Kategoria lokalna 3
3.0/6
Podróż ze Splitu do hotelu około 2godzin busem - daleko. Hotel pamięta lata świetlności, ( pokój i łazienka lata 80-90) choć jest również część wyremontowana, ale niestety nie dane mi było przebywać w wyremontowanych pokojach. Jedzenie jak na all inclusive bardzo słabe. Mały wybór, choć głodna nie chodziłam. w sezonie tzn. 2-10.07.2024r, bardzo dużo ludzi na co miał wpływ brak talerzy i jedzenia na stołówce oraz kolejkami na kolację. Pomimo 2 basenów brak leżaków i walka o miejsce na leżaku. Sprzątanie pokoju polegało na wyrzuceniu śmieci, przez cały okres, a ręczniki były wymienione tylko raz na moja prośbę. Do plaży blisko. Deptakiem do centrum sama przyjemność się przejść. Biograd bardzo ładny i urokliwy. Za cenę standardową nie warto kupować wycieczki jedynie na last minit.
Sylwia, --- - 15.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Jedynym plusem są dwa baseny, przez co nie ma tłoku i ładna plaża blisko hotelu. Reszta pozostawia dużo do życzenia. Pomijam monotonność posiłków, ale ich brak i czekanie w kolejce aż odniesione zostanie chociażby pieczywo do śniadania...porażka. kawa, herbata tylko do śniadania 😠 Na tyle gości i turnusów dostępny jest tylko jeden bar i na dodatek z obsługą na którą trzeba niekiedy czekać w kolejce, bo jest tylko jedna osoba do obsługi. Hotel do połowy po remoncie, w starszej części dużo usterek, które po zgłoszeniu nie są usuwane, a na zmianę pokoju nie ma co liczyć.
Jakub, Warszawa - 11.07.2019
12/15 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Byliśmy w Adrii od 18 do 25 lipca 2019 roku dużą, 11-osobową rodziną zajmując razem 4 pokoje. Pokój 312, w nowym skrzydle, ogólnie bez zastrzeżeń. W pokoju 339 przez cały okres pobytu był tak nieznośny smród, jakby w klimatyzacji rozkładały się jakieś zwłoki. Brak reakcji ze strony pokojówek, pewnie przywykły... Gdy pani z pokoju 339 chciała skorzystać z dodatkowej kołdry z szafy, okazało się, że jest zakrwawiona. Po interwencji w recepcji wymieniono na drugą, też brudną, zażółconą jakby moczem. Na ponowną interwencję w recepcji pani rzekła tylko: "sorry". Ręczniki wymieniane co 2 dni. Pokoje 339, 343, 344 nie sprzątane, brud po poprzednich gościach. Dopiero po ostrej interwencji u rezydentki pokoje raz posprzątano (!) Zamówiony i opłacony sejf dla pokoju 339 otwierał się co 5 - 6 raz. Cała obsługa w recepcji nieprzyjemna, służbowo nadęta, nie okazująca gościom należnej sympatii, obsługują jak pod przymusem. Chyba nie wiedzą, że żyją z klientów. Od rezydentki dowiedziałem się, że hotel ma problemy ze sprzątaczkami, bo za mało im płaci. Wyżywienie, co kto lubi, ułożone pod masowego gościa, głodnym na pewno się nie jest, ale.. bez fajerwerków. Obsługa w jadłodajni miła i bardzo sprawna. Morska plaża, to nieporozumienie. Złe dojście z hotelu, jest to plaża miejska, zatłoczona nieprawdopodobnie, woda zmącona przez tłumy ludzi. I co z tego, że bezpłatna skoro nic nie oferuje. Z pewnością na pochwałę zasługują hotelowe baseny i rozrywki dla dzieci. Baseny są duże, czysta wody, leżaki, itd. Słowa wielkiego uznania i pochwała dla rezydentki pani Oleksandry Skrypkiny. Dbająca o podopiecznych, cały czas uśmiechnięta, punktualna, odbiera telefony. W autokarze podczas transferu opowiada miłym głosem ciekawe rzeczy, wie o czym mówi.
Jerzy Szklarewicz - 29.07.2019
1/3 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Jestem zaskoczona pozytywnymi opiniami na temat tego hotelu poniewaz to jest slaby 3*hotel. Sprzatanie pokoju polegalo na wymianie recznikow co drugi dzien i doniesieniu papieru toaletowego. Sniadania bardzo ubogie, obiady i kolacje bez rewelacji tez. Baseny sa zatloczone. Animacje sa w jezyku francuskim. Plaza kamienista a nie tak jak w opisie biura podrozy piaszczysta.
Irena - 06.07.2019
5/8 uznało opinię za pomocną