4.0/6
Wycieczka dobrze zorganizowana, program wykonanybez zarzutu, ciekawy, piękne widoki z okien autokaru, świetny kierowca, wykonany w 100%. Świetny pilot, pan Maciej. Wielka wiedza, wręcz fascynacja Bałkanami, nieskończona cierpliwość i wielka kultura. Najsłabiej wypadły hotele. Nikt na objeździe nie oczekuje luksusów, ale łazienki, zwłaszcza w hotelu w Sarandzie, tonące w wodzie, po każdym wzięciu prysznica, to jest chyba poniżej jakiegokolwiek standardu. Hotel Klimatica, typowy postkomunistyczny hotel, do ktorego prowadzi wiele stromych schodów, bardzo trudnych do pokonania z bagażem. Rozumiem, że Macedonia jest biednym krajem, ale biuro powinno wymóc na hotelu, albo wniesienie walizek przez personel, albo położenia podjazdu. Poza tym ścieżka, prowadząca do jeziora, przypominajaca wysypisko różnych śmieci, taki zabieg nie wymagałby już żadnych nakładów finansowych. Wyżywienie bardzo monotonne, ale wystarczające, oprócz obiadokolacji w hotelu Klimatica, podeszwa z kurczaka nie do pokrojenia, nie mówiąc o pogryzieniu. Sumując, poza rażcą niedbałością biura o przyzwoitą jakość proponowanych hoteli, interesująca i warta polecenia.
Hanna, Warszawa - 08.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
6/6 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Wycieczka pod względem krajoznawczym, historycznym bardzo ciekawa jako możliwość poznania regionu, ludzi, zwyczajów, sposobu życia. Pod względem obsługi - pilot z dużym zasobem wiadomości, dobrym sposobem przekazania ale nie radzi sobie z utrzymaniem grupy w całości. Pod względem zakwaterowania to są raczej hostele a nie hotele - brak podjazdów dla walizek a te co były nie spełniały warunków podjazdu, brak windy w "nowym" hotelu, dzielenie grupy na nocleg (dwa hostele).
Krzysztof, WARSZAWA - 24.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Program wycieczki oraz obsługa pilota były bardzo dobre. Jedynym mankamentem, który wpłynął na ogólną ocenę wycieczki był pobyt w hotelu Lion w Durres. Wyposażenie hotelu oraz jego obsługa wg nas dyskwalifikowała go w przyjmowaniu gości. Hotel ten nie powinien być dopuszczony do obsługi gości. Mieliśmy wrażenie, że nikt z Biura Podróży nie audytował tego obiektu. Zarówno pokoje jak i wyżywienie nie nadają się do jakości usług świadczonych przez Wasze biuro,
Anna i Krzysiek, Pruszków - 11.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024
3/4 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Super wycieczka pod względem krajoznawczym, piloci z niesamowitą wiedzą, całość niestety psuło mizerne zakwaterowanie szczególnie w hotelu Lion gdzie było brudno i niemiła obsługa , wyżywienie miejscami było mało zjadliwe i jednostronne
Mirosława, Wejherowo - 23.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną