5.5/6 (324 opinie)
Kategoria lokalna 4.5
2.5/6
Tylko miejsce jest urokliwe, reszta hmm - masakra. All inclusive tylko z nazwy. 3 posiłki dziennie, żadnych dodatków miedzy posiłkami (lodów, owoców itp), przez 7 dni pobytu 2 lub 3 razy ryba w dziwnym wykonaniu, bardzo mały wybór dań. Na bardzo duży plus zasługują animatorzy, szczególnie Pani Mariola -dziewczyna jest niesamowita ze swoimi pomysłami. Nie polecamy !!!
2.5/6
średnio, a raczej słabo. w ofercie był figlo club z polskim animatorem dla dzieci, na miejscu okazało się ze niestety nie ma, wycieczki faktultatwyne miały być 4 po przyjezdzie okazalo sie do wyboru pozostały juz tylko dwie. w pokoju mielismy zagwarntowane łozeczko turystyczne - na miejscu okazało sie ze nie ma. bo biuro nie poinfrmowalo hotel o zapotrzebowaniu. pokoj dla 4 osob takiej samej wielkości jak pokoj dla 2 osob. nie było gdzie rozłożyc dobrze walizki aby sie spakować czy rozpakować. poniedzy posiłkami głównymi zero przekąsek - no chyba ze suche ciasta do kawy ktore byly wydawane o 16:30 a o 16:45 nie było juz nawet i ciastek. Może być tak wiele wiecej wymieniać, podsumowując nie to hotel wart tej ceny,
1.5/6
Pobyt 2 tygodnie w czerwcu. Wg biura podróży do Dubrownika jest 25 km, ale nie piszą,że z lotniska to już 49 km a czas dojazdu to nie ok.1 godz. a praktycznie 2 godz. po dowiezieniu wszystkich podróżnych do hoteli po drodze. Plaża jest żwirowo-kamienista a nie piaszczysto-żwirowa, bardzo mała i wąska. Kłamstwem nie do wybaczenia jest rzekoma winda do plaży, która zjeżdża do poziomu -1, ale plaża jest na poziomie -2 i trzeba zejść bardzo stromym podjazdem w jednej części bez poręczy, a dopiero potem po schodkach. Można też zejść schodami bardzo, bardzo stromymi, bez poręczy, dalej podjazdem i schodkami do plaży!!! Basen bardzo mały, osoby niepełnosprawne mają bardzo utrudnione wejście ze względu na brak schodów do odpowiedniego poziomu. Częsty kłopot z WiFi w pokojach. Animacje 0. Cztery osoby francuskojęzyczne szwendające się cały dzień po basenie, grające z sobą w karty lub ze sobą ćwiczące. Dla dzieci nic, wieczorem nic. 2 razy było bingo, 2 razy qwiz muzyczny, oczywiście wszystko po francusku. Na plus: pyszne , świeże ciasta, dobre jedzenie i bardzo, bardzo czysto. Ale to już nie zasługa biura podróży. Rainbow nie oszukujcie ludzi!!
1.0/6
Mielismy watpliwa przyjemność rozmow z managerem hotelu po awarii klimatyzacji z powodu skokow napiecia po burzy. Nie zostaliśmy poinformowani kiedy zostanie problem rozwiązany a mamieni byliśmy obietnica iz za godzinę klima zacznie dzialac. Po dobie i niezliczonych wycieczkach do recepcji po interwencji rezydenta dostalismy butelkę wody. Gest bylby mily gdyby bylo to dobe wczesniej a woda nie byla w butelce po 2 litrowej coli. Strach sie napic ..... w barze za dodatkowa opalata kupilismy wodę. Brak wiatraków oraz klimatyzatow. Na zmiane pokoju manager wzrusza ramionami. Niestety stwierdzenie w 4 gwiazdkowym hotelu ze manager w swoim domu klimatyzacji nie ma jakos nie uspokoilo nas. Rozumiem wszystko nie mam nie wiadomo jakich oczekiwan, ale placic grube pieniadze za pobyt w pokoju gdzie w nocy jest prawie 30 stopnii to zdecywdowanie za duzo.Stoicka postawa kierownika recepcji powala na łopatki, hotel mimo dużego potencjalu i swietnej lokalizacji powala podejściem rodem z PRLu. Ale zastanowcie sie dwa razy czy oprocz cykad na plazy zalezy Wam na odglosach wierarki. Bo prace remontowe prowadzone nawet w niedzieje. MIimi to Hotel położony w spokojnej lokalizacji, z powodu braku sklepiku na jego terenie sprawdzcie przed wylotem czy wszystko sie zapakowalo. Ubogi sklepik 15 minut od hotelu. Kolejne sklepy za kolejne 10 minut - w sumie 3 sklepy.