Opinie klientów o Ikaros Hotel

3.9 /6
428 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Bogdan, Radomsko 11.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Spędzone 2 tygodnie

Byliśmy w tym hotelu dwa tygodnie z opcją all inclusive. Niestety posiłki w restauracji pozostawiają wiele do życzenia. Zdecydowaliśmy się na ten hotel ze względu na lokalizację .Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, do centrum imprezowego ok 5-10 min, na plaże ok 10-15min. Plaża duża i piaszczysta. Do plaży ok 800 m, hotel Stary przydałby się remont. Wifi w pokojach dodatkowo płatne - 10Euro za tydzień. Basen duży z możliwością kąpania się do godz 20:00. (głębokość do 165cm) nie ma ratownika więc kąpanie w nim jest na własną odpowiedzialność ;) All Inclusive z zegarkiem w ręku kończone o 22:00 i nie ma zmiłuj. Do wyboru: napoje, białe/czerwone wino, piwo, ouzo i TSIPOURO (polecam, taki ich lokalny bimber ale oczywiście słabszy od naszego bimberku ). Nie ma lokalnego rumu,tequili czy innych trutnków.Hotel nie polecam rodzinom z dziećmi, zdecydowanie dla dorosłych. Nie ma posiłków typowych dla dzieci...no chyba że chcą jeść frytki codziennie na śniadanie,obiad i kolacjęPosiłki te same, monotonne. Sałatki ciągle pomidory cebula i tzatziki. Brak lodów, owoce serwowane przy posiłkach to arbuz i dwa razy trafił się melon. Ciasta tylko na kolację i rzadko. Co do napoi na śniadanie: sok pomarańczowy, herbata i kawa . Kawa to lura parzona w wielkim baniaku. Obsługa niemiła. Pokoje słabo sprzątane. Łazienki brzydkie. Jeśli ktoś nie wie, to nie ma oznaczen czy chcesz by ręcznik był wymieniany czy nie, my strzelaliśmy czy mają być na podłodze czy w wannie i okazało się że na podłodze . Klimatyzacja zawieszona nad łóżkiem !! Lodówka głośno chodzi. Kolejny minus to branie dwóch napojów na osobę w barze w kubku 250 ml gdzie przy temperaturze 31 stopni chce się ciągle pić. Opcją all inclusive dostępna w dniu wylotu do godziny 12 !! A w dniu przylotu od godziny 12 !!! Nie polecam

2.5/6

Zbigniew, Joselewicza 13 m 5 27.09.2021

hotel

byłem z biurem Rainbow już na kilku wyjazdach, ale z tak słabą ofertą hotelową spotkałem się po raz pierwszy. Hotel położony jest przy dość ruchliwej ulicy, z której nieustanne hałasy przejeżdżających samochodów a zwłaszcza modnych quadów nie pozwalają spokojnie spać. Warunki bytowe jednak były jeszcze do przyjęcia, ale żywieniowe poza wszelką krytyką. co dzień te same dania w dodatku serwowane na zimno. Z kuchni greckiej prawie nic. Z owoców arbuz i melon, a o alkoholach w ramach all inclusive lepiej nie wspominać. I jeszcze wymyślony przez obsługę obowiązek sprzątania po posiłkach ze stołu brudnych naczyń. Jednym słowem ocena na jedynkę z małym plusem.

2.0/6

PAULINA, BYDGOSZCZ 30.07.2019

IKAROS All inclusive SOFT

Hotel polecam osobą bardzo mało wymagającym standard 2,5 * to jest naprawdę bardzo mało na hotel. Kupując wycieczkę poinformowano nas, że hotel poprawił się przed sezonem z jedzeniem ale niestety jest bardzo mało tego jedzenia. Okolica jest naprawdę super, transfer z lotniska trwał niecałe 10min. All inclusive SOFT - informacja o SOFT czyli braku przekąsek została przed nami ukryta przez biuro podróży !!!!!!!!!!! Bar czynny do 22:00 moim zdaniem to zbyt wcześniej bo tak dopiero wraca się do hotelu z miasta lub z wycieczek.

2.0/6

Julia, Gostycyn 03.10.2022

Pobyt w hotelu

Tragedia
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem