Opinie o White Olive Premium Cameo

5.1/6 (608 opinii)
5.1/6
608 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Nie wart swojej ceny

    Jeden z najgorszych hoteli w jakim byłem, zupełnie nie wart swojej ceny. Poza w miare ok pokojem (czego nie można powiedziec o łazience, gdyż biorac prysznic mozesz zalac pokój, a szklane drzwi do łazienki się nie zamykają) i świetną lokalizacją przy samym morzu plusy się konczą. Jedzenie wręcz fatalne, zawsze zimne, słabej jakości, mało urozmaicone i mało greckie. Czystość jest tylko pozorna, wiekszość rzeczy jest tylko przecierana, jedenie pod stolikami potrafi leżc kilka dni, jakoś drinków pozostawia wiele do życzenia, ale wszytsko ratuje lokalna rakija. Widok na morze to w głównej mierze widok na dach, ale i tak nie trafilismy najgorzej bo winnych pokojach był smród i wilgoć, niektore osoby z obsługi pracują tu chyba za kare. Generalnie za te pieniadze można znalezć dużo lepszy miejsc na wakacje. Wyspa sama sobie przepiękna, mnóstwo rzeczy do zobaczenia, cudowne morze, plaża w jednym miejscu jest w innym nie ma ;). Wrócę jeszcze tutaj ale hotele sieci White Olive będe omijał szerokim łukiem. PS. Animacje to jakis żart i to mało śmieszny.

    Adam Strzelczyk - 18.08.2022

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Srednia jakosc

    Rozumiem inflacje. jenak cena byla niewspolmierna do jakosci. Hotel mila byl 4 gwiazdkowy. W porywach moglby zasluzyc na 3.

    Marek, - - 05.09.2022

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel o średnim standardzie

    Hotel z zewnątrz wygląda na 4 gwiazdki , wewnątrz zdecydowanie 2. Zdecydowanie nie polecamy

    Joanna, Radunica - 05.09.2022

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Niefortunny wypoczynek - po kilku latach ponownie odwiedziliśmy Zakynthos, wyspę, która nas kiedyś urzekła.

    Należąca do Rainbow spółka White Olive Hotels posiada na Zakynthos trzy hotele, które mają świetną lokalizację, wysoki standard pokoi i starannie dopracowaną ofertę restauracyjną – z reklamy Rainbow. Hotel White Olive Premium Cameo – potwierdzamy lokalizacja bardzo dobra, tuż nad morzem, w spokojnej miejscowości, blisko rozrywkowego Laganas, jednak co do standardu pokoi i oferty restauracyjnej mamy zastrzeżenia. Hotel mieści się w dwóch budynkach oddzielonych ulicą, budynek od strony morza z recepcją i drugi z „restauracją”. Zostaliśmy zakwaterowani w budynku od strony morza. Do pokoju 303 można było dojść przejściem za recepcją, które ze względu na stan (brud, stare rury kanalizacyjne, popękana, nierówna posadzka) powinno być niedostępne dla gości hotelowych lub bezpośrednim dojściem od strony ulicy, obok hotelowej wiaty śmietnikowej, w obu przypadkach do góry po tych samych stromych żelaznych schodach, wyścielonych wykładziną. W ofercie nie było informacji o braku windy. Decydując się na pokój standardowy z widokiem na morze nie spodziewaliśmy się luksusów. Mały metraż, brak półek w łazience, sfatygowane baterie łazienkowe byliśmy w stanie zaakceptować, przeżyliśmy również brak umywalki w łazience, cieszył nas widok na morze. Niestety czar prysł już w pierwszym dniu. Na balkonie nie można było posiedzieć i podziwiać piękne widoki, gdyż było głośno i gorąco od umiejscowionych tam starych klimatyzatorów. Dodatkowo wieczorem wystąpił problem z wodą. Woda zimna w łazience była całkowicie wyłączona od godz. 22.00 do godziny 10.00 następnego dnia, toaleta nieczynna, z prysznica leciała bardzo gorąca woda, nie pozwalająca na korzystanie. W recepcji dowiedzieliśmy się, że to drugie piętro i jest problem. Ponieważ przez kolejne dni sytuacja powtarzała się, sprawę zgłosiliśmy Rezydentowi, który „załatwił” nam racjonowanie wody: pół godziny wieczorem ciepła woda pod prysznicem i zimna w spłuczce oraz możliwość skorzystania nocą z łazienki na parterze (!). Na złożoną przez nas reklamację zaproponowano nam zmianę pokoju na ostatnie półtorej doby. Rozumiemy, że nadawane hotelom gwiazdki są umowne i mogą gwarantować bardzo różny poziom zakwaterowania, jednak bieżąca woda w XXI w. jest standardem! Po powrocie złożyliśmy oficjalną reklamację do Rainbow, w odpowiedzi „za niekomfortowe warunki związane z brakiem wody” (dla nas skandaliczne) otrzymaliśmy bon o symbolicznej wartości, z którego możemy skorzystać w kolejnym wyjeździe. Zarówno rezydenci jak i firma Rainbow nie przejęła się naszym zmarnowanym wypoczynkiem. W restauracji jedynie kelnerzy byli na piątkę, jedzenie monotonne, mało greckie, owoce to jabłka i pomarańcze, przekąski - tylko kanapki, kolejki do barów. Opinię wystawiam późno, gdyż musieliśmy odreagować korzystając z konkurencyjnej oferty – Hotel Aeolos Beach Resort Korfu– polecamy.

    Wiesława, Katowice - 25.10.2022  | Termin pobytu: czerwiec 2022

    46/49 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem