Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Poniżej ustosunkowuje sie do poszczególnych aspektów wycieczki
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podobnie, jak wielu uczestników wycieczki do Iranu i ZEA, chcę wyrazić swoje niezadowolenie z organizacji tej imprezy. Mając wieloletnie doświadczenia i kilkadziesiąt wypraw do różnych kilkudziesięciu krajów mamy podstawy obiektywnie ocenić ww. wycieczkę. Pomijam fakt, że pilot nie należy do przodujących w swojej grupie to robił co mógł, żeby zacierać złe wrażenia i wpadki Rainbow w ogólnym tego słowa znaczeniu. Ze względu na opóźnione bukowanie biletów na samoloty wszystkie loty "wewnętrzne" odbyły się z przesunięciem, przez co dwukrotnie zwiedzanie (Teheranu i Dubaju) zaczynało się po południu zamiast po śniadaniu rano. Takie opóźnienie (w Dubaju - na który przeznaczono w programie 1 dzień - zaczęto objazd o godz. 15.00!) powodowało nerwowe pokazywanie obiektów w ekspresowym tempie bez możliwości ich zwiedzania lub pomijanie niektórych z nich! Dla przykładu nie zobaczyliśmy: Pomnika wolności w Teheranie, Muzeum kawy w Dubaju (z możliwością degustacji), Akwarium Lost Chambers w hotelu Atlantis w Dubaju (były inne akwariaw zwiedzanych centrach handlowych), Wszechobecnego murale w Teheranie (pokazano tylko kilka malowideł na murze koło byłej ambasady USA). Przez zaniedbania w bukowaniu lotów nie wydano śniadań w hotelu w Dubaju zgodnie z harmonogramem (pilot tłumaczył, jak dzieciom z przedszkola, że zaległy posiłek otrzymamy w samolocie. Może on nie wie, że posiłki podczas lotów rejsowych są w cenie biletu i otrzymują je wszyscy pasażerowie - nie tylko wycieczka z Rainbow!). Kolejna kwestia to słaba organizacja rozkładu dnia przez pilota (może przez "niedoczas"). Pierwszy raz zdarzyło się tak, że nie przewidziano przerw na trzeci posiłek między śniadaniem a kolacją! Tym bardziej, że śniadania były wcześnie (jeśli były), a kolacje późnym wieczorem. A w autokarze widniał napis zakazujący spożywania posiłków wewnątrz. Nie sądzę, żeby komuś z biura zależało na powrocie do "starych" czasów, kiedy to podróżujący wozili ze sobą wałówkę! :-(
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w Hotelu Rotana w styczniu 2017r. Hotel zasługuje na 3,5- 4 gwiazdki, absolutnie nie na 5.