3.0/6
Piszę reklamację. Straciałam 3 dni z wyjazdu. Utknęliśmy w Waszyngtonie, bo był odwołany lot. Ogromna sztywność w organizacji kiedy idzie coś nie tak. Nie można zmienić przewoźnika. Nie ma mowy o bezpośrednim przelocie. 12h na lotnisku, żeby był jak najtańszy lot (z przesiadką), potem przejazd do Miami autokarem w nocy. Czułam się okropnie zmęczona i niewyspana. Polecam wziąć program i polecieć samemu.
Urszula, Supraśl - 07.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
15/16 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Program tylko w połowie ciekawy.Wiele punktów wycieczki uważam niepotrzebnych.Przydal by się dłuższy pobyt w Nowym Yorku,Waszyngtonie i Maiami,zamiast Pleimont,miasteczka wodnego w Orlando i podróży 20 h Amtrak,która może jest atrakcją 2 godziny,samolot byłby zdecydowanie lepszy.
Mirosława, Pruszcz Gdański - 30.05.2018 | Termin pobytu: kwiecień 2018
69/89 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Niestety Rainbow nie spisał się tym razem. Od wielu lat ja oraz moja rodzina byliśmy stałym klientem. Pół świata zjeździliśmy z Rainbow. Ale coś się popsuło w firmie i ta wycieczka to był ostatni raz. Najbardziej smutne jest to w jaki sposób Rainbow zachował się po zakończeniu imprezy, gdy wszystkie reklamacje złożone przez 30 jego uczestników (w tym 3 osoby z mojej rodziny) zostały odrzucone w stylu „spadajcie na drzewo”. Sprawa zainteresowali się Rzecznicy Konsumenta z całego niemal kraju. Sprawy tak nie zostawimy. Media także będą o tym poinformowane. A szkoda, bo byliśmy gotowi do polubownego załatwienia sprawy. Zarząd Rainbow uznał jednak że woli stracić na zawsze 30 stałych klientów, niż ugiąć się i przyznać rację swoim klientom. Tak więc nie polecam już żadnej wycieczki firmy Rainbow. Szkoda nerwów i zdrowia. a
DOROTA, WARSZAWA - 27.10.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
9/16 uznało opinię za pomocną