Opinie o White Olive Premium Laganas

5.2/6 (1048 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.2/6
1048 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    opinia o hotelu

    Kilka dni temu wróciliśmy z urlopu, który spędziliśmy w hotelu 4 gwiazdkowego President, do dnia dzisiejszego odczuwamy skutki zatrucia pokarmowego (o którym mowa w poprzedniej opinii). Rezydentka wykazała zupełny brak zainteresowania faktem, że prawie wszyscy goście hotelu zapadają na dziwne zatrucie (w kilku przypadkach potwierdzone interwencją lekarską).Nie było pokoju ,w którym nie skarżono się na bóle brzucha. Jedzenie w hotelu jest monotonne ,a lunchbox -zastępstwo normalnego posiłku- o którym można przeczytać w poprzedniej opinii to jakaś porażka (jajko, woda mineralna, pomidor i kanapka przechowywana przez cały dzień i noc w lodówce z pieczywa tostowego). Leżaki przy basenie hotelowym w takiej ilości, że jeśli chce się z nich skorzystać, to należy wstać o 7.00 i pilnie strzec swojego miejsca . Jeśli chodzi o wycieczki proponowane przez panią rezydent :rejs –ZATOKA WRAKU – totalna klapa poczynając od animatorki która ją prowadziła, zainteresowanej jedynie samą sobą i koleżanką z hotelu , a kończąc na wynajętej w tym celu łodzi. Bardzo miło natomiast wspominamy wycieczkę KEFALONIA - brawo dla Pani, która ją prowadziła (miła, pomocna, kompetentna). Największy szok przeżyliśmy w dniu wyjazdu. Na lotnisku mieliśmy być o godzinie 5.00 zostaliśmy poinformowani, że śniadanie zaplanowano dla nas między godziną 4.00 a 5.00. Rano okazało się, że pracownik ochrony przyniósł: suchary, dżem i płatki śniadaniowe, które mieliśmy chyba zjeść na sucho ponieważ na tym zestaw śniadaniowy się kończył. Pewnie zdziwi fakt, że to właśnie pracownik ochrony przygotował nam ,,śniadanie” , niestety obsługa zajmująca się gastronomią hotelu prawdopodobnie jeszcze spała. Opuściliśmy więc hotel, bez śniadania za które zapłaciliśmy. Jedynym plusem tego hotelu jest jego położenie .

    ANDRZEJ, LĘBORK - 25.08.2015

    23/27 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Słabo

    nie chcą polewać alkoholu na all inclusive wszystko jest płatne dodatkowo ogromna opłata klimatyczna 70 €

    KACPER, Warszawa - 22.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    White Olive Premium Laganas

    20 lat podróżowania i nigdzie nie trafiłem na gorszy hotel. Nie wiem kto wystawię te pozytywne opinie czy to pracownicy Reinbow czy może dają jakiś bon za pozytywną opinię swojego hotelu ale do rzeczy. Pokoje ok i na tym się kończy. Hotel to jedna wielka betonowa dżungla z 4 małymi basenami. Zero zieleni, temperatury w dzień i nocą na zewnątrz nie do wytrzymania jak to wszystko się nagrzeje , zero zieleni i jakiejkolwiek strefy relaksu dla klienta. Wyżywienie katastrofa, nie dość że w kółko to samo to jeszcze wygląda gorzej niż karma dla zwierząt umaczane w ogromnych ilościach tłuszczu wątpliwej jakości. Kucharz artysta przerabia obiad na kolację i odwrotnie nie ważne co wymyśli różni się tylko kolorem sosu. Zapach na stołówce po otwarciu bemarow i stojących nieopodal śmietników przyprawia o zawrót głowy i to bynajmniej nie z zachwytu , finał tygodniowego pobytu to wyżywienie poza hotelem. Drinki i napoje adekwatne do wyżywienia, sama chemia z nalewaka o różnych kolorach dodanej do napoju chemii. Sama okolica również nie rzuca na kolana, beton, plaża brudna, i wszędzie tabuny niewyżytych angoli nie dają szans na chwilę wypoczynku tak jak to Reinbow klientom przedstawia. Jak to stwierdził rezydent plaża to takie „klepisko” Nie wiem czy można w Grecji gorzej trafić ale napewno ten hotel to czołówka jeśli chodzi o nieudane wakacje. Do tego Pani rezydent Martyna która każe klientom dopłacić za dobę pobytu bo Reinbow przełożył lot powrotny to już jest hit. Osoba kompletnie nie zorientowana w tym co się dzieje, opryskliwa dla turystów a próba uzgodnienia czegokolwiek z reducentów kończyła się na konsultacjach i ustaleniach w Polsce bo ta Pani była kompletnie nie zainteresowana wyjaśnieniem czegokolwiek

    Beata, Dąbrowa Górnicza - 21.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    7/9 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Żenada

    Dziwi mnie ze ktoś pisze dobre opinie tym hotel. Chyba tacy turyści co po za Mielnem nie byli. Jedzenie masakra obiad i kolacje jedliśmy na mieście. W pokoju lodówka tak hałasowała ze musiałem ja wyłączyć. Brak leżaków na basenie. Zapłaciłem ze lepszy pokój a dodałem inny. Zapłaciłem za rodzine 6 osobowa ponad 30 tys. Najgorsze wydane pieniądze. Przeszli klienci nie dajecie się zmanipulować oponie pozytywne to są wystawione przez pracowników biura. Jedynie to wyspa w sama sobie bardzo atrakcyjna. Hotel zasługuje na 2 gwizdki. Pokój delux ma 16 m2. Wstyd ze taka oferta jest na rynku

    Jasiu193 - 06.08.2022

    18/29 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem