Opinie o Villa Marco Polo

Kategoria lokalna: 3

3.2/6
(56 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
3.4
Plaża
5.0
Pokój
3.0
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
2.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Dostateczną.

    Anna, Zgierz 09.09.2019

    Przykre że zawiadujący obiektem jest pochodzenia polskiego i że dorabia się na rodakach wyżywieniem.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Udane wczasy

    LL 22.10.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Udany, tygodniowy pobyt - czas spędzony na plażowaniu, pływaniu, snurkowaniu i zwiedzaniu. Standard samej Willi (pokoju, wyżywienia) pozostawiał wiele do życzenia, ale jeżeli ktoś potrzebuje po prostu miejsca na nocleg - wystarczy (pod warunkiem, że trafi na pokój z balkonem, z widokiem na morze..:)).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pozytywna

    Izabela, Katowice 17.09.2019

    Ogólnie wczasy zaliczam do udanych, piękne miejsce, widoki , czysta plaża na miejscu . Jedzenie, niestety pozostawia wiele do życzenia . Chętnie wybrałabym się jeszcze raz w to miejsce , gdyby było lepsze wyżywienie .Przy okazji bardzo chciałabym podziękować za opiekę Naszej rezydentce , Pani Agnieszce , super kobietka 🌷, pozdrawiam .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    "Brak gospodarza" który zadbał by o całość

    Wioletta, Wieluń 27.09.2019

    Zaniedbane jest obejście/ kwiaty basen poniszczone dekoracje.Sa rowery które tylko stoją bo wypożyczenie jest zbyt drogie brak telewizji- kable poprzecinane kabina prysznicowa się rozlatuje.Brak inwestycji w ten obiekt.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Opinia

    Grażyna 08.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Właśnie wróciliśmy z 7dniowego pobytu w Villi Marco Polo.Uważam iż zasługuje najwyżej na 2 gwiazdki.Pokoje w miarę czyste,wpołwie pobytu wymiana ręcznikow i wyrzucenie śmieci.Telewizja po dwukrotnej naprawie i tak nie działała dobrze,bez przerwy brak sygnału,internet tylko w okolicy recepcji .Położenie budynku super(mieliśmy pokój na samej górze )widoki wspaniałe.Prysznic nie dokońca sprawny(często w trakcie kąpieli na łazienkę wypływała woda.Ale najgorsze było JEDZENIE !!! Czytałam wcześniejsze opinie i odpowiedzi biura zapewniające że wszystko jest już ok. Ale to tylko na papierze. Śniadanie da się jeszcze przeżyć,ale obiady i kolacje okropne.Zupy sama woda zagęszczona mąką ,jakiegoś makaronu czy ryżu ,czy jakich kolwiek warzyw można szukać z lupą.Jeżeli chodzi o drugie dania brak słów,a to co zostało było przetwarzane np.do ryżu dodano zielony groszek lubdo makaronu jakiś biały ser,mięso z obiadu rozdrabiano i robiono z niego jakiś sos.Wszystkie potrawy były bez smaku,nie przyprawione.Desery były ale często brakowało dla wszystkich.Moim zdaniem trzeba koniecznie zmienić kucharza,ten nie ma pojęcia o gotowaniu. Duża część gości dożywiała się w pobliskim barze.Pani rezydent Kornelia bardzo miła,na pozostałą obsługę również nie mozna narzekać .Pobyt uważamy za średnio udany i gdyby nie te piękne widoki to była by to porażka totalna.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    UDANE WAKACJE wrzesień 2018

    Wczasowiczka 23.09.2018

    Hotel blisko plaży. Posiłki wystarczające ale kucharz do wymiany. Zepsuł każde mięso, było twarde. Nie polecam ostatniego turnusu. Nie opłacało się zamawiać. WSZYSTKIEGO BRAKOWAŁO!!! /lodów, kawy, owoców, wina a nawet papieru toaletowego. Personel też kończył pracę 3 dni przed końcem turnusu. Pokoje i łazienki nie sprzątanie przez całe 14 dni. W koło hotelu też brudno. Polska strefa zamknęła się 3 dni przed końcem turnusu. Ceny wycieczek 2 razy wyższe od tych podanych przy rezerwacji. W pokojach brak kubków i suszarki do włosów. Zaletą jest obsługa przez polskich studentów.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wrażenia z pobytu

    Sznajder Kazimierz 24.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Biuro RAINBOW mnie zawiodło .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Może byc

    Adrianna, Warszawa 15.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Pobyt ogólnie udany. Natomiast pierwsze wrażenie które było wynikiem zawodu z powodu rozbieżności tego jak hotel wygląda w rzeczywistości, a tego jak prezentowany był na zdjęciach, pozostało przez kilka dni. Hotel pierwszego dnia wyglądał jakby był opuszczony od co najmniej miesiąca, trawa niezkoszona, leżaki przy basenie polamane, basen tak mały, że zasługuje co najwyżej na miano brodzika. Obiecywanego wifi brak. Pokój z niedziałająca lodówka, cały pokój oświetlany wyłącznie lampka stojąca na toaletce. Jedzenie zjadliwe, aczkolwiek szału nie było. Plaża piękna kamienista, piękny widok, do miasta około 15 minut spacerkiem, stamtąd taxi wodna do splitu ii trogiru. Wycieczki fakultatywne na miejscu okazały się droższe niż w rzeczywistosci. Także każda wycieczka 20Euro droższa co spowodowało duży niesmak pośród gości. Nie po to każdy bierze euro tylko po to żeby tak zapłacić za wycieczkę bo podobno nie da się inaczej, a na miejscu się okazuje że nie można na żadną pojechać bo nie ma się w portfelu odpowiedniej ilości euro. Obsługa w hotelu ok. Polskiej strefy nie polubilam. Ale o dziwo towarzystwu się podobało. Co kto lubi. Ale wieczorki karaoke gdzie piosenki są wyte trzy wieczory w tygodniu to przesada. Transport i opieka rezydentki jak najlepszą. Autokary klimatyzowane. Polecam osobom które zapłacą za tydzien 1400 zł. Za więcej nie warto

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Położenie wspaniałe, obsługa i wyżywienie poniżej standardów!

    Andrzej, --- 11.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Witam, byliśmy w Villi Marco Polo przez 7 dni w m-cu lipcu. Położenie i Polska Strefa zasługuje na 6, pozostałe oceny niestety bardzo mierne!!! Wyżywienie - czuliśmy się jak za czasów "komuny", osoba z obsługi nakładała 1 porcję (zwykle mięsa) na obiad i kolację, co najmniej nieswojo można było się poczuć w tej scenerii. Niech nie zwiodą Was zdjęcia Rainbow (nakryte obrusy, kiliszki, zastawa) - "tragedia" -bez obrusów, stoisz grzecznie w kolejce po jedzenie i pamiętaj, abyż był punktulnie, bo dla "ostanich" najzwyczajnej zabrakło... Wino i piwo w jakiś szklaneczkach - bez normalnych kieliszków, kawa nie nadawała się do picia...okropna. Śniadania - gorzej być nie mogło, a jednak...ogórek konserwowy, wędlina bardzo niskiej jakości - nie do zjedzenie i twarożek??? To co zostało ze sniadania (wykorzystywano w zapiekance z okropną wędliną, brrrrrr,,). Obsługa polska, co nie oznacza dobra...Oczekiwania wobec gości - bez żadnej uprzejmości, więc to My mówiliśmy dzień dobry wszystkim, aby mieli dobre humorki...i nic gorszego nie dali do zjedzenia w kolejce do (serio) 1 (jednej) wazy zupą na obiadek. Znikała po 4 nabranich łyżką i była uzupełniana na interwencję!!!??? Teraz kwestia sprzątania - poinformowano nas, że to jest villa i sprzatania nie będzie...o key myślę sobie śmieci sam wyrzucę, ale ecznik mogliby wymienić - tak zapowiedziano i... .... macie rację - nic......!!!! Pokoje sprzątnięte po gościach na "słowo honoru", musieliśmy sami chociaz łazienkę doprowadzić do porządku, bo naprawdę była b. brudna, ale i tak cieszyliśmy się, że dostaliśmy jakiś pokój. Obsługo z Panią menager Anetą !!!!! - na naukę nigdy nie jest za poźno! W polskich górach byliśmy nie raz i jak często bywało w villach - wyrzucano śmieci codziennie i nawet sprzatano czasami...tak, naprawdę Pani Menager! Obsługa villi składa się z Polaków - fajni, młodzi ludzie na praktykach, ale brak elementarnej wiedzy hotelowej (o przepraszam "villowej") i brak nadzoru, ale z prawdziwego zdarzenia. Szanowny Rainbow - położenie villi super i nic poza tym! Jest czas, aby to naprawić, bo po takich doświadczeniach, to tylko z sentymentu na te wspaniałe widoki ludzie będa przyjeżdzać, albo zmienią lokalizację. Strefa Polska, teleturnieje, zabawy na wysokim poziomie - dziękujemy! I to tyle.....dużo do zrobienia (wymiana personelu zarządzajacego napewno) i nastawienia do wczasowicza, który przyjeżdża, aby wypocząć i troszkę poczuć się jak w prawdziwej villi, bo potencjał naprawdę jest.... Aha, kupcie proszek na mrówki, bo jest ich w pokojach sporo....Pomimo tego pozdrawiamy z Polski. Aby nie było, że jestem malkontentem...trochę po świecie jeżdziłem i standard był

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2017

    Tomek 05.05.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Wakacje udane, ale to nie zasługa Marco Polo, zasadniczo polecam jak najmniej przebywać w tym hotelu. Obsługa leniwa i zblazowana, nastawiona raczej na to, żeby się nie zmęczyć i nie rzucać w oczy gościom. Rezydentka średnio uprzejma, a wodzirej w typie pana Zenka z biesiady hawajskiej na urodzinach szwagra. Slatine to cicha i spokojna miejscowość, polecam mniej zatłoczone plaże i zatoczki. Transfer z lotniska całkiem sprawny, ale czekanie na pokój pół dnia, aż obsługa posprząta, to jednak przesada, tym bardziej, że ostatecznie był posprzątany "tak sobie".

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem