Opinie klientów o Zapach wina i lawendy

4.8 /6
450 
opinii
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.1
Transport
5.2
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Anna, Endeavour Hills 12.07.2019

Brak wina i lawendy

Fatalnie rozplanowana wycieczka. Jazda godzinami po tych samych trasach. Fatalny wybor hotel, szczegolnie hotel GRAND w Czarnogorze. Rozumiem ze Rainbow oferuje hotele 2 i 3 gwiazdkowe. Moga one nie posiadac extra wygod jakie posiadaja hotele z 4 i 5 gwiazdek ale powinny byc czyste. Tymczasem wiekszosc hoteli na trasie byla poprostu BRUDNA. Wstyd dla Rainbow a szczegolnie osoby odpowiedzialnej za zakwaterowanie wycieczek. Jedyne co "ratuje" wartosc wydanych na te wycieczke pieniedzy to Pilotka i lokalni przewodnicy. Pani Anna - erudytka, ogromny zasob wiedzy na temat regionu i swietnie kontrolujaca grupe obcych sobie ludzi. Lokalni przewodnicy rowniez - ogromna wiedza na temat prezentowanych miejsc. Pltvickie Jeziora - potrzeba zdecydowanie wiecej czasu na to miejsce. Ogromny park narodowy i nie bylo wystarczajaco czasu zeby nacieszyc sie miejscem i widokami.

4.0/6

Joanna 26.08.2019

Polecam

Tytuł wycieczki nie ma nic wspólnego z winem i lawendą. Lawenda jedynie w sklepach z pamiątkami , a wino raz podano do kolacji. Przepiękna Czarnogóra.

4.0/6

Jolanta, Kraków 25.08.2014

Zapach wina i lawendy.

Wycieczka udana. Nieco nużące długie przejazdy, trochę miotaliśmy się po okolicy. Świetny pilot pani Asia warta jest każdych pieniędzy, kompetentna, miła, świetnie zorganizowana. Bardzo dobry kierowca, co na tamtejszych drogach ma ogromne znaczenie. Fatalna obsługa w hotelu w Neum, pokoje miały być o 14, a nasz pokój został wysprzątany o 18. Nie dostałam informacji o zmianie godziny wyloty do Chorwacji, gdyby nie mój telefon na infolinię, przyjechałabym na zbiórkę o 10 rano a nie o 2 w nocy. Powrót też był koszmarny z Neum do Podgoricy - 5 godzin jazdy autokarem, w sumie 11 godzin podróży, to po diabła mi lot samolotem, równie dobrze mogłam jechać do Chorwacji autokarem.

4.0/6

Longina, Koszalin 26.09.2021

Dobra

Wycieczka logistycznie dobra.Różny poziom zakwaterowania,w niektórych hotelach brak wind. pokój np.na 2 piętrze. Jedzenie w miarę dobre oprócz Czarnogóry/tam zimne twarde mięso i zupy jak woda/.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem