Opinie klientów o Ikaros Hotel

3.9 /6
449 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Zadowolona 23.08.2021

Luksus

Hotel niebrzydki, ale niestety czystość łazienek pozostawia wiele do życzenia. Jedzenie okropne, czuć stary tłuszcz, cały czas to samo menu, codziennie frytki i znikomej jakości kurczak..sytuację ratują jedynie arbuzy i melony. Jedyne plusy tych wakacji to lokalizacja hotelu, basen i klimatyzacja..o alkoholu nie wspomnę, bo szkoda słów na te plastikowe kubeczki i znikomą ilość napoju...trzeba niestety wziąć więcej gotówki, żeby zjeść coś dobrego, na szczęście w Laganas nie brakuje restauracji serwujących smaczne, greckie jedzenie..dzieci nie bardzo Maja co zjeść, więc trzeba zaopatrywać się w przekąski w okolicznych marketach..hotel jest odpowiedni jedynie dla mało wymagających..

0.5/6

Paweł, Białystok 23.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Obsługa najgorsza

Typowy hotel dwugwiazdkowy. Do poprawy obsługa hotelu , bardzo nie miła a przedewszystkim barman, wyjątkowo nie miły człowiek. Jedzenie dobre ale monotonne. All inclysive niby jest ale drinki liczone. Nie można wziąć więcej niz jeden i nie za czesto - ma sa kra . Stare połamane leżaki przy basenie

0.5/6

Joanna, Zabrze 21.08.2019

Wielka pomyłka

Hotel to jedna wielka pomyłka, nie wiem kto wprowadził go do oferty. Podczas krótkiego pobytu ( na szczęście) - 3 doby, pokój nie był ani razu posprzątany. Szczytem wszystkiego było pojawienie się pani "sprzątaczki" z czystymi ręcznikami na półgodziny przed opuszczeniem pokoju i prośbą o napiwek. Jedzenie poniżej krytyki, to co zostało nie zjedzone podczas obiadu pojawiało się na kolacji. Brak windy w budynku i utrzymujący się mysi zapach to tylko jedna nielicznych "atrakcji" hotelu

0.5/6

Piotr 06.08.2022

Hotel dla osób o bardzo małych wymaganiach.

Dziwie się że Rainbow ma ten hotel w ofercie, hotel wymagał by kapitalnego remontu bo na razie wanny, zlewy są naprawiane za pomocą farby. Jedzenie to suchy makaron i sos, pomidory sałata oraz dwie potrawy rzadko zmieniane. jeżeli przyjdzie sie na śniadanie o 8 to zostaje tylko mortadela pomidor, ser i dżem. a all inclusive to jakieś nie porozumienie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem