Opinie o Nano

4.8/6 (185 opinii)

4.8/6
185 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Byłem i na pewno oceniam pobyt jako POMYŁKĘ

    Nasza ocena pobytu 6 dni 2 posiłki. Ogólnie czuję, że to była beznadziejna oferta biura: 3h transfer Split - Drvenik, za wczesny wyjazd z hotelu (4h spędziliśmy na lotnisku +2h opóźnienie Wizzaira), Hotel zasługuje na 2** max. Za dużo bylejakości.

    Grzegorz Słowik - 30.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Chorwacja pomyłka

    Korzystam z Waszych ofert od kilku lat ale ta oferta była najgorsza. Jedzenie jajko - jajko - jajko tak urozmaicone. Rezydent lekceważący "po co mi przeszkadzacie". Brak organizacji w dniu wyjazdu od 9.00 do 17.00 siedzenie na krzesłach bez klimatyzacji. Nigdy więcej Chorwacji z Waszym biurem.

    Danuta, Jelenia Góra - 26.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Nano omijaj

    Hotel o bardzo słabej ofercie pokoje nie były sprzątane przez cały 7 dniowy turnus ,sprzątanie ograniczało się do zmiany ręczników już użytych i wysypania kosza ,sedes 1 raz oczyszczony na dowód zostawiono szczotkę w sedesie żeby to zauważyć o wymianie pościeli można było pomarzyć ,płyn do kąpieli i szampon po 1 buteleczce na start i to koniec a miało być , o papier toaletowy trzeba było się prosić a jedzonko po pierwszym dniu i tragicznym jedzeniu Panie zrobiły awanturę i to na naszą korzyść ,zmieniło się trochę na lepsze ,ale rosół z kostki z rozgotowanym makaronem był codziennie (nie 1 dzien bylo cos innego nie wiem co to było?)jedyny atut tego hotelu to bliskosc do wody ok 40 kroków .Obsługa nijaka ,bez uśmiechu jak za karę.

    Eugenia Anna, Radzyn Podlaski - 16.07.2019

    15/22 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    nie polecam

    słabe jedzenie, brak jakuzzi - w ofercie była, Basen więcej czasu nie czynny niż był , hotel jedynie co ma do zaoferowania na plus to położenie - blisko moża

    MICHAŁ, Nowy Kawęczyn - 06.09.2021

    2/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem