Opinie klientów o Zapach wina i lawendy

4.8 /6
450 
opinii
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.1
Transport
5.2
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

K.M z mężem 15.09.2016

Chorwacja - zapach ...

Byliśmy na wycieczce w sierpniu.Wróciliśmy zachwyceni Chorwacją a szczególnie Czarnogórą czego nie możemy powiedzieć o biurze podróży Rainbow.Pierwszego dnia - zamieszanie z meldunkiem w hotelu - zostawienie 10 osobowej grupy na 7 godzin w niewłaściwym hotelu a nastepnie po telefonie do rezydenta wożenie osobowym samochodem do kolejnego hotelu .Kolejny dzień - początek zatrucia grupy (1 osoba w szpitalu )dalsze dni - kolejne osoby- w tym ja i mój mąż - zatrucie .Pani pilot Ania na zgłaszane problemy ze zdrowiem stwierdzała żebyśmy nie robili problemów i wracali do pokojów a i tak mamy szczęście że tylko 15 osób ma zatrucie bo zdaża się że cała grupa jest w niedyspozycji.Kolejny dzień - bieg po jeziorach Plitwickich.Bieg- bo spacerem tego nazwać nie można chociaż w ofercie było słowo spacer po jeziorach.Najbardziej zapamietane z jezior mamy kładki po których biegaliśmy a nie krajobrazynie było na to czasu.Kolejne problemy- jakość niektórych hoteli - karaluchy, brud, grzyb na ścianach.Ogólny brak organizacji logistyki- jeżdzenie po tych samych trasach parę razy w tą i z powrotrm.Jakość jedzenia w niektórych hotelach pozostawiała wiele do życzenia .Brak empatii ze strony pani pilot.Na Bałkany napewno wrócimy ale na pewno nie z biurem podróży Rainbow.

1.5/6

Krzysztof, 40-018 Katowice 31.08.2014

Nigdy więcej wycieczki z biurem RAINBOW.

Brudne hotele na objeździe, brudna pościel, brudne mokre ręczniki, zimne i zepsute jedzenie. Zarobaczone pokoje, brud, smród, zatęchłe szafy i meble. Katastrofa ufundowana za prawie 11 tys. złotych. Transfery opóźnione. Transfer z Chorwacji do Polski to 7.15-20.00. Odpowiedź na moją reklamację jest żenująca i nie na temat. Brak zapoznania się z treścią i dokumentacją zdjęciową mojej reklamacji. Co do opóźnienia samego lotu odpowiedź dotyczy lotu Warszawa- Dubaj. Zawiadamiam, że składam skargę do PIT oraz federacji konsumentów. Myślę także, że moja bogata dokumentacja zdjęciowa zainteresuje także internautów.

1.5/6

rozczarowana 19.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2019

wielkie rozczarowanie

Te pozytywne opinie to chyba pisane są chyba przez samo biuro podróży. Byłam na tej wycieczce dokładnie 20-09-2018 r. i muszę przyznać że biuro naprawdę się postarało żeby zepsuć swoim klientom tę wycieczkę. "Niespodzianka " już była w momencie przelotu na lotnisko w Dubrowniku. Zapakowali nas w autokar i wieźli w środku nocy ponad 4 godziny do hotelu na wyspę Korcula a następnego dnia zaplanowali w programie zwiedzania Dubrownika i dawaj z powrotem ponad 4 godziny jazdy do Dubrownika. Biuro potraktowało nas jak stado idiotów a pilotka próbowała zamydlać nam oczy pięknymi widokami. Zakwaterowanie podczas całej wycieczki było beznadziejne oprócz jednego noclegu w Budwie. Myslałam że poznam chociaż trochę historii Bałkan ale niedoświadczona pilotka wykuła się paru regułek z podręczników szkolnych i myślała że tym zabłyśnie. Same uśmiechy i miłe słówka to trochę za mało - proszę się uczyć, uczyć i jeszcze raz uczyć bo nie jeździ Pani z debilami. Ta wycieczka to jedno wielkie rozczarowanie i zmarnowane pieniądze.

1.5/6

Anna 22.05.2018
Termin pobytu: maj 2018

Koszmarna organizacja i pilotka

Wycieczka jest bardzo źle zorganizowana pod względem przejazdowym. Niektóre dni spędzone są niemal całkowicie w autokarze. Nadrabia się drogi, aby spać w jak najtańszych, i w związku z tym, w miarę słabych hotelach. Na 5 godzin w autokarze przypadała co najwyżej jedna godzina zwiedzania. Gdyby ktoś rozsądnie rozplanował trasę, tego dałoby się uniknąć. Do tego dochodzi nieprofesjonalna pilotka, nieposiadająca wiedzy na temat regionu. Znajomość języka to nie wszystko i nie każdy może być pilotem. Pani Natalia Jarczyńska wykazała się wyjątkową niekompetencją, nieznajomością regionu, brakiem organizacji. Nie potrafi używać sprzętu nagłaśniającego, bywa, że mówiła przez niego, kiedy co najmniej połowa grupy nie słyszała. W naszej grupie zdarzyły się osoby samodzielnie płacące za godny nocleg, ze względu na złe warunki zaoferowane przez biura, a także płacząca pilotka prosząca o niewnoszenie skargi za jej zachowanie. Po prostu kosmos. Wycieczka absurdalnie zorganizowana. Wszystko co dało się zepsuć, zostało zepsute przez Rainbow i pracowników biura. Przykładowo, zapłaciliśmy za wycieczkę jako rodzina a pierwszej nocy zostaliśmy zakwaterowani w innych hotelach. Pilotka organizowała poranny wyjazd o 7, tak że nie mieliśmy szansy w spokoju zjeść śniadania, a potem o 7.30 mieliśmy kilkudziesięciominutowy postój na parkingu, gdzie pani pilotka spotykała swoich znajomych. Tego po prostu nie da się opisać. Absolutnie nie polecamy. Cała rodzina była w szoku, że można tak źle zorganizwoać wyjazd i być tak niekompetentnym pilotem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem