Opinie klientów o White Olive Premium Cameo

5.1 /6
603 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Kamil, Nowa Sarzyna 07.10.2019

PORAŻKA

Pokoje Porażka biuro Rainbow w stalowej wolo z vivo zafundowało mi podróż poślubną miało być pięknie a po dotarciu na miejsce dano mi pokój Strasznie zasyfiony stary a miał być hotel po remoncie fakt był po remoncie ale pokoje nie, Mało tego miałem Pokój połączony Drzwiami z innymi ludźmi, 100 % nie polecam ZOSTAŁEM OSZUKANY sprawy tak nie zostawię,

1.0/6

IZABELA, GDYNIA 22.08.2022

Nie polecam

Nie polecam tego Hotelu. Zasługuje na max 2 *.Wiecznie brakuje jedzenia o które trzeba się upominać . Brak leżaków na plazy . Obsługa chodzi jak roboty. Smród z kanalizacji w łazience. Najgorszy Hotel w jakim byłam . Ludzie po przyjeździe płakali . Moj pierwszy urlop z Rainbow i taka wtopa.

1.0/6

Dorota, Zawiercie 04.08.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

ocena hotelu

Bardzo słaby hotel jak na posiadaną ilość gwiazdek. Brak animacj, wi-fi nie działa, okropne, nudne, tłuste, monotone jedzenie, brak kuchni typowo greckiej. Hotel nie oferuje żadnych atrakcji. Nie ma wieczorów tematycznych, nie ma animatorów, brak stołu do tenisa stołowego. Okropne śniadania. Owoce to ciągle na śniadanie pomarańcz, jabłko, a na obiad i kolację melon i arbuz. Sala restauracyjna nieklimatyzowana, mocno nasłoneczniona. Przed posiłkiem okruchy ze stołu goście sprzątają sobie sami.

1.0/6

Honorata 06.05.2017
Termin pobytu: maj 2017

Nie wierzcie zdjęciom!

Wybrałam się z chłopakiem na majówkę 2017 (7 dni) do tego hotelu. Zdecydowaliśmy się na niego, mimo że był droższy od innych, ale miał lepsze opinie. Po przybyciu na miejsce na pierwszy rzut oka wszystko wydawało się w porządku - jak na zdjęciach. Niestety po zakwaterowaniu okazało się, że nasz pokój jest w zupełnie innym budynku, nawet niepołączonym z tym głównym ze zdjęć. Nie dajcie się zwieść opcji pokoju z widokiem na basen. Owszem, może i dostaniecie taki, ale z widokiem na całkiem inny basen, a co za tym idzie - w innym budynku, który tylo co został oddany do użytku. Ba, nawet niewykonczony. Nasz pokój został wykończony dzień przed naszym przyjazdem. Farba nie zdążyła nawet wyschnąć. Czuć było zaprawą murarską i kurzem z remontu. W samym pokoju nie dało się wysiedzieć 5 min ze względu na duszący zapach. O szafie, czy innych udogodniechach można zapomnieć. Hotel zrobił z klientów (i biura chyba też) idiotów. Podczas sezonu zimowego wybudował dwa nowe, odseparowane skrzydła, w których do tej pory mieszkali robotnicy z budowy (niektórzy wciąż tam spali po naszym zameldowaniu) i których nie zdążyli wykończyć. Nie jestem nawet pewna, czy wykończą je na przyszły sezon... Jest tyle rzeczy, które mogłabym opisać, niestety tylko negatywnych. Nie dopatrzyłam się niestety żadnych pozytywów. Hotel i pracownicy umywali ręce przy prośbie (a nawet groźbie) o zmianę pokoju. Tłumaczyli się tym, że są już w pełni zabukowani. Menadżera nikt nie widział na oczy. Wszystkie pomyje były wylewane na recepcjonistow, którzy nie mieli nic wspólnego z przydzielaniem pokoi. Pierwszego dnia, mimo wczesnej pory przyjazdu, nie mieliśmy śniadania. Kuchnia zaczęła pracę po naszym przyjeździe. Obiecano nam lunch, którego również nie dostaliśmy, gdyż kuchnia nie wyrobiła się na czas i zasłaniała się brakiem produktów spożywczych. Nie jestem francuskim pieskiem wymagających niewiadomo jakich luksusów, ale to co nam zaoferowano za niemałe pieniądze to z całą pewnością skandal. Biuro powinno rozważyć zerwanie współpracy z tym hotelem. Oczywiście wszystko mam udokumentowane na zdjęciach i flmie. Proszę nie dać się zwieść powyższym zdjęciom. Oczywiście są one aktualne, ale szanse, że zostaną Państwo zakwaterowani w którymś z widocznych pokoi są zerowe. Poza tym, tym którym się udało dostać pokój w głównym budynku, wcale nie wiodło się lepiej. Jedni nie mieli słuchawki od prysznica albo spłuczki. Inni ciepłej wody. Jeszcze inni podczas brania prysznica zalali cały pokój, tak że nie dało się w nim już przebywać. Suma sumarum, dzięki mojej upartości i alarmowaniu wszystkich dookoła (rezydentki, biura w Polsce, na fanpagu Rainbowa) zaoferowanli nam transfer do hotelu White Olive, który uratował nasz pobyt na Zakynthos. Nie do końca wiem, po czyjej stronie leży wina, ale było tyle skarg i próśb od turystów o zmianę hotelu, że biuro już w tym momencie powinno ukatualnić zdjęcia tego hotelu na swojej stronie. Może nawet go usunąć ze swojej ofertu, bo naprawdę wątpię, by ktoś chciał do niego pojechać po zobaczeniu aktualnyh zdjęć i TAKIEJ cenie... Pozdrawiam,
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem