2.5/6
Marny pokój bardzo obniża jakość wyjazdu. Rezydent odebrał nas z lotniska i odwiózł po pobycie W czasie pobytu nie kontaktował się z uczestnikami. Nie udzielił informacji o poruszaniu się po Andorze
Teresa, Warszawa - 20.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024
0/1 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Hotel jest adekwatny do ilości gwiazdek. Nie spodziewałam się po nim wiele, więc nie byłam jakoś specjalnie rozczarowana. Zalety: dobra lokalizacja, darmowy skibus, czystość. Wady: pokój bardzo ciemny i maleńki z widokiem na mur, brak czajnika i lodówki. Wyżywienie skromne, śniadanie tylko na zimno, obiadokolacje o godz. 20 średniej jakości. Goście to głównie seniorzy. Narciarnia bardzo mała i niekomfortowa. Czy polecam ten hotel ? Ja za drugim razem wybiorę inny.
Anna - 01.04.2025
1/1 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Dobra lokalizacja na wyjazd narciarski ,bezpłatny skibus przy hotelu-to wszystkie pozytywy .Mikroskopijna narciarnia do której może wejść tylko jedna osoba- bo wolnego miejsca do przechodzenia jest ok. 50cm -skutkuje w godzinach porannych sporymi kolejkami po sprzet.Nart nie można trzymać w pokojach. Pokój niedogrzany ,temperatura w marcu mierzona na wysokości 1.5m 19C- przyzwyczajeni jesteśmy do wyższych temperatur.Okna wchodzą na plac budowy , który od 7:00 do 20:00 generuje spory hałas.Izolacja akustyczna pokoi bardzo kiepska - doskonale słychać głosy z sąsiednich pokoi czy szuranie krzeseł z jadalni.Jedzenie bardzo marne, bez dożywiania w okolicznych knajpach byłbym ciągle głodny.Śniadania bez jakichkolwiek warzyw czy białego sera,omleta, jajecznicy,gorącego mleka.Kolacja dopiero od 20:00 po której człowiek wychodził głodny.Gratisowe wino nienajorsze ale nie można nim się najeść.To już kolejny mój wyjazd narciarski do Andory , wszystkie poprzednie w innych hotelach były bardzo udane. Niestety hotel Montecarlo psuje moją statystykę.
Andrzej, Kraków - 18.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną