Opinie klientów o Bałkany znane i nieznane

5.2 /6
60 
opinii
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.2
Transport
5.4
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Aleksandra, Banaszkiewicz 10.09.2014

zamiast 8 to bylo 6 dni

Największa ilość czasu poświęcona jeździe autokarem (czasami kompletnie bez sensu, z wielogodzinnymi jazdami w tę i z powrotem tą samą trasą); trochę zwiedzania i bardzo mał czasu wolnego

3.0/6

Monika 28.07.2014

wycieczka fajna ale organizacyjnie coś nie zagrało zwłaszcza na końcu....

Wycieczka ciekawa, dużo ciekawych miejsc do zwiedzania, przepiękne widoki, ale .... niestety: 1. Po wylądowaniu w Dubrowniku musieliśmy czekać w autokarze nie wiadomo dlaczego, w rezultacie okazało się że czekaliśmy na opóźniający się samolot, na szczęście ktoś pomyślał żeby poprzesadzać nas do innych autokarów i rozwieść do hoteli. 2. Po przyjeździe do hotelu okazuje się że musimy czekać na zakwaterowanie co najmniej 2 godziny - trochę słabo bo noc nie przespana lot o godz 4-tej z Wawy, a zakwaterowanie możliwe dopiero od 14-tej. 3. Hotel, w którym nas zakwaterowano - fatalny (miejscowość Gradac), poniżej oczekiwań, rano nie było ciepłej wody, a jedzenie beznadziejne 4. Potem było całkiem fajnie nawet pomimo tego, iż pilotka uprzedzała, że w Neum hotel pamięta czasy zamierzchłe to okazało się, że pokój w którym nas ulokowano nie był koszmarny, jedynie kran się w umywalce ruszał. 6. Plan wycieczki został zmieniony, a mianowicie ostatniego dnia mieliśmy najdłuższą trasę do pokonania od 7 rano do mniej więcej 2 w nocy. Oczywiście były przerwy, w których zwiedzaliśmy różne miejsca, z tym że w ostaniej miejscowości Budwa w Czarnogórze mieliśmy taki można powiedzieć szybki spacer bo czas nas gonił. Niestety w autokarze akurat tego dnia padła klima, więc było słabo... Kierowca był rewelacyjny, ale trasę którą musiał przejechać ostatniego dnia była na pewno dla niego wyczerpująca (jestem pełna podziwu, że nie zasnął za kierownicą i nas nie rozbił). 4. Niektóre osoby wracające do kraju miały zmienione godziny lotów, np gdy zakwaterowaliśmy się w ostatnim hotelu około godziny 2 w nocy, to musieli być gotowi do powrotu o 3:30 czyli zdążyli się umyć i spakować (fatalne rozwiązanie - powinno biuro zwrócić im za ostatnią dobę hotelową bo tak na prawdę jej nie było) 5. Natomiast Ci którzy lot mieli bez zmian czyli o 19-tej pokój hotelowy musieli zwolnić o 10-tej i do 15:30 robić coś w miejscowości, w której nie ma co zwiedzić, a leżenie na plaży bez możliwości późniejszego wzięcia prysznica - beznadziejna perspektywa.

3.0/6

Krzysztof 23.08.2016

Bałkany znane i nieznane - mieszane uczucia

Miejsca odwiedzane ciekawe, ale wycieczka popsuta przez noclegi. Z siedmiu noclegów cztery poniżej krytyki: na wyspie Hvar 2, w Neum ( uwaga na hotel Zenit) i w Cetinje (Grand Hotel, okropne miejsce, grzyb w łazienkach, pokoje nieposprzątane, posiadam zdjęcia). Kompromitacja biura, ktore lokuje klientów w takich norach. Program zwiedzania takich miejsc jak Dubrownik czy Split to głownie czas wolny. Przewodnik po takiej perełce jak Mostar za dodatkowe 10 euro, bez informowania o tym w programie wycieczki. Pierwszego dnia, bez uprzedzenia w programie, ponad sześć godzin w autobusie. Ogólnie jestem zażenowany takim potraktowaniem klientów biura, choć miejsca, w których byliśmy, były warte odwiedzenia. Proponuje, by kierownictwo biura przenocowało w tych norach co my.

1.0/6

Agnieszka Grzelak 17.11.2017
Termin pobytu: kwiecień 2018

Zero reakcji na reklamacje!

Nie wiem czym bardziej jestem rozczarowana: tak zle zorganizowana wycieczka, czy tez postawa jednego z najwiekszych organizatow podrozy w Polsce. Standard hoteli: bardzo kiepski, dodatkowo poprzez pomylke na miejscu, musialam dzielic pokoj z obca mi osoba. Przewodnik Pani Ania: bez zaangazowania, odczytuja wszystkie informacje z kartek. Pierwszy dzien po przybyciu: brak opieki przewodnika. Pani Ania dojechala do nas w kolejny dzien. Chaos w organizacji wycieczki powoduje, ze wiekszosc czasu spedza sie w autobusie. Dubrownik oraz Split zwiedza sie w biegu, max. 3 godziny, choc w opisie jest to jeden z glownych punktow programu. Najwiekszym rozczarowaniem jest jednak reakcja firmy Rainbow. Pomimo wyslanie reklamacji zaraz po powrocie oraz kilkukrotnych prob kontaktu z dzialem reklamacji poprzez maila i telefoniczie, 3 miesiace po powrocie firma Rainbow nie raczyla wyslac nawet standardowej wiadomosci. Dla mnie, pracownika organizatora podrozy w Niemczech, taka sytuacja i taki sposob podejscia do klienta jest calkowicie nie do zaakceptowania. Zdecydowanie odradzam!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem