5.0/6
Bardzo miła i pomocna obsługa hotelu. Pokój czysty, codziennie sprzątany. Ręczniki wymieniane na życzenie. Zmieniana pościel w ciągu tygodniowego pobytu. Śniadanie w formie szwedzkiego stołu, ze świeżymi produktami (pieczywo, wędlina, sery żółte, inne lokalne). Obiadokolacje bardzo smaczne i urozmaicone, pierwsze i drugie do wyboru plus deser, z wodą bez ograniczeń i butelką wina do stolika. Bardzo sympatyczna, wesoła i operatywna obsługa w restauracji. Lokalizacja hotelu też dobra, skibus i autobus tuż przy hotelu. Blisko do stolicy, gdzie można zrobić fajne zakupy czy zrelaksować się w kompleksie basenowym Caldea. Serdecznie polecamy
Barbara i Wiesław - 01.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Od mojego poprzedniego pobytu hotel się nieco rozbudował. Nadal jest miły, spokojny, czysty, cichy, jedzenie dobre, choć śniadania nieco monotonne. Lokalizacja dobra, skibus blisko, sklepy też. Mnie więcej nie trzeba. Jestem zadowolony.
Tadeusz, Piastów - 19.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wyjazd narciarski z biurem Rainbow pierwszy raz . Dotychczas jeżdziliśmy z biurami typowo narciarskimi lub indywidualnie przez wiele lat po całej Europie. Wg moich doświadczeń uważam wyjazd na narty z biurem Rainbow do Andory za bardzo udany . Jedyna uwaga na przyszłość aby w ofertach wyjazdu na narty zamieszać aktualny cennik skipasów na dany sezon.
Alicja, --- - 28.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023
6/6 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel miły. Pokoje małe, ale w nich tylko spaliśmy. Jedzenie: śniadania do znudzenie monotonne, obiadokolacje smaczne. Dojazd na stoki wygodny. Stoków masa. Oznakowanie stoków beznadziejne. Przed wyjazdem duzo nerwów, bo informacja z Biura Podróży karygodna.
Tadeusz, Piastów - 04.04.2022
3/3 uznało opinię za pomocną