Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ogólnie wycieczka bardzo fajna, ciekawy program. Nie podobało mi się tylko, że nie zwiedzaliśmy po kolei w/w państw, tylko jeździliśmy miedzy nimi, codziennie tracąc bardzo dużo czasu na dojazd w wybrane miejsca
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chorwacja,Czarnogóra,Bośnia i Hercegowina to piękne tereny,które na pewno warto zwiedzić. Dziękujemy serdecznie naszej Pani pilot Elżbiecie Kwiatkowskiej za kompetencje,staranność,skrupulatność,punktualność,umiejętności komunikacyjne. Dziękujemy serdecznie naszemu kierowcy o imieniu Vedran za niesamowite zdolności w pokonywaniu wszelkich trudności drogowych (Mistrz kierownicy) Proponujemy firmie Rainbow, aby w przyszłości zastanowiła się nad podpisywaniem umów z hotelem w miejscowości Vodice obok Imperialu -standard oraz z hotelem Budapest w Medjugorie-żywność.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie oceniamy wycieczkę jako bardzo dobrą.Piszemy o tym, gdyż pytają Państwo o ocenę i wrażenia: - należy podnieść cenę wycieczki nie wiem czy o 50,- czy może o 100,-aby wyeliminować ostatni nocleg w ostatnim hotelu. Przecież to koszmar, pokój jak i jedzenie./wczesny TITO/
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wycieczka bardzo ciekawa, hotele na trasie niezłe( za wyjątkiem Czarnogóry- ale to taki kraj )-wyżywienie Ok- zwłaszcza na pobycie w hotelu IVANDO. Nie za dobrze-wręcz żle -rozwiązano sprawę trasnsferu po objeżdzie na pobyt- nocleg w hotelu oddalonym o pół godziny od tego pobytowego , a zerwano nas o 6/45 rano w sytuacji, kiedy np. transfery na lotnisko na loty do W-wy były o 12/45i trzeba było od świtu czekać na pokój do 12/15 ( co i tak było szybko, doba rozpoczyna się od 14 - hotel IVANDO) W rezultacie pierwszy dzień starcony, zmęczenie czekaniem z bagażami, w upale.Mam wrażenie,że Rainbow coraz mniej dba o klientów.