Opinie o Ikaros Hotel

Kategoria lokalna: 3

3.9/6
(519 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.1
Pokój
3.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niezadowolona

    Magdalena, Warszawa 26.07.2025

    Pomijając fakt iz pokój który otrzymałyśmy nawet nie przypominał tego z broszury , sprzątaczki hotelowe okradły nas z pieniędzy drugiego dnia pobytu i nie tylko nas ale także innych gości hotelowych , również z drogocennych przedmiotów . Nie byłam w stanie dostrzec już tam nic dobrego. Serdecznie Nie polecam .

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    skandal

    Piotr Kałużny 03.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    tragedia w zante i RAINBOW

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    koszmarny hotel

    Marzena 09.07.2022

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel do usunięcie z rainbow

    Zakynthos ikaros 02.09.2021

    Jedynym plusem jest położenie hotelu blisko plaży i full rozrywki do okola.Sam hotel dla ludzi mało wymagajacych, wymaga remontu łazienka w tragicznym stanie, z obsługi hotelowej miła jedynie pani z recepcji. Barman wylicza drinki panie z restauracji niemiłe z okropna miną patrzą na ręce ludzi w czasie posiłków, goście są non stop obserwowani co wprowadza w niesmaczna atmosfere jest poprostu bardzo drętwo. Jedzenie bardzo monotonne obiad kolacja to samo, nie ma deserów. Drinki tak rozcieńczonego że nie da się pić nawet soki. Ogólną atmosfera w hotelu jest zła, nie ma po co tam przebywać jedynie w czasie posiłku. Nie polecam... Ciekawe jest to że na stronie Rainbow są tylko pozytywne komentarze nie wiadomo skąd... Nie polecam raz jeszcze. Pozdrawiam

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Totalna katastrofa. Uwazajcie na ten hotel.

    Wieslaw 14.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Ten hotel to porazka. NIC nie zgodne z opisem wycieczki.Hotel to poprostu ruina , drzwi do toalet Nieman nie istnialy , ciągle hałas i libacje angoli którzy przyjechali się wyszaleć , wyjazd z rodziną był poprostu koszmarem , żadna noc nie przespana . All inclusief w tym hotelu wogole nie istnieje , nie było nic , nawet kawę sam kupowałem i piłem zimna bo były 2 stare termosy które. Nawet wody nie grzały . Jedzenie ochydne i przerobione po 3 dniach co zostawało to było coś z tego pichcone . Wyjazd do tego hotelu to oszustwo ze strony Rainbow , nic nie zgodne z opisem . Rezydent był wielokrotnie informowany o zajściach na miejscu , po czym ironiczny uśmiech i odpowiedz : wiem bo nie jesteście pierwszymi którzy o tym mówią , nic nie mogę zrobić . To kpina z waszej strony . Porażka totalna . Wyjazd rodzinny okazał się poprostu zmorą .

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo niski standard

    Iwona, Krasnopol 04.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Tylko pogoda i okolica zasluguja na uznanie. Hotel tragiczny. Brud, smród kanalizacji, jedzenie zwykłe zero potraw greckich. Bar all inclusive to jakiś zart, dwa rodzaje wina ,ktore nie nadaje sie do picia, piwo rozcieńczone wodą, jeden rodzaj wodki anyżowej i lemoniada. Podawane w plastikowych kubkach jednorazowych.Nawet dokupic nie bylo co. Lezaki przy basenie brudne, lazienka nieremontowana od lat ,stara wanna, reczniki przez tydzień wymienione raz. Zdjęcia w ofercie przedtawiaja hotel sprzed lat, teraz to ruina. Czuje sie oszukana i na pewno bede skladac reklamacje.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Koszmar - nie polecam

