Opinie o Sunrise Premium Hotel

5.3/6 (65 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
65 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    nawet okej, ale nie jest to pięć gwiazdek jak reklamowane

    nawet okej, ale nie jest to pięć gwiazdek jak reklamowane. Bardzo ograniczony wybór dań wegetariańskich (nawet był problem zrobić pizze lub placki bez mięsa chociaż wypiekali na miejscu). Był problem ze spłuczką którego nie umieli rozwiązać przez cały wyjazd (i przez cały wyjazd woda leciała z toalety). Generalnie jest okej ale reklamowanie tego jako 5 gwiazdek jest nie fair w stosunku do konsumentów.

    Bartłomiej, Warszawa - 30.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Sunrise Pramium Hotel

    Pobyt udany. Hotel zadbany, jedzenie smaczne . Obsługa musi się jeszcze trochę poduczyć. Plaża publiczna . Mogła by być bardzej zadbana. Rainbow powinien zrezygnować z linii lotniczych Smartwings. Cztery razy leciałem tymi liniami i trzy razy się opózniły . Ostatmi transwer z Tirany opóznienie 3 godziny. Mam wykupioną wycieczkę na przyszły rok, jeżeli w ofercie znajdą się te linie to zrezygnuję.

    Elżbieta, Piotrków Trybunalski - 27.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    kameralny hotel

    sam hotel spełnia tzw. minimum zaprezentowanej oferty - podstawowe rzeczy przy 5 - cio gwiazdkowym hotelu tj. czystość, wymiana ręczników czy estetyka w restauracji i w całym hotelu - jak najbardziej ok - smacznie i naprawdę można coś znaleźć dla siebie ale całkowity brak przekąsek a jeśli chodzi o napoje zupełny standard woda, piwo wino herbata i kawa. obsługa restauracji na piątkę, natomiast recepcji - kompletny brak zaangażowania - przez 3 dni musiałam dopominać się o krzesełka na balkon - co chyba powinno być standardem a oczywiście nawet stolika na ten balkon nie dostałam. jeśli chodzi o pokoje z widokiem innym niż na basen (bo widoku na morze nie ma w ogóle) to niestety tragedia - przed balkonem nie dokończony plac budowy taj jakby fundamenty i widok na kolejny w budowie hotel - nie polecam - można stracić ochotę na wakacje. Ponadto dojście do 5-cio gwiazdkowego hotelu z ulicy na której pozostawia cię autokar - to ciągnięcie przez około 200 metrów walizki bo nierównej kamienistej drodze - po przybyciu i dociągnięciu walizki - nikt z obsługi się nie zainteresuje tym bagażem. dojście na plaże to żadne 200 metrów ale co najmniej 350 metrów ale można sie przespacerować. bar na plaży to kolejna tragedia - bez przerwy coś zepsute albo maszyna do robienia napoi gazowanych albo ekspres do kawy - dobrze że był inny bar należący do tej samej sieci hoteli bo inaczej trzeba liczyć tylko na zwykła wodę z tytek. na plaży jak wcześniej nie zajmiesz sobie miejsca ręcznikiem to zapomnij o wolnym miejscu - wszystkie pozajmowane a przez pół dnia nikt nie przychodzi - komedia zero kontroli i obsługi przez obsługę, co generowało wiele nieporozumień. generalnie więcej do tego hotelu nie pojechałbym, a na pewno nie za takie pieniądze - bardzo smutny hotel i obsługa. basen prze większość dnia w cieniu i bardzo malutki - obsługa snuła się jakby wszyscy już byli bardzooooo zmęczeni niestety to chyba nie powinno tak wyglądać.

    Xymena, Katowice - 16.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel plaża okolica

    Sam wyjazd i pobyt oceniam bardzo dobrze . Od samego początku do końca pobytu opieka rezydentów super , wycieczki wspaniałe również z doskonałymi rezydentami szczególne podziękowania dla Pana Wiktora , Piotra i Bartka . Sam hotel oceniam trochę słabiej . w hotelu 5 gwiazdkowym np. napoje tj. kawa w restauracji podawane w plastikowych kubeczkach gdzie już kelner w białych rękawiczkach układa sztućce gdzie tu logika . Jedzenie smaczne ale monotonne . Zdarzały się sytuacje gdy potrawy były niedosmażone a jajecznica pływała w tłuszczu co nie było apetyczne . Sam hotel i pokoje czyste codziennie sprzątane . Codziennie wymieniane ręczniki i uzupełniane kosmetyki . Obiekt położony trochę nie fortunnie przy wysokich innych obiektach co powoduje że basen jest prawie cały czas w cieniu , no i trochę mało leżaków . Natomiast plaża przy morzu bajka . może tylko trochę więcej porządku . Podsumowując pobyt i wypoczynek uważam za udany .

    Jarosław, Poznań - 04.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    6/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem