4.8/6 (490 opinii)
4.0/6
Po objeździe wykwaterowanie nastąpiło o godz. 8.20 rano, a zakwaterowanie w hotelu Adria na Korczuli o godz. 20.00. Wożenie nas w te i z powrotem po Chorwacji, uważamy za bezsensowne. Do tego przenoszenie bagażu z autokaru do autokaru, a później na prom i z promu do autokaru, było zbędną atrakcją. Taki transfer to naszym zdaniem porażka.
4.0/6
Podczas objazdu bardzo dużo czasu spędza się w autokarze. Według mnie przejazdy źle zaplanowane. Np. wyjazd o 8-ej i zwiedzanie to 3 godziny, a w autokarze po 8-10 godzin. Były przyjazdy do hotelu ok. 21-ej. Kto konsumuje kolację o tej porze, może prezes Rainbow. Sam program imprezy zadawalający. Ciekawe obiekty imprezy. Jak zwykle brak rozliczenia z tzw. "opłaty dodatkowej" (brak dowodu wpłaty dla klienta - nie można sumy wliczyć w koszty, poza dwoma wejściami brak biletów dla klienta, czy picie wina, degustacja serów i likierów to też z tej puli?). Nie wymieniono autokaru po awarii klimatyzacji po wyjechaniu z Mostaru gdy ujechaliśmy ok. 20 km i można było wrócić i zmienić autokar (150 km bez "klimy") przy temp. na zewnątrz 40 stopni (zemdlała uczestniczka). Dobrze, że nie zemdlał kierowca!!! W ostatni dzień w Ploce osoby, które nie wyjeżdżały w nocy zamiast śniadania otrzymały boxy żywieniowe - doba trwała do 12-tej. Jakość box-ów tragiczna (do wykorzystani tylko 0,5 l wody i banan, coś co wyglądało jak kanapki to porażka, dysponuję zdjęciami). W innej grupie Rainbow (albańska) pilotka załatwiła uczestnikom, którzy później wyjeżdżali, ranne śniadanie. Tragiczny transfer na lotnisko. Ok. 100 km. z Gracu do lotniska za Dubrownikiem jechaliśmy 5 godzin (lot trwał 2 godz.!!!). Podczas transferu oprócz uczestników z innych hoteli (norma) rozwoziliśmy po hotelach uczestników, którzy przylecieli do Chorwacji. Transfer na lotnisko stawał się transferem z lotniska (autokary zbaczały z trasy głównej do tych hoteli). W efekcie przyjechaliśmy na odprawę spóźnieni ponad godzinę. Nawet nie usłyszeliśmy słowa "przepraszamy".
3.5/6
Program ciekawy ale słabo zaprojektowane przejazdy. Ponadto nazwa wycieczki słabo związana z realizowanym programem. np. brak w programie degustacji wina, czy wizyty na plantacji lawendy.
3.5/6
Bardzo zła postawa pilota p. Ernesta,który nie szanował standardów ustanowionych przez Rainbow. Co gorsza negatywnie oceniam zachowanie działu reklamacji, który nie potrafił zwrócić uwagi pilotowi, a na powtórne pismo w ogóle nie otrzymałem odpowiedzi