Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z wycieczki wróciliśmy zadowoleni. Zadowolenie byłoby pełne, gdyby nie nasza strata ok. 1000 zł spowodowana przez Rainbow. A mianowicie - płaciliśmy kartą kredytową wyemitowaną przez bank zagraniczny. Podczas opłaty, pomimo naszej dyspozycji , aby obciążenie karty było w złotówkach , samowolnie dokonano przewalutowania. Stąd wynikła nasza strata. Oczekujemy od Rainbow rekompensaty. W przeciwnym przypadku prosimy nie oczekiwać pozytywnej oceny działalności Firmy. Naszą opinię prosimy przekazać odpowiednim służbom Rainbow. Pozdrawiamy --- Maria i Teodor Lachowski
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pilot w Japonii porażka. Polski pilot dobry. Jedzenie poziom średni. Noclegi dobre. Samolot z Chin do Japonii średni.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka ciekawa. Jednak przewodnicy z Chin i Japonii poniżej krytyki. Pani z Japonii nic nam nie powiedziała ciekawego. Była po prostu w autobusie. Potem zażądała napiwku co w naszej ocenie było po prostu śmieszne. Polska Pani przewodnik starała się jak mogła, jednak większośc wycieczki była niezadowolona. Nic się nie dowiecie o miejscach, które odwiedzacie. Hotele na bardzo wysokim poziomie, tempo wycieczki zabójcze. Jak boli cokolwiek, radzę nie jechać. Jedzenie w Chinach super, natomiast Japonia brudna, szara i niezbyt dobra. Bardzo drogie to wszystko, zwłaszcza,że organizator za występ cyrkowy zamiast 25 dolarów bierze 45 dolarów. Przygotujcie się na wydawanie kasy dla firmy Reinbow. Trzeba być przygotowanym na dużo większe pieniądze, niż jest to proponowane.Ogólnie ocena w miarę dobra ale oprócz wrażeń wzrokowych nic się nie dowiecie ze względu na brak komunikacji między przewodnikami Chińskimi i zwłaszcza Japońskimi a naszym przewodnikiem. Ocen 3 +. Rada dla firmy Reibow- WYSYŁAJCIE SPRAWDZONYCH PRZEWODNIKÓW!!!!!!
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pilot był książkowym przykładem jak można uwalić tak atrakcyjną wycieczkę przez własny narcyzm,super niegrzeczny wobec osób starszych,ciągle o swoich konfliktach z przełożonymi i o swoich wszystkomogących znajomych,ciągła krytyka lokalnych przewodników w rzeczywistości o wiele go przewyzszających.Jednakże mimo minusów wycieczka godna polecenia.