5.4/6 (117 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Nie podobały mi się wydzielone miejsca do spożywania napoi W reklamie były do dyspozycji gości trzy bary Każdy z nich miał swoją godzinę urzędowania Nie było to tak ze człowiek mógł sobie wybrać miejsce do wypicia drinku tylko był zmuszony iść do tego baru który był czynny akurat o tej porze dnia
4.0/6
Po pierwsze przelot i ilość dni na miejscu - na stronie w początkowej ofercie Biura widniało 8 dni -pierwszego dnia wylot było o 15.10 do Dubaju. W hotelu w Abu Dhabi byliśmy o 1.30 w nocy następnego dnia. Wylot z powrotem o 8.10 - wyjazd z hotelu o 3.30 rano ostatniego dnia, czyli w sumie byliśmy tam 6 dni , a dwie noce były niepełne. W sumie nie dostaliśmy 3 posiłków - kolacji pierwszego dnia oraz śniadania i obiadu ostatniego dnia pobytu. Przy wyjeździe hotel dał nam wyjazdowe śniadanie - sucha bułka, rogalik, banan i mały soczek jabłkowy - chyba naprawdę hotel pięciogwiazdkowy stać na coś lepszego. Wykupiliśmy pokój de luxe z widokiem na morze ( w tym wypadku na Zatokę Perską) i all inc.. Nie wiem, w jakim celu Rainbow zamieszcza w swojej ofercie wszystkie pokoje dostępne w hotelu (niektóre bardzo ładne), bo na miejscu dowiedzieliśmy się, że oba typy pokoju wykupione przez biuro różnią się jedynie brakiem lub obecnością balkonu. Widok na morze to widok na dach restauracji hotelowej i w oddali zatoka. Nie warto dopłacać. Wielkość pokoju około 20 m2 (naprawdę bardzo mały pokój). Wyposażenie jest stare i dość zniszczone. W pokoju lekki zapach stęchlizny (podobnie na korytarzu) Na zagłówkach łózka zacieki, podobnie na krzesłach balkonowych. Klimatyzacja niby indywidualnie sterowana, ale cały czas trzyma 19 stopni. Nieustannie leje się z niej woda. Sprzątanie codziennie, ale pozastawia wiele do życzenia. W brodziku jest grzyb i osad na fugach, a na ścianie zastaliśmy przyklejone włosy po poprzednich właścicielach... Ręczniki zmieniane na życzenie. pościel ani razu przez te 6 dni (i siedem niepełnych nocy). Żadne robaki nie biegały. All inc. bardzo ograniczone. Posiłki główne - może nie tak duży wybór, jak w innych miejscach w takim standardzie (jeździmy od 25 lat), ale trzeba przyznać, że bardzo smaczne. Głównie kuchnia arabska oraz hinduska. Napoje przynoszą na życzenie do stolików. Za każdym razem trzeba podawać numer pokoju. Poza głównymi posiłkami brak jakichkolwiek przekąsek, ciastek, czy innych posiłków. Czynny jedynie bar przy basenie, z którego do budynku hotelu nie wolno nic przynieść. Przy restauracji bar, który rzekomo czynny jest od 12 do 22. W rzeczywistości czynny dopiero od 19. O wypiciu kawy po południu można zapomnieć. Przy zamawianiu czegokolwiek w barze, nawet butelkowej wody należy podać numer pokoju, a później podpisać "zerowy" rachunek. Jest to naprawdę uciążliwe. Baseny są dwa - jeden malutki dla dzieci i drugi też mały dla wszystkich. Na terenie basenu bardzo czysto. Leżaki i parasole w dobrym stanie. Podobnie na małej hotelowej plaży. Zatoka Perska czysta, plaża również. Można się kąpać bez problemu. Wszędzie czuwają ratownicy.
4.0/6
Obsługą hotelu bardzo uprzejma, miła i bardzo zaangażowana w swoją pracę .To największy atut tego hotelu. Dogodna lokalizacja, blisko centrum. Dopłaciliśmy do pokoju z widokiem na zatokę i to była świetna decyzja ( widok z balkonu powalający, niesamowite wrażenia). Wybór w restauracji dań odpowiedni dla różnych kultur, każdy wybirze coś dla swojego podniebienia . Polecam wybrać się na wycieczki po Abu Dhabi i na pewno należy zwiedzać Dubaj- my zdecydowaliśmy się na obie korzystając z przewodniczki Pani Marceliny która spełniła nasze oczekiwania, pokazując najciekawsze miejsca które chcieliśmy zobaczyć. Niestety 7 dni to wielki niedosyt więc na pewno chętnie wrócimy do tego kraju, być może z biurem Rainbow które sprostało naszym wymaganiom. Przesyłamy wszystkim pracownikom hotelu , kierownictwu , rezydentce i przewodniczce serdeczne pozdrowienia. To były niesamowite chwile 🥰👏 Iza i Jacek
4.0/6
sam hotel Ok, natomiast organizacja biura podróży na miejscu to jakaś totalna pomyłka, czekaliśmy na lotnisku ponad 2 godziny na następny samolot żeby zabrać turystów naszym autokarem, nie dostaliśmy żadnej informacji, mieliśmy siedzieć na lotnisku i czekać, dotarliśmy do hotelu w środku nocy gdzie mieliśmy być wg planu przed 22 żeby załapać się jeszcze na kolacje, pilot i rezydent totalnie nie zainteresowany nasza sytuacja. czekaliśmy sami na zakwaterowanie bo on stwierdził ze jest zmęczony i jedzie się wyspać. duży niesmak pozostał po tym wyjeździe. sam hotel i jedzenie Ok.