    Julia 02.12.2024

    W tym hotelu byłam na przełomie sierpnia i września 2024. Na zdjęciach nie wygląda na jakiś luksus, nie oczekiwałam tego, ale to co zastałam na miejscu to po prostu syf kiła i mogiła. Pierwsze co rzuciło się w oczy po drodze do recepcji to ubrudzone obrzydliwe materace na leżakach, na których przesiadywały okoliczne bezdomne koty. Później przez cały pobyt (2 tyg) panie ze sprzątaniem przyszły do nas może kilka razy. Nawet po posprzątaniu nie było wymiany ręczników, musieliśmy się o to prosić w recepcji, tak samo jak o papier toaletowy którego tez obsługa nie dostarczała. Pościele nawet po zmianie były brudne, ciężko stwierdzić od czego. Panie myły tym samym mopem podłogę w pokoju i na balkonie, a potem przecierały nim stolik, który się tam znajdował. Z klimatyzacji leciała woda wobec czego balkon był cały czas połowicznie zalany. Przechodząc do tematu jedzenia - było obrzydliwe i niezjadliwe. Nie było z czego wybierać. Jedynie śniadania jakoś dawały radę. Napoje to rozrobiony proszek z wodą - a nawet wówczas gdy automat się popsuł to długo nikt nie raczył go naprawić. Byly tam do tych napojów plastikowe kubeczki, ale jeżeli wzięło się ich w ilości więcej niż 1 to pan z obsługi krzyczał, żeby zostawić. Czystość na basenie także pozostawiała wiele do życzenia. O leżakach już wspomniałam, ale warto jeszcze powiedzieć, że jeden z naszych znajomych dostał infekcji ucha od wody w basenie, co potwierdził lekarz, do którego się udał. Jeżeli chodzi o drinki na allinclusive - po prostu ich nie ma. Tzn można poprosić tylko o te robione z ich grecką wódką i ewentualnie o wino. Za drinki z normalną wódką trzeba płacić. Internet działa tylko w recepcji, w której nie ma klimatyzacji lub działa bardzo słabo.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ikaros

    Marcin, Puławy 03.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Nie polecam. Głęboki PRL. Jedyna opcja wyboru "All.." to jakaś pomyłka. Śniadania jajka i serdelki, obiad kurczak, kolacja kurczak, alternatywą makaron. Arbuz namiastką deseru 🤔. Automat z sokiem pomarańczowym i wiśniowym czasami. Podgrzewacz wody czynny tylko rano. Bar w opcji All to piwo, kropelka ouzo, wino reszta płatne. barman obsługuje jak za kare. Recepcja, stołówka to sauna, zero klimatyzacji. Do wszystkiego można sie przylepić brudem - stoły, okna, talerze, sztućce. Pokoje czyste, łazienka to odmalowana wanna, woda w kranie słona niezdatna do picia. Plaża fajna i niedaleko. Ogólnie nie polecam. To nie All to nędzny motel z jako takim wyżywieniem.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Opinia o hotelu Ikaros

    Karolina 09.08.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    Witam , właśnie wróciłam z pobytu w hotelu Ikaros , okres od 24.07.2018 -07.08.2018 ( dwa tygodnie ). Moja ogólna opinia co do hotelu i wyżywienia : tragedia !!! Jeżeli to ma być all inclusive i to za takie pieniądze to przestrzegam następnych gości udających się tam na wypoczynek ....szybko zmieniajcie hotel . Jeszcze nigdy nie widziałam żeby pomalować białą farbą olejną wannę w celu odświeżenia ,w pokoju dla dzieci zamiast klimatyzcji niedziałający wiatrak ,który wymienili po dwóch dniach.Nowy wiatrak co prawda działal ale wydawał takie dzwięki,że dzeci nie mogły spać z gorąca oraz hałasu jaki wydobywał sie z wiatraka podwieszonego pod sufitem.Nie jesteśmy ludzmi w wysokimi wymaganiami ale te warunki nie odzwierciedlają tego co możemy zobaczyć ze zdjęć w folderze.pewnie robionych bardzo dawno temu.Obecnie hotel jak i basen są w opłakanym stanie!!! Napewno hotel jak i jedzenie nie są warte tych pieniędzy...

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Ostrzegam i odradzam !!!

    Marta 22.07.2022

    Ikaros - odradzam !!! Zwłaszcza rodzinom z dziećmi. Brak windy , ciężko wnieść walizki. Pierwszy hotel , w którym obsługa nakazuje sprzątanie po sobie😁 All jest jakąś pomyłką - nie ma nic dla dzieci o lodach deserach czy ciastku można tylko śnić. Jedzenie monotonne na maxa i często zimne. Owoce tylko arbuz! Sztućce i filiżanki bywały brudne . Woda nie wiadomo gdzie ją brać bo obsługa krzyczała na turystów. Pościel nie wymieniana przez dwa tygodnie. Pokoje sprzątane bardzo rzadko. Hotel ma 2,5 * ale to nie zwalnia go z szanowania klienta. Brodzik dla dzieci brudny. Drinki w przypadku jednego Pana 1szt dla 1 os w plastikowych kubeczkach. Wadliwe klimatyzacje w pokojach. Drewniane niewygodne leżaki i braki parasolek.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem