Opinie o Kastel

4.4/6
(101 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.6
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Fantastycznie!

    Agnieszka, Zabrze 23.06.2019

    Pierwsze doświadczenie z Rainbow nie należy do przyjemnych. Duzo przez rezydenta na miejscu, który skutecznie ignorował zgłaszane mu problemy. Hotel pozostawia wiele do życzenia. Przez tydzien pokoje nie byly sprzątane a reczniki nie byly wymieniane. Pod łóżkami kłęby kurzu i syfu. W łazience kamien i grzyb co wskazuje na jakość i częstość sprzatania. Po zgłoszeniu do rezydenta stwierdzil ze: prosze sie nie przejmować ja tez tak mam. Osobiste zgloszenie do recepcji tez nie pomogło. Szok!! Czystość powinna byc obligatoryjna bez względu na standard! Zero akcentu chorwackiego. Obsługa nawet nie starała sie nawiązywać kontaktu z gośćmi.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Chorwacja piękna, hotel niestety nie

    Piotr, Białystok 22.07.2019

    Hotel pozostawia wiele do życzenia. ..Nasz pokój w ogóle nie był przygotowany na trzy osoby (podróżowaliśmy 3 osobową rodziną), dopiero po prośbach, najpierw otrzymaliśmy ręczniki dla trzeciej osoby, potem poduszki i prześcieradło. Odnośnie wyżywienia, to na kolacje może nie było dużego wyboru (dwa dania), ale były smaczne, zawsze jednym z dań była ryba, a drugim mięso. Natomiast na śniadaniu najlepszy był chleb.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel straszny, okolica piękna

    Piotr, Białystok 20.08.2022

    Hotel to coś strasznego. Dziwne, że w Rainbow jest prezentowany, jako hotel 3 gwiazdkowy, bo na miejscu okazuje się, że jest 2 gwiazdkowy. Stary, zużyty, odklejający się parkiet, klimatyzacja chyba z lat 70-tych. Na śniadanie najlepszy był chleb. Rezydent zupełnie nie spełniał swojej funkcji. Jego rola ograniczyła się do zebrania opłaty klimatycznej i sprzedania wycieczek fakultatywnych. W razie problemów, na żadną pomocy ze strony rezydenta nie ma co liczyć.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Hotel i wyzywienie

    zenon 05.10.2017

    Hotel na poziomie dostatecznym ,łóżka bardzo niskie z cienkim materacem co skutkowalo odlezynami boków.Znacznie gorsze było wyzywienie bowiem przez cały okres turnusu dostawalismy jeden rodzj mięsa gotowanego w nieokreslonym sosie i plastry z czerwonego buraka jako surówka,inne dodatki nie były do jedzenia.Brak jakichkolwiek deserów.Brak kawy zarówno przy obiedzie jak i na kolacji.Rezydent nie spelniajacy zadnych kryteriów opiekuna wycieczki.Mało widoczny i nie interesujący sie sprawami przyjezdnych gości.Już na lotnisku kazał nam czekac ponad godzinę z blizej nie okreslonych powodów,a na nasze skargi odpowiadal ze mozemy sobie skarżyc gdzie chcemy.To wszystko w cenie All inclusive.Nigdy więcej RINBOW Zenon

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem