Opinie klientów o Montecarlo

5.1 /6
54 
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
5.3
Obsługa hotelu
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.3
Teren narciarski w okolicy
5.6
Wyposażenie strefy wellness
2.8
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Andrzej Robert, Wrocław 02.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

OPINIA - NARTY W ANDORZE

Pogoda słoneczna , a stoki pełne śniegu i dobrze przygotowane. Hotel położony obok przystanku skibusa. Pokoje urządzone stylowo, ale za małe , brak miejsca i wieszaków na suszenie kombinezonów i reszty garderoby po szusowaniu na nartach. Narciarnia bardzo skromna , buty i kaski trzeba suszyć w pokoju. Wyżywienie wystarczające, ale obiadokolacja za późno - od godziny 20.00, powinna być wcześniej od 18.00. Ogólnie wyjazd spełnił moje oczekiwania szusowania na stokach. Mogę polecić Andorę jako dobry kierunek na narty w Pirenejach! Warto odwiedzić stolicę - Andora la Vella i skorzystać z wód termalnych w Caldea.

5.0/6

Maria, Częstochowa 20.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Dobry hotel

W hotelu Monte Carlo byłem dwukrotnie Jest dobrze usytuowanym hotelem przy przystanku autobusowym Łatwy dojazd do głównej gondoli w Encampie i do innych miejsc Andory Hotel ma swój urok i rodzinną atmosferę Wszystko jest w porządku za rozsądną cenę Polecam

5.0/6

Joanna, Kraków 11.03.2020

pobyt na nartach w marcu 2020

Pobyt uważam za udany. Hotel niewielki ale zadbany. Pokój codziennie sprzątany, ciepły. Często wymieniane ręczniki. Łazienka dość duża i odnowiona. Wyżywienie w porządku. Śniadania monotonne ale wybór jest. Obiadokolacja tzydaniowa serwowana (brak możliwości wyboru dania). Do obiadokolacji jest woda i wino (butelka na 2 osoby) bez dodatkowych opłat. Obsługa hotelu sprawna, uśmiechnięta i sympatyczna. Na przeciwko hotelu jest przystanek skibusa (funibusa). Ski busy są bez opłat. Do gondoli jedzie się max 7 min. Funibusy kursują od 8:30 do 18:30 średnio co 20-30 min. Obok hotelujest przystanek autobusów liniowych (L2 i L4) , którymi można dojechać do stolicy Andory lub do innych miejscowości narciarskich. Transport do stolicy zajmuje ok 15 min i kosztuje 1,9 euro w jedną stronę. Zwiedzanie stolicy z zakupami nie zajmuje więcej niż 2h. Rejon narciarski piękny. Dużo tras. Trasy są różnorodne i przygotowane. Często występują w tym rejonie wiatry i wtedy zamykane są wyciągi. Niedaleko hotelu znajduje się także dobrze wyposażony supermarket. Ceny jedzenia na stoku różne, przykładowo piza kosztuje od 10- 17 euro. Zupa od 6,5 - 8 eur. Polecam rejon i hotel. Myślę, że jeszcze tu kiedyś wrócę.

4.5/6

Marek, Czechowice-Dziedzice 06.02.2019

Narty w Andorze

Hotel przytulny, kameralny. Pokoje małe, ale bardzo czyste. Kuchnia dobra, wino i woda do serwowanej kolacji w cenie. Dojazd darmowym busem do gondoli bez problemu w 10 minut, przystanek przy hotelu. Do stolicy autobus co 15 minut za 1,85 EURO. Organizator podaje maksymalny bagaż to 32kg/osobę nie zaznaczając, że ma to być w 1 walizce - za drugą walizkę (w tych 32kg) trzeba dopłacić na lotnisku 89pln.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem