5.4/6 (117 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
Hotel ma naprawdę dobry standard, ale czy na 5 gwiazdek to mocno się zastanawiam :) jedzenie bardzo monotonne, na śniadanie dokładnie to samo, w lunchu, kolacji subtelne zmiany. Obsługa miła, ale bardzo naciskająca na zostawianie napiwków - mam w zwyczaju zostawiać je ostatniego dnia, w większej kwocie, jednak jeden z kelnerów wyraźnie kiedy nie dostał dnia kiedy aż zbyt nadskakiwal obraził się na nas i ignorował przez resztę wyjazdu, co było nawet zabawne. Czystość 10/10, pokoje pięknie wysprzątane, ładnie urządzone, ekipa sprzątająca bardzo dokładna i miła. Ogólnie wyjazd oceniam bardzo dobrze, ale z dużym nirsmakiem wspominam to wręcz wyłudzanie napiwków. Sama wycieczka zorganizowana bardzo dobrze, bez opóźnień w transferze do i z lotniska, rezydentka pomocna.
4.5/6
Wyjazd bardzo udany, hotel w centrum miasta, blisko sklepy, centra handlowe.. Plaża czysta, basen tylko jeden, ale w zupełności wystarczający.
4.5/6
Bardzo udany pobyt, wspaniałe miejsce, warto tu przyjechać, hotel może nie najnowszy, ale świetnie położony i " z duszą" - otwarty przez samą królowę Elżbietę w latach 80-tych :-). Bardzo miła i uczynna obsługa, to samo trzeba powiedzieć o Pani Karolinie :-). Natomiast standard obsługi RAINBOW jako biura w zakresie indywidualnych próśb do zakupionego wyjazdu to niestety porażka. Biuro traktuje klienta jak za przeproszeniem barana 20 lat temu, który pierwszy raz w życiu leci samolotem i nie ma prawa mieć jakichkolwiek wymagań. Na piśmie (poprzez agenta sprzedaży) natychmiast po zakupie wycieczki zgłosiłam chęć dopłaty do miejsc na skrzydle (wiedziałam, że to nie czarter samolotu tylko pula miejsc wykupiona w rejsowym locie i że to wizzair). Nie była to moja fanaberia tylko racjonalna ocena fizycznych możliwości przy wzroście moim i syna w czasie ponad 6 godzin lotu. Alternatywnie poprosiłam o przydział miejsc po obu stronach przejścia. Otrzymałam tylko ustne - nikt nie odpowiedział agentowi na maila - zapewnienia, że jeśli będę pierwsza na check in to będę mogła poprosić o przydział miejsca. Na lotnisku okazało się, że to RAINBOW przydzielił fizycznie numerację miejsc, reszta miejsc jest sprzedana i nie ma żadnej alternatywy dla miejsc przydzielonych. Powtórka przy powrocie - tak samo zbyto własną rezydentkę. Jedyne wytłumaczenie jakie otrzymałam to, że kupiłam usługę w "dziale sprzedaży" a miejsca w samolocie załatwia "dział logistyka" czyli nic się nie da zrobić. Reasumując polecam miejsce, odradzam RAINBOW, dla mnie to był pierwszy i ostatni raz z tym biurem!
4.5/6
Hotel bardzo ładnie położony w centrum miasta. Pokoje czyste codziennie sprzątane. Jedzenie dobre, ale mało urozmaicone. Najgorsza była obsługa kelnerów, którzy nie chętnie przynosili drinki dla gości z all inclusive. Wieczorami nic się nie dzieje nie ma żadnych animacji dla dzieci ,ani dla dorosłych. Mimo to pobyt udany.