Opinie klientów o Kastel

4.4 /6
101 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.6
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Waldemar, Łódź 11.07.2021

Chorwacja

To był mój pierwszy pobyt w Chorwacji.Podobno nasz hotel Kastel jest najlepszym hotelem z czym się całkowicie nie zgadzam.Na pewno wrócę jeszcze do Chorwacji żeby zatrzeć dość negatywne wspomnienia z hotelu.

2.5/6

Dorota 03.07.2019

Wakacje czerwien-lipiec

Jak w każdym hotelu są plusy i minusy.Hotel ma 2 gwiazdki . Moim zdaniem plus to taki że jest blisko plaża,działa klimatyzacja(ale jest glośna),niedaleko lotniska (można śmiało jechać autobusem miastowym). Minusem natomiast jest jedzenie w opcji HB jest mało do wyboru np. na śniadanie tanie parówki i jajecznica robiona z emulgatora (nie z jajek) ,Tylko podczas posiłków działa automat do napojów szkoda że za takie koszty nie ma możliwości napic się wody czy soku (jest wyłączany automat do soku) , mało owoców i desery są bardzo małe .Kawę i herbatę można sie napic tylko na śniadanie na kolacji jest wyłączana,Jesli chodzi o pokój jednoosobowy nie ma balkonów,czajników,wody oraz tak ładnego przykrycia jak na zdjęciach rainbow (więc są nie aktualne),Taras też wygląda inaczej.Nie ma basenu w hotelu. Polecam okolicę natomiast w innym miejscu

2.5/6

Grzegorz, Warszawa 18.08.2019

Hotel Kastel

Hotel Kastel niestety odbiega od standardu trzygwiazdkowego. Brak lodówki w pokoju, zepsuta klimatyzacja, grzyb w łazience. Wszystko rekompensuje bardzo miła obsługa zarówno hotelowej restauracji jak i recepcji oraz pracowników biura Rainbow

2.0/6

Marta, Radom 18.08.2019

Nieudane wakacje

Niestety, osobiście bardzo żałujemy wyboru. Hotel nie jest zgodny z podanym opisem. To jest maksymalnie 2 gwiazdki, na objazdowce zdarzyło mi się mieć lepszy. Widok jest w kierunku morza z wyższych kondygnacji, my mieliśmy pokój obok recepcji, dosłownie-obok. Ścianka dzieliła, światło wpadało, spać się nie dalo. Był balkon, brudny, zapuszczony, plamy na krzeslach. Niektórzy nie mieli balkonów. Z klimatyzacji ciekło. Łazienka zapuszczona, brudna umywalka, zasłonka, podłoga. Naprawdę bardzo nieprzyjemnie. Pościel ani razu nie zmieniona, dokładane ręczniki, ale o papier toaletowy musiałam się upomnieć. Sprzątanie ograniczało się do ów wymiany ręczników. Pokoje jak zapewnia biuro nie są nowocześnie urządzone. Normalny standard 2 gwiazdek. Nie dałabym 3. Wyżywienie: obiadokolacja to 2 dania: ryba bądź mięso. I tak codziennie. Sałatki i ewentualnie frytki bądź ziemniaki, ryż. Bufet polega tam na tym, ze człowiek po prostu nakłada sobie tego tyle ile chce, ale nie jest to wybór. Wybór jest tylko taki, czy chcesz mięso czy rybę. Żadnych owoców morza nie było. 2 razy w ciągu 8 dni trafiły się owoce. Tak to ciasta, budynie... śniadania tragiczne. Albo pomidor, albo ogórek pokrojony, jakieś kiszonki, mleko, płatki, konserwy pasztetowe, chleb, dżem i coś na ciepło/ jajecznica parówka albo bekon. Codziennie to samo. Napoje ok do śniadania do obiadokolacji, tylko oczywiście. Długa przerwa- do 9.30 śniadania obiadokolacja o 19. Lokalizacja dobra, autobus miejski 37 do Splitu i do Trogiru, nie ma sprawy i problemu. Do tawern i jakiegoś większego zgiełku 40 min na piechotę. Sporo. Ale było ok. To „centum” małe, kameralne. Do plaży blisko, czyli do betonu bądź skrawka żwiru. Urok Chorwacji. Trochę dalej jakieś 20 min na piechotę trochę więcej tego żwiru. Woda piękna, zaleta kraju. Wykupiona wycieczka wodospady rzeki Krka. Dramat. Opóźnienie 2h, informacja na Sms dzień wcześniej. Była droga, 60 euro od osoby, pilotka Joanna rozdała w autokarze ulotki na temat rzeki i to wszystko. Powiedziała, ze będzie ścieżka edukacyjna do przejścia i kończy się ona wodospadem przy którym można żarzyć kąpieli. ZERO informacji o Chorwacji, zero. Zero opowieści, zero wiedzy, zero o Chorwatach, tradycjach jakiegokolwiek wprowadzenia. Po prostu cisza z jej strony. Byliśmy z Waszym biurem w Hiszpanii, pilotka Anna na Costa Brava na najwyższym poziomie, troskliwa to raz, a dwa z wiedza, próbowała zaciekawić, opowiadała! Przecież po to się kupuje wycieczkę z polskim przewodnikiem od Was, a po tym co się odbyło na Krka to właściwie jaka to różnica? Żenująca była ta wycieczka, po prostu żenująca. Dano nam na obejście i kąpiel 2 godziny 40 min. Śmieszne, biorąc pod uwagę ze toaleta znajdowała się 9 min podejścia w górę od wodospadów, czyli trzeba do wyjścia dojść, później znowu zejść, tak tez wyglada powrót od wodospadów, a każde takie podejście to 25 min, bo pytałam ratowników nad rzeką. Po prostu koszmarna była ta wycieczka w 37 stopniowym upale. Zmarnowany czas, pieniądze. Później degustacja, miła. Oczywiście kwestia zakupienia produktów lokalnych. Ale ok, tak było w programie. Był to 1pobyt w Chorwacji i raczej ostatni, wycieczki fakultatywne drogie, jedzenie również drogie, porcja hamburgera to jakieś 40 zł w przeliczeniu, owoce morza dla dwóch osób około 200 zł. Sałatki około 50 zł. Pizza najtaniej. Plaże to żwir i beton- trzeba być tegoż świadomym. Ta kąpielisko w krce ma dzikie warunki, głazy pod woda a dookoła brzegu konary, dla dzieci i osób starszych trudna sprawa, wchodzi się do rzeki i od razu do pasa, ale najpierw trzeba pokonać glinę, szczeliny i urwiska. Chorwacja to kraj malowniczy, ale niekomfortowy. Biedny, mnóstwo opuszczonych budynków. Transfer do nie trwał 15 min, tylko około godziny bo najpierw trzeba było odwieźć państwa na prom na Hvar, samolot miał pół godziny opóźnienia i trzeba było ich najpierw zawieźć. Spowrotem hardcore, 2.15 opóźniony samolot, dostaliśmy bułkę i wodę. Moja walizka dojechała zniszczona na wylot. Popsuto jeszcze 2 inne innych Panstwa. Rezydent to porażka, pojawił się jedynie na odbiór z samolotu i następnego dnia żeby sprzedać wycieczki i tyle go widzieliśmy, tak- podczas odjazdu zupełnie nieobecny, odlatywały 2 samoloty do Polski o podobnej porze, trzeba było pytać innych, starać się zorientować jak się poruszać, szukać jakiegoś stanowiska Rainbow. Po prostu cyrk. Nie jestem zadowolona, było okropnie, słyszałam ze inni goście również nie byli zadowoleni, jedynie lokalizacja jest na plus, bo blisko Trogir i Split. Sam kraj- to rzecz gustu, ale to za co zapłaciłam po prostu kompletnie odbiegało od zapewnień, a zapłaciłam dużo od osoby w sezonie. Jedno wielkie rozczarowanie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem