Opinie klientów o White Olive Premium Cameo

5.1 /6
603 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Marek, - 05.09.2022

Srednia jakosc

Rozumiem inflacje. jenak cena byla niewspolmierna do jakosci. Hotel mila byl 4 gwiazdkowy. W porywach moglby zasluzyc na 3.

2.0/6

Joanna, Radunica 05.09.2022

Hotel o średnim standardzie

Hotel z zewnątrz wygląda na 4 gwiazdki , wewnątrz zdecydowanie 2. Zdecydowanie nie polecamy

2.0/6

Wiesława, Katowice 25.10.2022
Termin pobytu: czerwiec 2022

Niefortunny wypoczynek - po kilku latach ponownie odwiedziliśmy Zakynthos, wyspę, która nas kiedyś urzekła.

Należąca do Rainbow spółka White Olive Hotels posiada na Zakynthos trzy hotele, które mają świetną lokalizację, wysoki standard pokoi i starannie dopracowaną ofertę restauracyjną – z reklamy Rainbow. Hotel White Olive Premium Cameo – potwierdzamy lokalizacja bardzo dobra, tuż nad morzem, w spokojnej miejscowości, blisko rozrywkowego Laganas, jednak co do standardu pokoi i oferty restauracyjnej mamy zastrzeżenia. Hotel mieści się w dwóch budynkach oddzielonych ulicą, budynek od strony morza z recepcją i drugi z „restauracją”. Zostaliśmy zakwaterowani w budynku od strony morza. Do pokoju 303 można było dojść przejściem za recepcją, które ze względu na stan (brud, stare rury kanalizacyjne, popękana, nierówna posadzka) powinno być niedostępne dla gości hotelowych lub bezpośrednim dojściem od strony ulicy, obok hotelowej wiaty śmietnikowej, w obu przypadkach do góry po tych samych stromych żelaznych schodach, wyścielonych wykładziną. W ofercie nie było informacji o braku windy. Decydując się na pokój standardowy z widokiem na morze nie spodziewaliśmy się luksusów. Mały metraż, brak półek w łazience, sfatygowane baterie łazienkowe byliśmy w stanie zaakceptować, przeżyliśmy również brak umywalki w łazience, cieszył nas widok na morze. Niestety czar prysł już w pierwszym dniu. Na balkonie nie można było posiedzieć i podziwiać piękne widoki, gdyż było głośno i gorąco od umiejscowionych tam starych klimatyzatorów. Dodatkowo wieczorem wystąpił problem z wodą. Woda zimna w łazience była całkowicie wyłączona od godz. 22.00 do godziny 10.00 następnego dnia, toaleta nieczynna, z prysznica leciała bardzo gorąca woda, nie pozwalająca na korzystanie. W recepcji dowiedzieliśmy się, że to drugie piętro i jest problem. Ponieważ przez kolejne dni sytuacja powtarzała się, sprawę zgłosiliśmy Rezydentowi, który „załatwił” nam racjonowanie wody: pół godziny wieczorem ciepła woda pod prysznicem i zimna w spłuczce oraz możliwość skorzystania nocą z łazienki na parterze (!). Na złożoną przez nas reklamację zaproponowano nam zmianę pokoju na ostatnie półtorej doby. Rozumiemy, że nadawane hotelom gwiazdki są umowne i mogą gwarantować bardzo różny poziom zakwaterowania, jednak bieżąca woda w XXI w. jest standardem! Po powrocie złożyliśmy oficjalną reklamację do Rainbow, w odpowiedzi „za niekomfortowe warunki związane z brakiem wody” (dla nas skandaliczne) otrzymaliśmy bon o symbolicznej wartości, z którego możemy skorzystać w kolejnym wyjeździe. Zarówno rezydenci jak i firma Rainbow nie przejęła się naszym zmarnowanym wypoczynkiem. W restauracji jedynie kelnerzy byli na piątkę, jedzenie monotonne, mało greckie, owoce to jabłka i pomarańcze, przekąski - tylko kanapki, kolejki do barów. Opinię wystawiam późno, gdyż musieliśmy odreagować korzystając z konkurencyjnej oferty – Hotel Aeolos Beach Resort Korfu– polecamy.

1.5/6

Jacek 20.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Oszukują na zakwaterowaniu !!!!!!!!!

Właśnie wróciłem z tego hotelu. Pokoje zupełnie inne niż na zdjęciach. Co prawda kilkanaście w głównym budynku podobnych istnieje, lecz prawdopodobieństwo, że dostaniecie niewielkie i też nie w tym standardzie co pokazują zdjęcia. Mieszczą się w głównym budynku przy basenie. Pozostałe to standard bliżej nieokreślony. Smród z kanalizacji non stop. Brak suszarki w łazience czy gniazdka elektrycznego i to mają być 4* , woda przelewająca się z brodzika, meble i wykończenie z przed 15-20 lat !!! Wyżywienie monotonne, nie liczcie na owoce morza i kuchnię regionalną. W takim kraju jak Grecja jedynymi owocami przez pobyt 8-dniowy były tylko na przemian jabłka zielone lub czerwone, karłowate pomarańcze oraz brzoskwinie z puszki !!!! Ponadto "0" imprez , animacji czy innych atrakcji które reklamuje biuro, po 22: 00 życie hotelowe zamiera. Zaraz po zakwaterowaniu złożyłem pisemną reklamację w obecności rezydentki, którą trudno było namówić do złożenia podpisu i pieczątki. Reklamacja poszła jeszcze w tym samym dniu do centrali biura. Do dnia dzisiejszego cisza....... !!! Mają w dużej '' D'' klienta !!! Przestrzegam i uczulam, jeszcze przed wylotem potwierdzajcie w biurze faktyczny stan rezerwacji pokoi bo inaczej wylądujecie w sub strefie o nazwie "ZANTE INN" a nie jak w umowie "ZANTE BLUE BEACH'' Na szczęście okolica i widoki są fantastyczne i niepowtarzalne. Woda jak w bajce !!!! Jedyny powód dla którego warto !!!!! Pozdrawiam, Jacek
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem