Kategoria lokalna: 2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Był to już mój trzeci pobyt w tym hotelu. Hotel poza siecią hotelową zapewnia miłą rodzinną atmosferę. Cała rodzina właścicieli dba o gości. Wyżywienie urozmaicone i smaczne ( śniadania szwedzki stół na bieżąco uzupełniany, obiadokolacje podawane z karty, dwa zestawy do wyboru). Bezpośrednio przy hotelu przystanek bezpłatnego skibusa.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pogoda słoneczna , a stoki pełne śniegu i dobrze przygotowane. Hotel położony obok przystanku skibusa. Pokoje urządzone stylowo, ale za małe , brak miejsca i wieszaków na suszenie kombinezonów i reszty garderoby po szusowaniu na nartach. Narciarnia bardzo skromna , buty i kaski trzeba suszyć w pokoju. Wyżywienie wystarczające, ale obiadokolacja za późno - od godziny 20.00, powinna być wcześniej od 18.00. Ogólnie wyjazd spełnił moje oczekiwania szusowania na stokach. Mogę polecić Andorę jako dobry kierunek na narty w Pirenejach! Warto odwiedzić stolicę - Andora la Vella i skorzystać z wód termalnych w Caldea.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu Monte Carlo byłem dwukrotnie Jest dobrze usytuowanym hotelem przy przystanku autobusowym Łatwy dojazd do głównej gondoli w Encampie i do innych miejsc Andory Hotel ma swój urok i rodzinną atmosferę Wszystko jest w porządku za rozsądną cenę Polecam
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt uważam za udany. Hotel niewielki ale zadbany. Pokój codziennie sprzątany, ciepły. Często wymieniane ręczniki. Łazienka dość duża i odnowiona. Wyżywienie w porządku. Śniadania monotonne ale wybór jest. Obiadokolacja tzydaniowa serwowana (brak możliwości wyboru dania). Do obiadokolacji jest woda i wino (butelka na 2 osoby) bez dodatkowych opłat. Obsługa hotelu sprawna, uśmiechnięta i sympatyczna. Na przeciwko hotelu jest przystanek skibusa (funibusa). Ski busy są bez opłat. Do gondoli jedzie się max 7 min. Funibusy kursują od 8:30 do 18:30 średnio co 20-30 min. Obok hotelujest przystanek autobusów liniowych (L2 i L4) , którymi można dojechać do stolicy Andory lub do innych miejscowości narciarskich. Transport do stolicy zajmuje ok 15 min i kosztuje 1,9 euro w jedną stronę. Zwiedzanie stolicy z zakupami nie zajmuje więcej niż 2h. Rejon narciarski piękny. Dużo tras. Trasy są różnorodne i przygotowane. Często występują w tym rejonie wiatry i wtedy zamykane są wyciągi. Niedaleko hotelu znajduje się także dobrze wyposażony supermarket. Ceny jedzenia na stoku różne, przykładowo piza kosztuje od 10- 17 euro. Zupa od 6,5 - 8 eur. Polecam rejon i hotel. Myślę, że jeszcze tu kiedyś wrócę.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przytulny, kameralny. Pokoje małe, ale bardzo czyste. Kuchnia dobra, wino i woda do serwowanej kolacji w cenie. Dojazd darmowym busem do gondoli bez problemu w 10 minut, przystanek przy hotelu. Do stolicy autobus co 15 minut za 1,85 EURO. Organizator podaje maksymalny bagaż to 32kg/osobę nie zaznaczając, że ma to być w 1 walizce - za drugą walizkę (w tych 32kg) trzeba dopłacić na lotnisku 89pln.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój w nowszej części hotelu był bardzo zimny, a innego wolnego nie było. Dostaliśmy termowentylator, który hałasował, ale rozwiązał problem. Kolacja dopiero o 20 jak na polskie obyczaje jest zbyt późna, ale można się przyzwyczaić. Jedzenie niezbyt urozmaicone, ale smaczne i wystarczające. Obsługa sympatyczna, a darmowe napoje do kolacji (w tym woda lub wino) były miłym akcentem. Hotel nie pierwszej młodości, obszary wspólne ok, ale w pokojach ciasno i np. są zabytkowe żarówki jarzeniowe o małej mocy. Bardzo blisko przystanek darmowego skibusa lub płatnych autobusów międzymiastowych.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na plus super zadbanie o osobę z dietą bezglutenową, na minus cienkie ściany w pokoju. Ogólnie standard jest niski ale wystarczający na wyjazd narciarski. Miła atmosfera, bardzo łatwy dojazd do kolejki dzięki przystankowi na przeciwko drzwi hotelu
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Montecarlo choć ma tylko 2* to zaskoczył nas bardzo pozytywnie. Właściciele i obsługa przesympatyczna, uśmiech i życzliwość serwowane na każdym kroku. Pokoje czyste, ręczniki i pościel zmieniane codziennie. Codziennie do kolacji podawana jest butelka wina i woda. Atmosfera prawie domowa, kameralnie i z klasą. Położenie hotelu wg mnie doskonałe, przystanek skibusa / autobusów przed wejściem, blisko do starej części Encamp, sklepów i restauracji. Hotel naprawdę godny polecenia. Wysokie oceny na międzynarodowych portalach w pełni załużone! Pies Dragon jet prawdziwą gwiazdą hotelu Montecarlo, cudowny zwierzak :-)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sympatyczna atmosfera, dobre jedzenie. Przystanek skibusa tuż przy hotelu. Trochę ciasno w pokojach.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w Andorze oraz hotelu Monte Carlo oceniam bardzo pozytywnie . Pojechaliśmy tam z mężem zupełnie przypadkowo (zamiast do Włoch) i ani przez chwilę nie żałowaliśmy tej decyzji . Andora zachwyciła nas swoim urokiem , bogactwem i porządkiem . Piękne miejsce na mapie Europy! Polecam z czystym sumieniem . Miasto Encamp w którym znajduje się hotel Monte Carlo jest czyściutkie , zadbane i bardzo eleganckie. Na trasy Grandvaliry narciarzy wywozi gondola . Same trasy są bardzo dobrze przygotowane - ponad 200 km . Raj dla każdego narciarza . Polecam!