Opinie o White Olive Premium Cameo

Kategoria lokalna: W trakcie kategoryzacji

5.1/6
(608 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wyspa Zakynthos super, hotel słaby

    Jakub, Warszawa 06.07.2022

    W minionym tygodniu wróciliśmy z tygodniowego pobytu w tym hotelu. Wyspa Zakynthos super, natomiast hotel bardzo słaby. Według Rainbow ma 4 gwiazdki, ale jego standard zdecydowanie odbiega od 4 gwiazdek. Jak weszliśmy do pokoju, brzydko z niego pachniało (taką brudną ścierką) musieliśmy sobie powycierać półki w szafkach, bo był na nich kurz. Gdy poprosiliśmy o żelazko w recepcji, okazało się, że trzeba zostawić gotówkę jako depozyt i żelazko ma się dostępne na zaledwie 20 minut. Natomiast w całym hotelu nie ma ani jednej deski do prasowania, więc trzeba samemu sobie prasować na łóżku lub stoliku, co jest mało komfortowe. Jedzenie w hotelu bardzo przeciętne. Mało przysmaków z kuchni greckiej, a dużo słabej jakości dań, które można zjeść wszędzie jak np. makaron, kurczak czy wieprzowina. Dań, które nam smakowały przez tydzień naliczyliśmy na palcach jednej ręki. Zdecydowanie lepiej wybrać się do lokalnych tawern, gdzie jedzenie jest o niebo lepsze. Również drinki hotelowe bardzo słabej jakości. Ok 80 % proc. gości w hotelu to Polacy, więc jeśli chcecie odpocząć od Polski na urlopie, to na pewno nie w tym hotelu. Poza tym większość Polaków pali tam mnóstwo papierosów, najczęściej na balkonach, przez co nie można otworzyć okna we własnym pokoju. Oczywiście od rana trwa bitwa na leżaki, więc jeśli chcecie sobie zająć miejsce, musicie wstać o 6 rano i pójść zająć sobie leżak. Co gorsze, większość ludzi zajmuje sobie leżaki, a później znika na cały dzień. Z leżaka może pokorzysta przez godzinę lub trochę więcej, ale nie odstąpi go innym gościom nawet na chwilę. Co do plusów, na pewno jest nim lokalizacja hotelu, wystarczy przejść przez uliczkę i jest się na plaży. Słabej jakości internet i połączenie wi-fi, które nie działa w pokojach, a jedynie w lobby hotelowym i trochę przy basenie. Na plus zaliczymy również obsługę, która jest bardzo miła i w naszym przypadku parę rezydentów. Reszta rozczarowująca. Nie polecamy!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam White Olive Cameo

    J.Daszkiewicz 29.06.2019

    Jesteśmy rozczarowani zarówno obsługą pracowników Rainbowa jak i samą lokalizacją hotelu usytuowanego bardzo blisko wąziutkiej plaży,ale oddzielonego od morza paskudną drogą. Nędzna komunikacja ogranicza skutecznie wyprawy do pobliskiego miasteczka i stolicy wyspy.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki

    Dobis 06.09.2019

    Odwiedziłam ten hotel w 18.08.2019 oceniam go marnie zaczynając od obsługi kończąc na biurze podróży rainbow. Miałam dostać pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami dostałam z łożem małżeńskim. Byłam z synem ( nastolatkiem) więc sytuacja nie była najlepsza. Pani z recepcji zrzucała winę na biuro w Polsce gdzie na papierach miałam zaznaczone dwa łóżka. Rezydentka na miejscu miała pomóc i zadzwonić i nie ma telefonu do dnia dzisiejszego. Zepsuty sejf mieli naprawić następnego dnia po zgłoszeniu ale nie zdążyli do końca mojego pobytu. Łazienka to katastrofa. Miło być miło ale nie było. Jedzenie w miarę . Ogólnie nie polecam ani biura ani hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    pobyr

    Jola M 18.09.2022

    Byłam w tym hotelu we wrześniu, pobyt 11 dni. Moim zdaniem hotel zasługuje na 3 gwiazdki. Jedyny plus to bliskość plaży i fajny czysty basen są dwa jeden mniejszy przy którym brak muzyki oraz drugi większy przy którym gra muzyka ale tylko grecka. Minusy to zero animacji , animatorka czeka w lobby jak nie ma chętnych, wieczorem nie ma co robić w hotelu, Jeśli chodzi o jedzenie to jest monotonne, nie doprawione, owoców mała różnorodność , są ale na początku posiłków, co do innego jedzenia to np. omółki są o 14.00 a potem zostają już same muszle, jedzenie jest dokładane ale bardzo mała ilość , na obiad była np. ryba panga, często jest mięso z kośćmi. Jak ktoś nie je ryb i mięsa to nie ma co jeść. Jeśli chodzi o przekąski to jedna wielka porażka - są to kanapki i owoce typu jabłko i pomarańcza. To jest chyba kpina jeśli chodzi o 4 gwiazdkowy hotel. Brak kubeczków plastikowych do wody przy basenie małym. Podaje kelnerka, trzeba stać w kolejce po nie. Alkohol to kieliszek alkoholu a reszta to sok. Śniadania są od 7.30 ale oni dopiero wykładają jedzenie więc jak ktoś jedzie na wycieczkę to musi się spiąć. Pokój sprzątany prowizorycznie, Rezydenci porażka w szczególności rezydentka na nocy greckiej, Noc grecka to też porażka. Rezydentka miała w nosie czy mamy wszystko. Brak rezydentów na lotnisku przy powrocie do Polski. W przeciwieństwie do drugiego konkurencyjnego biura.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    White Olive Cameo

    Marcin, Warszawa 10.07.2022

    Hotel bardzo przeciętny - 3*. Niektóre pokoje 2 osobowe strasznie małe (mniej niz 14m2). Jedzenie dobre ale cały czas to samo. Wyspa Zakhyntos super ale w innym hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Piękny na zdjęciach - okropny w rzeczywistości

    Dzmitry, Warszawa 30.07.2021

    Jak napisałem w tytule - hotel pięknie wyglada tylko na zdjęciach, w rzeczywistości nie ma nic wspólnego: słaby poziom pokoi (mieliśmy family room, na 2 pokoje, które miały być podzielone drzwiami, faktycznie - brak drzwi), obszarpane ściany, hydraulika. Słabe sprzątanie. Na balkonie obce klimatyzacje które non stop chodzą i nie dają spać! Brak plaży, to, co one nazywają plażą - 2m brudnego piachu i bez leżaków. Kelnerzy maja cię w dupie! Sprzątają tylko jak poprosisz, a żeby przygotować stół do kolacji albo obiadu - trzeba prosić kilka razy. Jedyny plus - dobre menu w restauracji i smaczne Dania. Nazwa „premium” jest tylko nazwą… nie polecam ten Hotel!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Pokój standardowy z widokiem na morze z niestadardową łazienką

    Krzysztof, Lublin 30.07.2022

    Dwunastodniowy pobyt z biurem Rainbow na Zakynthos oceniam pozytywnie, głównie ze względu na klimat wyspy - nie trzeba się dużo rozpisywać - mnóstwo wycieczek do wyboru (nie tylko z rainbow, ale rowniez od innych firm). Jeśli chodzi o sam hotel to szczerze mówiąc trochę się zawiedliśmy. Wybraliśmy ten obiekt głownie ze względu na widok na morze (+ wyspa Cameo oraz Marathonisi). Lokalizacyjnie jest super - hotel od plaży oddziela droga, w okolicy jest kilka sklepów i restauracji. W nocy, gdy gwar już zniknie można rozkoszować się dźwiękiem fal nawet z balkonu. Dodatkowo na terenie małego basenu znajdują się blaty oraz krzeselka barowe skierowane ku morzu właśnie. Zarówno plaża jak i morze w okolicach hotelu niestety pozostawiają wiele do życzenia, ale kilkaset metrów dalej juz jest akceptowalnie. Wyspa Cameo jest osiągalna w ok. 10min spokojnym spacerkiem wzdłuż morza, Laganas ok 30 min również wzdłuż morza lub asfaltowa droga bez chodników (jak wszedzie na wyspie :)). My Laganas odwiedzilismy jedynie raz w celu wizyty w aptece, i jedynie utwierdziliśmy się w przekonaniu, że słusznie wybraliśmy hotel w Agios Sostis a nie w imprezowni, gdzie śmieci leżą na ulicach. "Pokój standardowy z widokiem na morze" z oferty biura Rainbow, który został nam przydzielony sam w sobie był w porządku (no może prócz rozsuwajacych się materacy tworzących dziurę miedzy dwoma 1 os. łóżkami). Piękny widok na morze z balkonu, choć widać również ulicę oraz linie energetyczne. Fatalne WiFi - zasięg w pokoju jedynie w okolicach balkonu, do tego czesto nie działał internet mimo dobrego połączenia WiFi. Ogromny minus za łazienkę - znajdują sie w niej jedynie ubikacja oraz prysznic. Umywalka, lustro oraz suszarka znajdują się już w pokoju, mimo, że w łazience byłoby na to miejsce. Chciałbym wrócić do tematu prysznica - jest to bateria i scianka prysznicowa. Brak brodzika i zamykanej kabiny w połączeniu niewyprofilowaną podłogą (bez odpowiedniego kąta nachylenia) powodował, że woda podczas mycia rozlewała sie po całej podłodze. Po takim incydencie musieliśmy zawsze zwijać recznik do stóp, tak aby blokował rozlewanie sie wody oraz kierował ją do odpływu po środku łazienki (patrz zdjęcie). Wieczorami notorycznie brakowało ciepłej wody - cieplejsza była w morzu - no ale tam sie nie umyjemy przed kolacja czy snem. Reczniki wymieniane na nowe codziennie, pościel chyba co trzy dni. Dwie inne pary nie miały takiego problemu z prysznicem (w tym jedna z tego samego budynku - hotel to tak na prawde dwa budynki, jedna z recepcja, druga z "restauracja"). Mam wrazenie, że pokoje w pierwszym budynku (z recepcja i widokiem na morze) zostały wyremontowane (lepiej lub jak w naszym przypadku gorzej - patrz fragment dot. łazienki). Korytarze, schody oraz futryny (np. w drzwiach do lazienki) zostały nietknięte co wygląda niechlujnie. Dostęp do pokoi możliwy z pominieciem recepcji, co stwarza okazję dla potecjalnych złodziei. Przy tym właśnie wyjściu czuć smród z kanalizacji - szczerze współczuje ludziom majacym balkon od tamtej strony (droga dojazdowa wychodząca do drogi przy morzu). Nieopodal hotelowa wiata smietnikowa, z której smierdzi kiszonymi smieciami na kilka metrów. Zarządca powinien pomyśleć o lepszej izolacji promieni słonecznych oraz o częstszym wywozie smieci. Leżaki zajmowane recznikami od samego rana, hotel nic z tym nie robi. Brakowało parasoli (na oko połowa par leżaków nie miała parasoli). Jedzenie zdecydowanie nie jest mocną stroną tego hotelu. Często powtarzające sie dania, nijak mające się do kuchni greckiej. Monotonność można by jeszcze zaakceptować, gdyby nie fakt, że większość dań była po prostu notorycznie zimna. Bardzo mało drobiu (jeśli juz to w formie kawałków udek / korpusu (mnostwo skóry, kosci i kosteczek) - nie liczcie na pierś) za to dużo wieprzowiny - czesto podpisanej jako wołowina!!! Apropo etykiet z nazwą dań - często były niezgodne z rzeczywistością, były poprzewracane lub wcale ich nie było. Wędliny, a raczej pochodne mortadeli wyglądały bardzo źle. Oliwki słone i małe, lepsze juz dostaniecie w Biedronce. Zupy były tragiczne, wodnista konsystencja i znikomy kolor, brak dodatków i smaku. Owoce bardzo dobre, szczególnie arbuz i melon. Napoje z dystrutora dopuszczalne, podobnie jak alkohole - żeby nie było wątpliwości - nieoryginalne. Piwo z dystrubutora, podobnie jak wino - do wyboru czerwone i białe. Czerwone niezdatne do picia, biale akceptowalne. Gdy kończą się twarde plastikowe kubeczki wielorazowego użytku (a następuje to szybko i często - za mała ilość) do gry wchodza jednorazowe plastikowe kubeczki, niewygodne i małe. Ogólnie nie było źle, ale zdecydowanie mogłobybyć lepiej (łazienka i jedzenie).

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Tomek 12.07.2022

    Ogólnie tak sobie, pokój z widokiem na morze ( bez widoku), pokój bez okna, łazienka mini,mało tradycyjnych dań jeden rodzaj ryby, dania bez smaku. Nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Zante Blue Beach to nie 4*

    Anna S. 31.05.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Zdjęcia faktycznie prawdziwe, ale nie pokazują Państwo wszystkiego... tego najgorszego.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Mocno tak sobie.

    Beata, Przeworsk 24.10.2022 | Termin pobytu: sierpień 2022

    Pokój rodzinny z widokiem na morze... Nasz pokój był bez okien - wchodząc do pokoju, jakby się odwiedzało jakieś katakumby - dodatkowo - nie ma ŻADNEGO górnego światła - tylko dwa kinkiety i lampka taka "stołowa". Z czego jeden kinkiet nie działa - cały czas siedzi się, jak w piwnicy. Trzy dni chodziłam na recepcję, prosząc o wymianę/naprawę żarówki, nie zmienili żarówki podczas naszego pobytu. W pokoju naszego dziecka było okno - może 50x50 - ale z tego okna było widać głównie dach. Morze było widać z balkonu - jeżeli dobrze człowiek wychylił się pomiędzy dachami. Na tym balkonie były trzy agregaty z klimatyzacji - dwa nasze i jeden od sąsiedniego pokoju, które hałasowały, lejąc wodą i gorącem - więc balkon był absolutnie nie do funkcjonowania. Wieczorem nie było szans, żeby tam usiąść - bo się po prostu nie dało. Nawet, jeżeli wyłączylibyśmy nasze, to pozostawał jeszcze sąsiadów - i to akurat ten zalewał wodą cały balkon. Pokój absolutnie nie odpowiadał temu, co było oferowane na zdjęciach i co mieliśmy zapewnione w umowie. Dotyczy to pokoju o numerze 307. Reasumując - pokój był bez widoku na morze, bez możliwości wychodzenia na zewnątrz, bez okien. Generalnie cały hotel średni mocno. Na stołówce żadnej klimatyzacji, żadnego wiatraka - siedzi się i je w przeszklonej nagrzanej przestrzeni, jak w terrarium albo na zewnątrz w pełnym słońcu. Sprzątanie żadne. Mieliśmy dramatycznie pobrudzoną, obklejoną, śmierdzącą lodówkę i brudne blaty po poprzednich lokatorach. Nasze uwagi spotykały się z zerową reakcją. Jeździmy na wycieczki średnio 2-3 razy w roku (niekoniecznie tylko z Wami), w Waszym biurze mamy kartę stałego klienta. Natomiast pierwszy raz spotkaliśmy się z taką sytuacją. Jedzenie w miarę ok. Nie ma możliwości "posiedzenia" wieczorem - ponieważ bar to jest po prostu część stołówki i jak chcesz drinka to najpierw musisz poczekać aż 20 "bombelków" dostanie lody... Ręczniki plażowe/basenowe - które były teoretycznie dostępne za kaucją - nie udało nam się ich dostać ani jednego dnia. Jedyny pozytywny aspekt - obsługa kelnerów/barmanów - tutaj na 6. Ale recepcja niweluje dobrą ocenę dla pozostałej obsługi. Próbowaliśmy złożyć reklamację w związku z pokojem, za który dopłaciliśmy, ale zostaliśmy mistrzowsko zignorowani. Nie polecamy tego hotelu, albo dla baaaaaardzo niewymagających klientów. Plaża publiczna, leżaki 30 euro/doba albo za zamówienie jedzenia. Okropnie brudna. Kilka barów w okolicy. Skoro to jest sieciówka Rainbow to na pewno będziemy omijać pozostałe hotele.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem