Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
AGNIESZKA, WARSZAWA 29.05.2023 Termin pobytu: maj 2023
Polecam, ale.....
Program wycieczki ciekawy, ale pani pilot Marta i kierowca do wymiany. Jedzenie w kilku hotelach monotonie - kurczak z ziemniakami, bez warzyw. Największy bonus do ludzie. Trafiła się MEGA SUPER ekipa!!!
3.0/6
Marzena, Katowice 24.09.2014
porażka logistyczna
radość z wycieczki psuje koszmarnie długi transfer z lotniska w Maladze do Almerii,gdzie zaczyna się i również kończy wycieczka objazdowa.Transfer z Malagi do Almerii trwał 4 godziny a w drodze powrotnej 5 godzin i 30 minut. Rainbow Tours podczas transferu autokarem korzysta z uprzejmości innego polskiego biura Net Holiday.W obie strony nie posiada własnego transferu.Efektem tego jest rozwożenie po kilkunastu hotelach na trasie około 200 km turystów z małego biura NET HOLIDAY. Transfer autokarem trwający prawie 2 razy dłużej niż lot samolotem świadczy o kompletnym lekceważeniu klientów biura.
2.5/6
Paulina, Warszawa 25.06.2024 Termin pobytu: maj 2024
Wielkie rozczarowanie
Zdecydowaliśmy się na tę wycieczkę z uwagi na dobre doświadczenia z Rainbow i pozytywne opinie. Niestety tym razem wielkie rozczarowanie. Program wycieczki jest bardzo bogaty, ale co z tego jak jest za mało czasu na dokładne zwiedzanie oferowanych miejsc. W Maladze poza Alcazabą i domem Picassa nie zobaczy się nic w mieście. Na zwiedzanie Granady potrzebne są dwa dni. Czuliśmy się jak azjatyccy turyści oglądający zabytki z okien autobusu albo przebiegający w pośpiechu przez miasto byle tylko ,,zaliczyć" punkt programu. Może odbiór wycieczki byłby inny gdybyśmy trafili na lepszego pilota. W Rumunii i Norwegii mieliśmy ogromne szczęście - panie przewodnik z ogromną wiedzą o danym kraju. Nie zamykały się im usta. Dowiedzieliśmy się mnóstwa rzeczy o kraju, jego zwyczajach, edukacji itd. Niestety przewodnik po Andaluzji był już chyba zmęczony swoją pracą (byliśmy jego ostatnią grupą przed urlopem). Przekazywał tyle informacji ile musiał. Nic od siebie. Opowiadał o zwiedzanym obiekcie kończąc ,,jeszcze do tego wrócimy". Co nigdy nie następowało. Widać, ze Hiszpania nie jest jego pasją. Hotele na wyjeździe bardzo słabe. Brak lodówek w pokojach. Rejs po rzece Gwadalkiwir to katastrofa. Z głośników puszczane jest nagranie tłumaczone przez translator, z błędami, a miasta z uwagi na zalesiony brzeg w ogóle nie widać. Polecamy wycieczki fakultatywne w dzień wolny. Wytwórnia szynek jamon serrano i oliwy są naprawdę ciekawe. Podsumowując może inaczej odebralibyśmy tę wycieczkę gdyby pilot był inny, a tak przed wyborem kolejnej wycieczki dwa razy zastanowimy się czy wybrać Rainbow.
1.0/6
Sławomir, Łódź 01.07.2024 Termin pobytu: maj 2024
Rozczarowanie
Wycieczka sama w sobie warta wykupienia natomiast niemiły incydent w hotelu powoduje to że moja ocena wynosi 1 gwiazdkę. Pierwszy dzień pobytu zostaliśmy okradzeni w pokoju hotelowym, rezydent nic z tym nie zrobił to samo pracownicy infolinii rainbow po zgłoszeniu tego faktu. Większa grupa osób z wycieczki została okradziona z gotówki przez personel sprzątający w swoich pokojach. Komentarz pracowników: rezydenta i biura obsługi klienta: „trzeba było nie zostawiać nic cennego w pokoju”. Skoro zostają wyciągane pieniądze z walizek klientów biura podróży to oczekujemy pomocy od rezydenta a nie zbędnych komentarzy. Osoby które nie znają języka angielskiego czy hiszpańskiego nie mają jak porozumieć się z obsługą hotelu czy policja w takiej sytuacji. Są bezradni.