Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fuertaventura zachwycająca, inna, intrygująca emanująca spokojem, hotel jeden z wielu nie wyróżniający się niczym szczególnym baseny windy itd wszystko co powinno być i działało.... serdeczne powitanie pod tytułem wszystko dla gościa szczególnie takiego co biegle włada hiszpańskim bez większego wysiłku pokój z widokiem na ocean. Hotel czysty może już wymagający odnowienia restauracja z uprzejma obsługa bez zarzutu. Opiekun z Rainbow miły kompetentny polecił co gdzie i jak załatwił autko i był pod telefonem. Zwiedziliśmy wyspę od A do Z bez pospiechu bez korków i bez tłoku, kontakt z policją bardzo sympatyczny :-))) Uznaliśmy wyspę po zwiedzeniu i zapoznaniu się z jej historią za obowiązkowy punkt omówienia na każdej lekcji przyrody w szkole jako przykład bezmyślnego postepowania człowieka żądnego zysku. Niestety zdecydowanym minusem wyjazdu okazał się samolot ciasny głośny starawy ( smartwings ) trudno było wytrzymać te pięć godzin nawet przy zakupie kanapki z napojem za jedyne 40pln.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w porządku, woda w jednym z basenów podgrzewana, czysto, obsługa bardzo miła. Jedzenie niestety fatalne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w ładnym miejscu - na klifie. Widoki na wybrzeże fantastyczne. Promenada wzdłuż wybrzeża cudowna. Do plaży ok. 600-700 m od hotelu. Sklepiki i bary ok. 300 m od hotelu. Jedzenie bardzo dobre (każdy znajdzie coś dla siebie). Baseny małe, ciasno przy basenach (leżak przy leżaku i rezerwacja leżaków - ręcznikowa). Głównymi gośćmi hotelu są Brytyjczycy (stanowią ok. 95 % gości hotelowych), imprezowi i bardzo głośni (oczywiście nie wszyscy). Obsługa hotelu ok. Natomiast pokój katastrofa. Apartament 40 m2 (salon z aneksem kuchennym, sypialnia i łazienka). Stary "PRL" i nie pierwszej czystości - meble stare, obdrapane i troszkę rozpadające się (oprócz mebli w aneksie kuchennym). W łazience wanna z osłoną (masakra), trafiają się też karaluchy (oj, są duże i nawet latają). Pokoje z widokami: na ocean bezpośrednio, z bocznym widokiem na ocean - jak się dobrze wychylicie z balkonu do zobaczycie ocean , jak również na ulicę (przy wyborze pokoju należy zwracać na to uwagę). Generalnie, dla mnie hotel maksymalnie 2.5*. W mojej ocenie, cena nie jest adekwatna do przedstawianej oferty.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo duży, przytłaczająca ilość to Anglicy oraz Irlandczycy bardzo głośni i hałaśliwi, mało kulturalni. Jedzenie słabe, bardziej pod Anglików, mały wybór, monotonne. Wyroby cukiernicze bardzo słabe. Za mała ilość leżaków przy basenie w stosunku do ilości gości. Okolica piękna, plaża duża, ładna.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ogólnie źle nie było- liczyłam na lepszą pogodę i na lepsze warunki w pokoju. jedzenie O.K., wycieczki dodatkowe O.K.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel duży położony w bezpośrednie sąsiedztwie oceanu, część pokoi ma okna z widokiem na ocean, bardzo przyjazny personel, kelnerzy rozumieją i częściowo mówią po polsku. Jedzenie średnie ale najeść się można. Duży wybór drinków przy opcji all inclusive, kawa z expressu tylko za dodatkową opłatą.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Punktualny przelot samolotem w obie strony. Miła obsługa hotelowa. Dobra oferta w restauracji. Na 4
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szału nie ma ale i tragedii też.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel swoje najlepsze lata świetlności napewno ma już za sobą. Co do pokoi - zdjęcia mocno wyretuszowane ale do czystości nie mogę się przyczepić bo panie sprzątały codziennie. Basen i jego okolice ogólnie wporzadku ( za wyjątkiem obdrapanej fontanny). Położenie hotelu fajne, tuż nad malowniczą promenadą, niedaleko ogromniej piaszczystej plaży. Hotel jest również dobrą bazą wypadową do zwiedzania wyspy. Największe zastrzeżenia mam do wyżywienia. Jedzenie mocno przetworzone (marchewka z wiaderka, ciasta z folii, hamburgery najgorszej jakości z supermarketu), tłuste i monotonne. Kolacje w miarę urozmaicone ale śniadania i obiady codziennie to samo. Ogólnie pobyt zaliczam do udanych choć było kilka mankamentów psujących wakacje.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaczynając od początku. To po pierwsze: na infolinii pracują niekompetentne osoby, które na jedno pytanie udzielają dwóch odmiennych odpowiedzi (oczywiście są wyjątki). Zero RODO, udzielają odpowiedzi na temat innych osób. Po drugie: Pani, która była opiekunem mojego zamówienia nic nie mogła, zachowywała się jak robot. Za to znajomi mieli bardzo kompetentnego opiekuna, który w ramach nieporozumienia mógł bardzo dużo. Z tego można wnioskować, że kto chce to może, wystarczą tylko dobre chęci. Po trzecie: zmiana terminu, bo podobno nie było chętnych. Za to po wybraniu innej daty okazało się, że nie ma tyle miejsca w hotelu. Z wyjazdu ze znajomymi zrobił się wyjazd każdy sam, w dodatku oddaleni od siebie ok. 40 km. Po czwarte: karaluchy w pokoju. Podobno to norma i lepiej jak są te duże. Po piąte: Pani rezydent jeśli nie jest czegoś pewna niech najpierw się dowi a później odpowiada na pytania a nie wprowadzą ludzi w błąd. A po drugie, były u nas w hotelu osoby, które chciały pojechać na wycieczkę, która miała się nie odbyć rzekomo ze względu na brak chętnych. Wycieczka jednak się odbyła. Po SZÓSTE: w tym hotelu nie ma basenu z podgrzewą wodą, w hotelach 3 gwiazdkowych nie ma basenów z podgrzewaną wodą. Informacja od osoby pracującej w hotelu. Tyle na minus. Plusy też były, więc największym plusem w tym hotelu była Pani animatorka z Polski, bardzo pomocna. Animacje zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych, codziennie inna tematyka. Jedzenie, wiadomo będą osoby, które napiszą, że śniadania to monotonia bo codziennie to samo, ale na śniadanie trudno wymyślić ciągle coś innego. Jedzenie pyszne i różnorodne.