Opinie o White Olive Premium Laganas

Kategoria lokalna 4

5.2/6
(1071 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Tydzień na ZAKYNTHOS

    Karolina, Warszawa 13.05.2019

    Tylko dwie gwiazdki, bo niestety pokoje w hotelu White Olive Premium są różnej jakości. Jeśli trafisz do nowo wybudowanej części , to pewno jesteś zadowolony. Ale jeśli trafisz do starej odpacykowanej części, gdzie jest uszkodzona, stara instalacja elektryczna i w związku z tym klima nie działa i nie grzeje, to marzniesz w kwietniową noc. I najlepsze na koniec, otóż w hotelu, reklamowanym jako nowy, po generalnym remoncie 4 Gwiazdkowy, zużyty papier toaletowy zbiera się w kubełku obok sedesu, nie wolno wrzucać go do toalety, bo się zapycha. Widocznie Rainbow podczas generalnego remontu zapomniał wyremontować rur kanalizacyjnych.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    White Olive Premium Laganas

    Aleksandra 18.07.2024

    Jesteśmy stałymi klientami Rainbow od lat. Nie zawsze było idealnie ale byliśmy zadowoleni z każdego wyjazdu. Ta opinia jest pierwszą, którą wystawiam i niestety nie będzie ona pozytywna. Przyznam, że nie bardzo rozumiem zachwyt nad tym hotelem i te wszystkie wspaniałe opinie ( a głównie nimi kierowaliśmy się przy wyborze hotelu). Bryła budynków jest nowoczesna, głównie beton i szkło, bardzo proste, ascetyczne wnętrza utrzymane w nowoczesnym klimacie. Na plus: - na powitanie owoce i butelka wina musującego - bardzo miła obsługa na jadalni, w barach , w recepcji oaz przemiłe dziewczyny animatorki. stworzone do tej pracy😊Pracownicy obsługi również ok. Niestety menadżer hotelu - człowiek który absolutnie nie nadaje się do tej pracy i przy niewielkich problemach wykazuje się bardzo nikłymi kompetencjami społecznymi, staje się chamski, odnosi się do gości bez szacunku, nie mówiąc już o jego kontaktach z podwładnymi (widać to na pierwszy rzut oka). - hotel jest blisko plaży ale plaża nie jest ładna - blisko centrum (choć nie wiem czy w tym wypadku to jest na plus, ponieważ to jest miasto do którego przyjeżdżają tłumy bardzo młodych, rozwrzeszczanych ludzi głównie Anglików i Holendrów więc wiadomo... Na minus : - rzeczony menadżer (dramat) - hotel ma wszędzie tylko beton, żadnej zieleni - straszna ciasnota, wąskie przejścia, budynki usytuowane bardzo blisko siebie - woda w kranie jest słona i śmierdzi ściekami - małe baseny w których ciężko było popływać.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Bardzo słaby hotel :(

    Adrian 28.12.2020

    Tygodniowy pobyt w tym hotelu to rozczarowanie :( Hotel może posiada 3 * ale na budynku obok nazwy hotelu nie ma ani jednej gwiazdki i to by się zgadzało. Jeśli ktoś ma możliwość wylotu do tego hotelu w cenie poniżej 1500 zł to jeszcze można się skusić ale powyżej tej ceny to wyrzucone pieniądze. Do plaży 5 min spacerkiem co nam nie przeszkadzało ponieważ mogliśmy karmić miejscowe koty :) Restauracja ( a właściwie stołówka pracownicza) jest bardo mała z bardzo małym wyborem dań. Jak w Grecji można w sałatce greckiej szukać fety ?, cacyki w ogóle niejadalne więc na kolację chodziliśmy do restauracji Grecos 10 min spacerkiem od hotelu gdzie jedzenie było pyszne. Na duży plus i jedyny w tym hotelu zasługuje obsługa bardzo miła i pomocna w recepcji oraz restauracji. W hotelu jest jeden bar przy basenie oraz Lobby bar w restauracji (nie przypomina nawet baru z plaży przy innych hotelach, pięć butelek alkoholi, piwo i wino nalewane w jak najmniejszej ilości).

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie polecam! - ocena 2,0

    niezadowolony 04.06.2016 | Termin pobytu: czerwiec 2016

    Kiepskie,zimne i nudne jedzenie. Płacisz za wczasy,a czujesz się jak intruz,który coś od nich chce. Alkohol-Porażka! Jak zmieni się rezydentka,kuchnia i obsługa recepcji,to myślę,że ten hotel będzie godny polecenia. Bardzo fajne miłe barmani. Jak na hotel RAINBOW,to kiepska reklama.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem