Opinie o Bałkany polako, polako, CPO - HOTEL JADRAN

5.3/6 (341 opinii)
5.3/6
341 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Intensywność programu
4.6
Obsługa hotelowa
4.9
Pilot
5.5
Plaża
4.0
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
5.4
Rezydent
5.8
Sport i rozrywka
4.2
Transport
5.4
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Wycieczka nie dla młodych osób...

    Hotel położony daleko od plaży. W niewielkiej odległości znajdują się sklepy oraz piekarnia, a także winiarnia. Obsługa hotelu może i uprzejma, ale pomimo zgłaszania awarii lodówki nic z tym nie zrobiono przez tydzień. Plus za przestronny pokój, duży balkon z pięknym widokiem na morze. Niestety basen na dachu pomimo dobrej pogody był zamknięty. Otwarty za to był basen wewnątrz budynku. Z obu basenów można korzystać do godziny 22:00. Jeśli chodzi o wyżywienie to nie jest źle, wszystko smaczne i w odpowiedniej ilości. Ogromnym minusem są jednak śniadania, które codziennie były takie same. Jeśli chodzi zaś o sam program wycieczki... pierwszego dnia pojechaliśmy do Međugorje i Mostaru. Međugorje kompletnie nie zrobiło na nas żadnego wrażenia, a Mostar jest pięknym miejscem, ale w gruncie rzeczy też nie ma tam za wiele do zobaczenia. W obu miejscach mamy dużo czasu wolnego, by spokojnie zjeść lub samemu pozwiedzać. Drugiego dnia pojechaliśmy na gotowanie gulaszu. Jedynym minusem tego dnia był bardzo długi rejs po rzece. Stanowczo za długi. Nie robi to wrażenia, jest nudne. Wyspa Mljet, Trogir, Split i Dubrownik warte zobaczenia. Najpiękniejszym miejscem z ww. był Dubrownik. Szczególnie, że naszym przewodnikiem była Pani Karolina. Opowiadała o mieściewe wspaniały, humorystyczny sposób. Polecam także wycieczkę fakultatywną na zwiedzanie Korczuli. Ogromnymi minusami wyjazdu były kolejki na przejściach granicznych przez które codziennie traciliśmy czas. Kolejnym minusem wyjazdu była średnia wieku. Dużo starszych osób, które spowalniały zwiedzanie, robiły zdjęcia dosłownie wszystkiemu w tym w miejscach zakazanych narażając całą grupę na przykre konsekwencje. Minusem jest także samo Neum. Pomimo, że jest to jedyna nadmorska miejscowość Bośni to nie ma tam dosłownie niczego. Krótka promenada z kilkoma restauracjami z wysokimi cenami.

    Wojciech, Siedlce - 03.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    8/10 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    wycieczka objazdowa polako , polako

    wszystkim polecam wyjazd z tym biurem podróży RAINBOW wszystko świetnie zorganizowane pobyt w hotel bezproblemowy cały wypoczynek na wysokim poziomie i zgodnie z opisem , hotel czyściutki ,obsługa miła szczególne podziękowania dla naszej Pani pilot Pani Magdaleny

    SLAWOMIR, Wieliczka - 15.07.2022

    3/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Tydzień wspaniałgo czsu bardzo dobre dopasowanie do "polako,polako",bardzo dobra pilotka tego czasu.

    Drugi tydzień-wypoczynek-w Grand Hotelu Neum-złe informacje określające "all inclusif litte".W biurze w Poznaniu w Panoramie nie objaśniono szczegółowo co to określenie oznacza w hotelu w Neum.Byliśmy zawiedzeni że nie mogliśmy wypić w barze w jakimkolwiek czasie kawy czy zjeść ciacho kiedy mieliśmy na to ochotę.Za wszystko musieliśmy płacić co nie zadawalało nas,bo chcieliśmy mieć faktycznie pobyt"all inclusive".Hotel ogromny ale nie zachwycający,balkony gdy świeci słońce nie do wykorzystania.Nie polecił bym tego hotelu na wypoczynek.

    Sylwester, Poznań - 22.10.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    35/43 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    hotel Jadran

    Hotel wystarczająco dobry jak na na wycieczkę objazdową typu "light". Blisko do wszystkich zwiedzanych miejsc, dojazdy nieuciążliwe. Pokoje duże i czyste, jeśli się trafi widok na morze to wręcz super. W hotelu niestety , wbrew temu co podaje oferta, nieczynne baseny, Rainbow powinien uściślić, że dostępne są tylko w sezonie. Na majówkę nie były przygotowane. Obsługa recepcji - tylko jedna osoba mowiaca po angielsku, z pozostałymi trudno się porozumieć. Jedzenie: śniadania w porządku, obiadokolacje bardzo słabe. Jeśli przyszło się kilka minut po otwarciu restauracji jedzenia wręcz brakowało i nie było donoszone. Deseru ( co wieczór takie samo ciasto ) starczało dla 10 osób, owoców nie było wcale. Codziennie to samo menu, zjadliwe ale przez 7 dni jeść to samo to jednak kiepsko.

    Dorota, WARSZAWA - 11.08.2019

    13/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem