam uwag, tak jak do barmana. Dobrze wykonywali swoją pracę Poza wonią kanalizacji mi najbardziej przeszkadzało palenie gości i chyba managera w restauracji przy stolikach. Wiatr wwiewał dym i jego smród do innych stolików. Na prośbę do chyba managera o dopilnowanie by tego nie było, żadnej reakcji. Ćwiczenie na siłowni grozi trwałą kontuzją lub kalectwem. Sprzęt w 100% do wymiany, zdewastowany i popsuty. Pod sufitem w siłowni jest gniazdo os. Urlop mimo wszystko był udany, w hotelu spędzaliśmy bardzo mało czasu. Wszystkie niedogodności hotelowe wynagradzało morze, plaża i piękna pogoda. Hotel chciałby być top ale traci na dziadoskich oszczędnościach na wszystkim, od jedzenia po obsługę basenów. Pokoj sprzątany codziennie wraz z wymianą ręczników. Woda 0,5 l na osobę też teoretycznie uzupełniana codziennie o ile pani pokojowa nie widziała niewypitych butelek wody. Jak nie wypiliśmy wody to już nie uzupełniała. Oszczedność... Pokój przestronny, łóżko duże z wygodnym materacem. Przed pierwszą nocą poprosilem o wymianę pościeli bo ta którą mieliśmy na łóżku śmierdziała stęchlizną i zgnilizną. To był mój drugi pobyt na Zakyntos i może jeszcze tam wrócę. Napewno jednak nie do tego hotelu. Wartość pobytu w tym hotelu jest mocno przeszacowana. Opieka i pomoc rezydentów na 5. Im osobne podziękowania i uśmiechy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem