5.1/6 (37 opinii)
2.0/6
Niestety Rainbow nie spisał się tym razem. Od wielu lat ja oraz moja rodzina byliśmy stałym klientem. Pół świata zjeździliśmy z Rainbow. Ale coś się popsuło w firmie i ta wycieczka to był ostatni raz. Najbardziej smutne jest to w jaki sposób Rainbow zachował się po zakończeniu imprezy, gdy wszystkie reklamacje złożone przez 30 jego uczestników (w tym 3 osoby z mojej rodziny) zostały odrzucone w stylu „spadajcie na drzewo”. Sprawa zainteresowali się Rzecznicy Konsumenta z całego niemal kraju. Sprawy tak nie zostawimy. Media także będą o tym poinformowane. A szkoda, bo byliśmy gotowi do polubownego załatwienia sprawy. Zarząd Rainbow uznał jednak że woli stracić na zawsze 30 stałych klientów, niż ugiąć się i przyznać rację swoim klientom. Tak więc nie polecam już żadnej wycieczki firmy Rainbow. Szkoda nerwów i zdrowia. a