Opinie o Montecarlo

5.0/6 (63 opinie)
5.0/6
63 opinie
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
5.3
Obsługa hotelu
5.4
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.3
Teren narciarski w okolicy
5.6
Wyposażenie strefy wellness
2.8
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Miły hotel.

    Był to już mój trzeci pobyt w tym hotelu. Hotel poza siecią hotelową zapewnia miłą rodzinną atmosferę. Cała rodzina właścicieli dba o gości. Wyżywienie urozmaicone i smaczne ( śniadania szwedzki stół na bieżąco uzupełniany, obiadokolacje podawane z karty, dwa zestawy do wyboru). Bezpośrednio przy hotelu przystanek bezpłatnego skibusa.

    Krzysztof, Kraków - 24.03.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    OPINIA - NARTY W ANDORZE

    Pogoda słoneczna , a stoki pełne śniegu i dobrze przygotowane. Hotel położony obok przystanku skibusa. Pokoje urządzone stylowo, ale za małe , brak miejsca i wieszaków na suszenie kombinezonów i reszty garderoby po szusowaniu na nartach. Narciarnia bardzo skromna , buty i kaski trzeba suszyć w pokoju. Wyżywienie wystarczające, ale obiadokolacja za późno - od godziny 20.00, powinna być wcześniej od 18.00. Ogólnie wyjazd spełnił moje oczekiwania szusowania na stokach. Mogę polecić Andorę jako dobry kierunek na narty w Pirenejach! Warto odwiedzić stolicę - Andora la Vella i skorzystać z wód termalnych w Caldea.

    Andrzej Robert, Wrocław - 02.04.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Dobry hotel

    W hotelu Monte Carlo byłem dwukrotnie Jest dobrze usytuowanym hotelem przy przystanku autobusowym Łatwy dojazd do głównej gondoli w Encampie i do innych miejsc Andory Hotel ma swój urok i rodzinną atmosferę Wszystko jest w porządku za rozsądną cenę Polecam

    Maria - 20.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    pobyt na nartach w marcu 2020

    Pobyt uważam za udany. Hotel niewielki ale zadbany. Pokój codziennie sprzątany, ciepły. Często wymieniane ręczniki. Łazienka dość duża i odnowiona. Wyżywienie w porządku. Śniadania monotonne ale wybór jest. Obiadokolacja tzydaniowa serwowana (brak możliwości wyboru dania). Do obiadokolacji jest woda i wino (butelka na 2 osoby) bez dodatkowych opłat. Obsługa hotelu sprawna, uśmiechnięta i sympatyczna. Na przeciwko hotelu jest przystanek skibusa (funibusa). Ski busy są bez opłat. Do gondoli jedzie się max 7 min. Funibusy kursują od 8:30 do 18:30 średnio co 20-30 min. Obok hotelujest przystanek autobusów liniowych (L2 i L4) , którymi można dojechać do stolicy Andory lub do innych miejscowości narciarskich. Transport do stolicy zajmuje ok 15 min i kosztuje 1,9 euro w jedną stronę. Zwiedzanie stolicy z zakupami nie zajmuje więcej niż 2h. Rejon narciarski piękny. Dużo tras. Trasy są różnorodne i przygotowane. Często występują w tym rejonie wiatry i wtedy zamykane są wyciągi. Niedaleko hotelu znajduje się także dobrze wyposażony supermarket. Ceny jedzenia na stoku różne, przykładowo piza kosztuje od 10- 17 euro. Zupa od 6,5 - 8 eur. Polecam rejon i hotel. Myślę, że jeszcze tu kiedyś wrócę.

    Joanna, Kraków - 11.03.2020

    5/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem