Opinie klientów o White Olive Premium Cameo

5.1 /6
603 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Beata, Przeworsk 24.10.2022
Termin pobytu: sierpień 2022

Mocno tak sobie.

Pokój rodzinny z widokiem na morze... Nasz pokój był bez okien - wchodząc do pokoju, jakby się odwiedzało jakieś katakumby - dodatkowo - nie ma ŻADNEGO górnego światła - tylko dwa kinkiety i lampka taka "stołowa". Z czego jeden kinkiet nie działa - cały czas siedzi się, jak w piwnicy. Trzy dni chodziłam na recepcję, prosząc o wymianę/naprawę żarówki, nie zmienili żarówki podczas naszego pobytu. W pokoju naszego dziecka było okno - może 50x50 - ale z tego okna było widać głównie dach. Morze było widać z balkonu - jeżeli dobrze człowiek wychylił się pomiędzy dachami. Na tym balkonie były trzy agregaty z klimatyzacji - dwa nasze i jeden od sąsiedniego pokoju, które hałasowały, lejąc wodą i gorącem - więc balkon był absolutnie nie do funkcjonowania. Wieczorem nie było szans, żeby tam usiąść - bo się po prostu nie dało. Nawet, jeżeli wyłączylibyśmy nasze, to pozostawał jeszcze sąsiadów - i to akurat ten zalewał wodą cały balkon. Pokój absolutnie nie odpowiadał temu, co było oferowane na zdjęciach i co mieliśmy zapewnione w umowie. Dotyczy to pokoju o numerze 307. Reasumując - pokój był bez widoku na morze, bez możliwości wychodzenia na zewnątrz, bez okien. Generalnie cały hotel średni mocno. Na stołówce żadnej klimatyzacji, żadnego wiatraka - siedzi się i je w przeszklonej nagrzanej przestrzeni, jak w terrarium albo na zewnątrz w pełnym słońcu. Sprzątanie żadne. Mieliśmy dramatycznie pobrudzoną, obklejoną, śmierdzącą lodówkę i brudne blaty po poprzednich lokatorach. Nasze uwagi spotykały się z zerową reakcją. Jeździmy na wycieczki średnio 2-3 razy w roku (niekoniecznie tylko z Wami), w Waszym biurze mamy kartę stałego klienta. Natomiast pierwszy raz spotkaliśmy się z taką sytuacją. Jedzenie w miarę ok. Nie ma możliwości "posiedzenia" wieczorem - ponieważ bar to jest po prostu część stołówki i jak chcesz drinka to najpierw musisz poczekać aż 20 "bombelków" dostanie lody... Ręczniki plażowe/basenowe - które były teoretycznie dostępne za kaucją - nie udało nam się ich dostać ani jednego dnia. Jedyny pozytywny aspekt - obsługa kelnerów/barmanów - tutaj na 6. Ale recepcja niweluje dobrą ocenę dla pozostałej obsługi. Próbowaliśmy złożyć reklamację w związku z pokojem, za który dopłaciliśmy, ale zostaliśmy mistrzowsko zignorowani. Nie polecamy tego hotelu, albo dla baaaaaardzo niewymagających klientów. Plaża publiczna, leżaki 30 euro/doba albo za zamówienie jedzenia. Okropnie brudna. Kilka barów w okolicy. Skoro to jest sieciówka Rainbow to na pewno będziemy omijać pozostałe hotele.

2.0/6

Monika, Płochocin 05.08.2022

Pobyt lipiec 2022

Hotel, nie zasługuje na 4 gwiazdki. Jedzenie monotonne i niesmaczne. Wystrój pokoju pozostawia wiele do życzenia. Plus to baseny i bliskość morza, choć plaża przed hotelem bardzo brudna.

2.0/6

Ewa 12.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Zdecydowanie nie polecam

Przed wyjazdem myślałam, że negatywne opinie są przesadzone. Jednak okazało się, że w wielu przypadkach to prawda. Wykupiłam wczasy w Zante Blue Beach, pokój z widokiem na morze. Zakwaterowano nas w Zante Inn w "apartamencie" z antresolą. Pomieszczenie składało się właściwie z 3 pomieszczeń, w których spokojnie mogłoby przebywać około 6 osób. główna sypialnia znajdowała się na piętrze, toaleta i TV na dole. Zamiast widoku na morze z balkonu roztaczał się widok na sąsiednią ścianę i śmietnik. Po interwencji w recepcji zmieniono nam pokój zgodnie z wykupioną ofertą. I od razu zaczęły się kolejne kłopoty... Klimatyzacja działała, ale jakby w odwrotnym kierunku - na balkonie było przyjemnie chłodno, do pokoju wdmuchiwało gorące powietrze. Zaduch nie do wytrzymania. Zgłosiliśmy problem w recepcji (3 razy). Kolejno przychodzili fachowcy, oglądając, pstrykając, jednak bez efektu. Poprosiliśmy o pomoc rezydentkę, ponieważ nie znamy języka angielskiego. Wyjaśniliśmy sytuację, poprosiliśmy o zmianę pokoju lub przynajmniej wentylator do czasu naprawienia klimy. Niczego nie dało się załatwić. Pani ograniczyła się do tego, że porozmawia z menadżerem. Nic więcej nie może zrobić. Po nieprzespanej nocy (podróż) szykowała nam się kolejna nieprzespana noc w pokoju, w którym panowała ponad 30-stopniowa temperatura. Sytuację rozwiązano błyskawicznie, gdy znieśliśmy do holu głównego poduszki i stwierdziliśmy, że będziemy spać tam na sofach. Nagle znalazł się wentylator, a rezydentka oddzwoniła szybko, proponujac nam przeprowadzkę na jedną noc do innego hotelu. Ponieważ byłaby to już trzecia przeprowadzka w tym dniu, wybraliśmy wentylator. O dziwo, następnego dnia klimatyzację naprawiono.Różne kłopoty z pokojami miało wielu wczasowiczów w tym hotelu. Jak napisał ktoś we wcześniejszej opinii, jeżeli ma się szczęście i dostanie od razu dobry pokój, pobyt jest na pewno przyjemniejszy. Resztę uwag zamieszczam poniżej.

2.0/6

Adam Strzelczyk 18.08.2022

Nie wart swojej ceny

Jeden z najgorszych hoteli w jakim byłem, zupełnie nie wart swojej ceny. Poza w miare ok pokojem (czego nie można powiedziec o łazience, gdyż biorac prysznic mozesz zalac pokój, a szklane drzwi do łazienki się nie zamykają) i świetną lokalizacją przy samym morzu plusy się konczą. Jedzenie wręcz fatalne, zawsze zimne, słabej jakości, mało urozmaicone i mało greckie. Czystość jest tylko pozorna, wiekszość rzeczy jest tylko przecierana, jedenie pod stolikami potrafi leżc kilka dni, jakoś drinków pozostawia wiele do życzenia, ale wszytsko ratuje lokalna rakija. Widok na morze to w głównej mierze widok na dach, ale i tak nie trafilismy najgorzej bo winnych pokojach był smród i wilgoć, niektore osoby z obsługi pracują tu chyba za kare. Generalnie za te pieniadze można znalezć dużo lepszy miejsc na wakacje. Wyspa sama sobie przepiękna, mnóstwo rzeczy do zobaczenia, cudowne morze, plaża w jednym miejscu jest w innym nie ma ;). Wrócę jeszcze tutaj ale hotele sieci White Olive będe omijał szerokim łukiem. PS. Animacje to jakis żart i to mało śmieszny.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem