Opinie klientów o Montecarlo

5.1 /6
54 
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
5.3
Obsługa hotelu
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.3
Teren narciarski w okolicy
5.6
Wyposażenie strefy wellness
2.8
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Grazyna, BĘDZIN 10.02.2017
Termin pobytu: styczeń 2017

Było tak dobrze " jak u mamy".

Przyjechaliśmy do zasypanej śniegiem Andory w nocy.W Hotelu Montecarlo czekała na nas pyszna kolacja z butelką wina i klucz do pokoju.Pokój był niewielki ale czysty, ciepły z bardzo wygodnymi łóźkami.Bufet śniadaniowy był b.dobry i urazmaicony-cały czas uzupełniano brakujące produkty do samego końca śniadania.Hotel był mały ale miał bar, restauracje i bardzo sprawną obsługę.Prowadzony był przez rodzine wielopokoleniową-babcia, dziadek, zięć, wnuk.Wszyscy byli bardzo sympatyczni i pomocni w kaźdej sprawie-opady śniegu sparaliźowały stacje narciarskie i potrzebowaliśmy informacji o czynnych stacjach i dojezdzie do nich.Wystawiono mape z zaznaczonym regionem i numerami busów dowoźących do niego.Przystanek busa był przed hotelem.Kolacje okazały się wspaniałym posiłkiem , składajacym się z 3-ch pysznych dań i deseru do wyboru.Przez cały tydzień naszego pobytu nie powtórzyły się dania z kolacji.Wybierając Motecarlo 2,5 gwiazdki mieliśmy obawy co do poziomu standartu i jakości świadczeń w tym hotelu.Nasze obawy okazały się niesłuszne i tak jak czytaliśmy przed wyjazdem na zagranicznych stronach opinie zadowolonych klientów my równieź moźemy go polecić następnym turystom.Rezydentka Weronika Ziółkowska była naszym opiekunem i zdała egzamin na piątkę.Byłam ciekawa co wpłynęło na to że hotel ma 2.5 gwiazdki ale sprawa się wyjaśniła gdy podnieśliśmy źaluzje okienne-widok mieliśmy na mur budynku ok.3 m od nas.Pokojre po drugiej stronie korytarza miały widok na góry.Dla nas było to bez znaczenia poniewaź temp.na dworze cały tydzień była minus 15 stopni i mieliśmy spuszczone rolety i zasłony w pokoju zasunięte.Maskotką hotelową jest pies Drako-leniuch i śpioch który uwielbiał pieszczoty i drapanie za uchem mieszkańców hotelu.Polecamy Hotel Montecarlo i organizację wyjazdu przez Biuro Rainbow-bardzo profesjonalna i dobrze zorganizowama impreza.

5.5/6

Monika KATARZYNA, Pawłowice 21.03.2023
Termin pobytu: luty 2023

Udany pobyt

Wszystko w porządku.Bardzo miła i pomocna obsługa.Wyżywienie bardzo dobre.Do obiadokolacji podawana woda oraz butelka wina.Hotel dobrze skomunikowany z ośrodkiem narciarskim( skibus pod hotelem) jak i ze stolicą Andory-przystanek pod hotelem.Trafiliśmy na super pogodę ale podczas mrozu i opadów śniegu może być kiepsko-brak zamykanych wyciągów.Generalnie warto zobaczyć.

5.5/6

JANUSZ, Warszawa 31.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Narty w styczniu

Hotel ok bardzo czysto, miła obsługa rodzinna atmosfera. Jedzenie w porządku śniadania nieco ubogie ale nie ma tragedii. Do kolacji butelka wina oraz woda. Przechowalnia nart w cenie pobytu. Pod hotelem przystanek darmowego funibusa dowożącego pod gondolę. Autobus do stolicy 1,90€ warto się wybrać. Grandvalira jako ośrodek bardzo fajna dużo tras o rożnym stopniu trudności. Jednak pogoda po 3 dniach pobytu się rozszalała i było troszkę za ciepło 🙂Ogólnie polecam.

5.5/6

Baśka i Marek 12.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Polecamy na narty

Po raz drugi byliśmy w hotelu Montecarlo w Andorze. Tym razem trafiliśmy na większy i lepiej usytuowany pokój, z balkonem. Śniadania są tam monotonne i mało wyszukane .Za to obiadokolacje zdecydowanie bardzo dobre, do tego butelka lokalnego, całkiem przyzwoitego, wina stołowego. Wybór z dwóch propozycji przystawek, najczęściej sałata z dodatkami lub inna , ciepła przystawka i danie główne też jako wybór z dwóch propozycji, często wybór między rybą i daniem mięsnym. W hotelu bardzo czysto, obsługa i właściciele przemili. Zdecydowanie bardzo dobra relacja między ceną wycieczki a jakością świadczeń. Podróż zorganizowana przez Rainbow bez zarzutu .Zdecydowanie polecamy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem