Kategoria lokalna 3
3.0/6
Hotel do remontu ,stary .Wczesny Gierek :-) Otoczenie hotelu bardzo ładne .Wyżywienie bardzo urozmaicone i dobre .
Anna, Warszawa - 28.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Witam ,wszystkich zainteresowanych co do opinii,jeżeli chodzi o sam hotel jest ok , poza tym że musieliśmy zapłacić 5euro żeby dostać na wymianę ręczniki i że rano przed wyjazdem nie mieliśmy śniadania ,gdzie mieliśmy zapłacone za cały dzień . Najbardziej wkurzyło mnie to, że rezydent ludzi wprowadza w błąd, że nie można wynająć auta na kefalonię bo wypożyczalnie nie wynajmują na inną wyspę .Ponoć tylko w Kefalonii można wynająć, ale żeby się dostać do najbliższej wypożyczalni to jest 15km ,słuchajcie bzdura najlepsze jest to że w recepcji poprosisz żeby pani zadzwoniła po auto i gość przyjeżdża w 10minut auto 9osób 75e + 10e na kefalonię auto 5osobowe 35e. I tego nie wie rezydent? myśle że wie. Płaci się za wycieczkę i powinni przekazać wszystkie możliwe udogodnienia.Wczasy super widoki przepiękne szkoda tylko że rezydenci nie dopilnowują swoich obowiązków bo żeby nie było śniadania to naprawdę przegięcie.
Julian, Majewski - 20.06.2015
9/10 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Jeżeli ktoś szuka hotelu na wsi to ten jest w sam raz. Mnóstwo rodzin z dziećmi. Może zacznę od pozytywów to piękna sala restauracyjna, świetni barmani i drinki all inclusive do 23.30 , całkiem spory basen i duży pokój z tarasem. Pyszna feta i jogurt Niestety są i negatywy brudna łazienka, brak ciepłej wody zarówno rano, jak i późnym wieczorem, kiepskie jedzenie, mało warzyw, z owoców tylko arbuz, brak napojów do posiłków, do plaży jest więcej niż kilometr. Najważniejsze brak wody dla turystów, trzeba kupować samemu. Taxi na plażę siarkową oddalona o 8 km koszt 35 EUR. Nie mniej jednak wypoczynek i widoki na wycieczkach rekompensują te braki.
Katarzyna, Warszawa - 14.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
3/6 uznało opinię za pomocną
3.0/6
w dniu wczorajszym wróciliśmy z Hotelu Zante Village. Absoltunie nie polecam hotelu i dziwi mnie ze tak duże i renomowane biuro jak rainbow sprzedaje taką ofertę. Nasz pobyt rozpoczął się od nie działającej i brudnej klimatyzacji (4 razy zgłaszana usterka) nie działającej toalecie oraz prysznicu. Gigantyczne kolejki do napoi wydawanych przy barze maksymalnie po 2 plastikowe kubeczki na osobę, gigantyczne kolejki do snack baru i po lody, ogromne ilości chloru wsypywane do basenu. czarę goryczy przelało OKROPNE jedzenie. na sniadania: jajecznica z proszku, pomidory, jogurt i brzoskwinie z puszki, dżem były podawane codziennie. brakujące miseczki i filiżanki do kawy/herbaty to codzienny problem. obiady: kości zwane kurczakiem, sklejone i gumowate frytki, zero menu dla dzieci, kukurydza i jakaś fasola czy groch, najczęściej jedliśmy zatem arbuza aby później w wielkiej kolejce poczekać w snack barze na hot doga... kolacja: jedyny posiłek do którego były podawane owoce ale tu niespodzianka był to codziennie (14 dni pobytu) tylko arbuz i nie był donoszony na bieżąco, na kolacj nie działała klimatyzacja a kelnerzy chodzili w mokrych od potu koszulach. gniazdo os nad barem i wiele latających owadów przy basenie (kilkoro ukąszonych turystów) długo by jeszcze pisać.
Gosia z rodziną - 12.08.2017
11/17 uznało opinię za pomocną