Opinie o Nano

Kategoria lokalna 4

4.8/6
(188 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel ok ale po raz drugi bym go nie wybrała

    M, Łódź 02.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    To już mój 3ci pobyt w Chorwacji i zdecydowanie nie jest to hotel na miarę dwóch poprzednich w których miałam okazję przebywać. Drvenik to bardzo niewielka mieścinka, w której oprócz hoteli i restauracji nie ma absolutnie nic. Ciężko znaleźć atrakcje na miejscu. Można natomiast wybrać się na wycieczki. Chorwackie autobusy pozwalają na wycieczki albo w stronę Splitu i Makarskiej albo do Dubrownika. Ma miejscu jest również niewielki stateczek który umożliwia wycieczki na korczule. Jeśli chodzi o hotel to jest to obiekt położony nad samym morzem. Plaża kamienista i bardzo waska, przeludniona juz od 10 rano. Jedzenie było ok, jednak dania się powtarzaly i ich podanie pozostawia sporo do życzenia. Basen niewielki był zamykany w samym środku dnia. Wycieczki proponowane przez biuro w Polsce na miejscu okazaly sie duzo droższe. Wycieczka do Dubrownika wg informacji którą dostaliśmy przy zakupie wyjazdu powinna kosztowac ok 35€, na miejscu rezydentka informuje że wycieczka kosztuje 50€. Ogólnie pobyt byl ok. Jedak miejscowość okazala sie dość nudna.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    45

    Tym razem - porażka

    Agnieszka 16.08.2022

    Kierując się pozytywnymi komentarzami oraz renomą Rainbow postanowiliśmy spędzić wakacje w hotelu Nano. Hotel nie spełnia standardu czterech gwiazdek. Codzienne sprzątanie ogranicza się do wyrzucania śmieci. Przez siedem dni ręczniki wymieniono nam dwa razy. O wymianie pościeli nie ma mowy. Widok od strony morza/oceanu oznacza widok na sąsiedni budynek. Pan rezydent z pozoru bardzo mily nie pamięta jak na zastrzeżenia odpowiada "przyjmuje, może Pani pisać reklamacje" ale pamięta, że nie zgłaszaliśmy zastrzeżeń dotyczących sposobu sprzątania. To żenujące! Wybierając hotel 4 gwiazdkowy mam walczyć o czysty ręcznik????? To są żarty !

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Nie polecam

    Przemyslaw, Gdańsk 25.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Hotel położony w spokojnej części miejscowości Drvenik, od głównego Drvenika 15-20 minut spacerem. Bardzo blisko plaży. Mieliśmy wykupioną opcję hb czyli śniadania i obiadokolacje. Pokoje w dwóch standardach 3 i 4*. My byliśmy w tym wyższym. Jako jeden z nielicznych hoteli posiada basen. Nie polecam głównie ze względu na bardzo niedobre jedzenie, ścisk na plaży. Myślę, że w jakimś innym lepszym hotelu i lepiej skomunikowanej miescowości bylibyśmy dużo bardziej zadowoleni z pobytu w Chorwacji.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Remont, syf i marne jedzenie

    Michelle, Gdańsk 19.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    W hotelu Nano w Chorwacji przebywałem od 3 do 16 lipca 2024 roku. Pierwotnie mój pobyt miał rozpocząć się 2 lipca, jednak z powodu odwołania lotu został przesunięty na dzień następny. Niestety, straciliśmy w ten sposób jeden dzień, za który zapłaciliśmy, a spędziliśmy go na lotnisku. Do tej pory hotel nie zwrócił nam pieniędzy za niewykorzystaną dobę. Największym rozczarowaniem podczas pobytu był jednak odbywający się remont w hotelu. O remoncie nie zostaliśmy poinformowani, a prace budowlane odbywały się tuż nad naszym piętrem, co uniemożliwiało nam spokojny sen od godziny 8 rano. Było to niezwykle uciążliwe i wpłynęło negatywnie na nasze ogólne doświadczenie. Kolejnym aspektem, który nie spełnił naszych oczekiwań, były posiłki. Wyżywienie HB, które zamówiliśmy, obejmowało śniadania i obiadokolacje. Na miejscu okazało się jednak, że są to tylko śniadania i kolacje, a przerwa między nimi wynosiła ponad 10 godzin. Oferta przedstawiona przez Biuro Podróży Rainbow była więc niezgodna z rzeczywistością. Same posiłki były monotonne, a ilość owoców i warzyw była bardzo ograniczona. Jakość jedzenia pozostawiała wiele do życzenia. Pokój hotelowy również nie spełniał standardów. Większość mebli była zniszczona i w złym stanie. Pokój przed naszym przybyciem nie był dobrze posprzątany, co dodatkowo obniżyło naszą ocenę pobytu. Pomimo tych negatywnych doświadczeń, muszę pochwalić jedną z kelnerek w hotelu. Była to uprzejma kobieta o blond włosach, która zawsze starała się pomóc i poprawić nasz nastrój. Jej zaangażowanie i życzliwość były jedynymi pozytywnymi aspektami naszego pobytu. Mimo. że hotel nam nie przypadł do gustu i raczej był słaby, to okolica była przepiękna. Chorwacja urzekła nas swoimi malowniczymi krajobrazami i miło spędziliśmy czas poza hotelem, odkrywając uroki tego pięknego kraju. Podsumowując, nasz pobyt w hotelu Nano był rozczarowujący z wielu powodów: niepoinformowanie o remoncie, niska jakość posiłków, stan pokoju oraz brak zwrotu pieniędzy za niewykorzystaną dobę. Niestety, nie mogę polecić tego hotelu innym podróżnym. Niemniej jednak, sama Chorwacja jest warta odwiedzenia ze względu na swoje piękno i urokliwe miejsca.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem