5.5/6
Świetna lokalizacja przy pierwszym przystanku skibusa do gondoli i jednocześnie blisko centrum miejscowości. W pobliżu sklepy, bary i restauracje. Pokoje są niewielkie i starsze, ale czyste i zupełnie wystarczające. Śniadania skromne, ale można się najść. Obiadokolacje do wyboru z menu naprawdę smaczne i różnorodne. Sama Andora to świetne miejsce, z przemiłymi osobami (dotyczy to również obsługi w hotelu) i fajną atmosferą. Narciarsko również super. Polecam!
MARTA, WARSZAWA - 19.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Wyjazd narciarski. Miejsce i obiekt spełniły oczekiwania. przystanek skibusa na przeciwko wejścia do hotelu, do gondoli 10 min. Przyjazna i uczynna obsługa hotelu, posiłki ok, do wyboru z dwóch propozycji. Może jeszcze tam zawitamy.
Mirek - 11.05.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Ciasny ale przyjemny hotel w mieście Encamp gdzie znajduje się największa gondola wywożąca na szczyt kompleksu Grandvalira.Przystanek darmowego skibusa pod hotelem.Transfer do kolejki parę minut.Grandvalira to największy i najlepszy ośrodek w Pirenejach.Skipass na luty 2022 to 302,5 euro od osoby dorosłej,po 75roku życia gratis.Dojazd do centrum Andory niecałe 2 euro.Andora to raj dla zakupów bezcłowych.
Darek - 14.02.2022
10/11 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Przyjechaliśmy do zasypanej śniegiem Andory w nocy.W Hotelu Montecarlo czekała na nas pyszna kolacja z butelką wina i klucz do pokoju.Pokój był niewielki ale czysty, ciepły z bardzo wygodnymi łóźkami.Bufet śniadaniowy był b.dobry i urazmaicony-cały czas uzupełniano brakujące produkty do samego końca śniadania.Hotel był mały ale miał bar, restauracje i bardzo sprawną obsługę.Prowadzony był przez rodzine wielopokoleniową-babcia, dziadek, zięć, wnuk.Wszyscy byli bardzo sympatyczni i pomocni w kaźdej sprawie-opady śniegu sparaliźowały stacje narciarskie i potrzebowaliśmy informacji o czynnych stacjach i dojezdzie do nich.Wystawiono mape z zaznaczonym regionem i numerami busów dowoźących do niego.Przystanek busa był przed hotelem.Kolacje okazały się wspaniałym posiłkiem , składajacym się z 3-ch pysznych dań i deseru do wyboru.Przez cały tydzień naszego pobytu nie powtórzyły się dania z kolacji.Wybierając Motecarlo 2,5 gwiazdki mieliśmy obawy co do poziomu standartu i jakości świadczeń w tym hotelu.Nasze obawy okazały się niesłuszne i tak jak czytaliśmy przed wyjazdem na zagranicznych stronach opinie zadowolonych klientów my równieź moźemy go polecić następnym turystom.Rezydentka Weronika Ziółkowska była naszym opiekunem i zdała egzamin na piątkę.Byłam ciekawa co wpłynęło na to że hotel ma 2.5 gwiazdki ale sprawa się wyjaśniła gdy podnieśliśmy źaluzje okienne-widok mieliśmy na mur budynku ok.3 m od nas.Pokojre po drugiej stronie korytarza miały widok na góry.Dla nas było to bez znaczenia poniewaź temp.na dworze cały tydzień była minus 15 stopni i mieliśmy spuszczone rolety i zasłony w pokoju zasunięte.Maskotką hotelową jest pies Drako-leniuch i śpioch który uwielbiał pieszczoty i drapanie za uchem mieszkańców hotelu.Polecamy Hotel Montecarlo i organizację wyjazdu przez Biuro Rainbow-bardzo profesjonalna i dobrze zorganizowama impreza.
Grazyna, BĘDZIN - 10.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017
23/25 uznało opinię za pomocną