Opinie o White Olive Premium Laganas

5.2/6 (1048 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.2/6
1048 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Hotel nie zasługuje na nazwę Premium

    Jeżeli ktoś się wybiera do tego hotelu to powinien się dobrze zastanowić. Hotel typowo dla starszych osób nie szukających atrakcji. Chociaż jak pomyśleć to w Ciechocinku więcej się dzieje :)) Nawet dla rodzin z dziećmi nie polecam, chociaż tak ten hotel się reklamuje. Nie ma basenów dla małych dzieci. Nudy, nudy, nudy. Nie są organizowane żadne wieczorne atrakcje. Goście po godzinie 21 smętnie się snują po hotelu lub wybierają wyjście na plażę lub do miasta. Żadnych animacji dla dzieci ani dla dorosłych. Na plaży brak leżaków, kilka darmowych sztuk znajduje się w okolicznym barze ale o godz.9 rano już jest wszystko zajęte przez starszych turystów, którzy skoro świt biegną i zajmują po 6-8 leżaków na później. Posiłki mogą być, chociaż śniadania po 2 dniach to się może znudzić ciągle to samo. Alkohol, nigdzie za granicą będąc nie piliśmy takiej wody, bo ciężko to nazwać alkoholem. Goście hotelowi chodzili do pobliskich sklepów po piwo, alkohol bo tego nie dało się pić. Pokoje ładne, czyste, widać, że nowy w miarę hotel. Codziennie sprzątane. Jeżeli ktoś szuka hotelu gdzie chce się totalnie wynudzić to polecam. Hotel ma potencjał ale ktoś nie potrafi tego wykorzystać. Brakuje wieczornych animacji dla dorosłych gdzie można byłoby posiedzieć ze znajomymi i się fajnie pośmiać, pobawić.

    Katarzyna, Warszawa - 12.07.2021

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel spełnia oczekiwania

    Nowoczesny, odnowiony hotel, warunki i czystość na ocenę dobra. Niestety jedzenie bardzo słabej jakości, powtarzalne, przygotowywane z półproduktów, brak lokalnych potraw, feta na wagę złota, do tego muzyka, która potrafiła uprzykrzyć już i tak bardzo słaby posiłek. Dobrych greckich potraw tam się nie uświadczy😞

    Wczasowiczka - 19.05.2019

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    11 dni w White Olive Premium Laganas

    Lot, transfer z lotniska w miarę OK, nie wspomnę o oczekiwaniu na przygotowanie samolotu, ok 20 min w autobusie bez klimatyzacji. W hotelu sprawne przydzielenie pokoju, pomoc pracownika w znalezieniu pokoju. Pokój duży, ładny, do pierwszego wejścia do łazienki. Grzyb na podłodze i ścianach. Po interwencji następnego dnia pokój został zamieniony, mieliśmy dwa do wyboru. Wybraliśmy trochę mniejszy, ale bez zapachu stęchlizny i grzyba. Od tego momentu rozpoczął się pobyt w miłej i świeżej atmosferze. Pokoje sprzątane codziennie, z różnym skutkiem. Panie sprzątające mile i grzeczne, czasami trzeba było poprosić o wymianę ręczników. Jedzenie nie powalało w czterogwiazdkowym hotelu, monotonne, śniadania codziennie identyczne. Nam to wystarczało, nie chodziliśmy głodni, aczkolwiek bywało zdecydowanie lepiej w innych miejscach. Jeśli chodzi o przekąski, to nie udało się nam spróbować ani razu. Mocną strona hotelu są "rodacy", wydaje im się chyba że "all inclusive" równa się "all for me". No i jeszcze muzyka w jadalni i przy basenie, radiowa sieczka, ciągle to samo. Zapytałem głównego managera hotelu, Greka, dlaczego nie ma ani jednej greckiej piosenki w greckim hotelu, który jest w Grecji? W odpowiedzi usłyszałem OK, OK, OK. No i na koniec bary, które w opcji all inclusive są porażką. Personel miły, pomocny, bez zastrzeżeń.

    Piotr, Gdynia - 24.06.2019

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pobyt w hotelu White Olive Premium Laganas

    Zakwaterowano nas w pokoju na wysokim parterze, z balkonem od strony ulicy oraz oknami wychodzącymi na basen. Okazało się natychmiast, że klimatyzacja działa głośno i z przerwami, bo nieszczelne są drzwi balkonowe (szczelina w górnej części okna ok. 1,5 cm), które się po prostu nie domykają. Roleta na oknach wychodzących w stronę basenu również była zepsuta. Ponieważ w dniu przyjazdu nie było podobno (?) innych wolnych pokoi, dopiero następnego dnia zaproponowano nam inny, całkiem przyzwoity pokój. Niestety dwa dni później, po ok. 2-3 godzinnej ulewie, zalany został korytarz przed naszym pokojem. Woda leciała strumyczkiem z lamp i wentylacji na korytarzu. A jak by tego było mało, to w kolejną noc wyłączono prąd w całym (?) hotelu na ok. 3-4 godziny. Jak na 4,5 gwiazdkowy hotel to jednak bardzo słabe warunki urlopowe i ogromnie dużo stresu jak na tygodniowy pobyt. Jako klientka biura Rainbow (z kartą stałego klienta) korzystająca od wielu lat z hoteli przez Rainbow polecanych, stwierdzić muszę, że w tak słabym hotelu do tej pory nie przebywałam i jestem po prostu rozczarowana.

    MARIOLA - 03.10.2022

    6/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem