Opinie klientów o Hotel Hvar

4.9 /6
83 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.9
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Maciej, Żychlin 06.08.2019

Urlop na wyspie Hvar

Zaczynając od samego początku, dojazd do hotelu autobus-prom-bus super 3 godziny i byliśmy na miejscu, hotel to obiekt niestety dawno nie remontowany, ale zadbany i czysty, ręczniki wymieniane codziennie, sprzątanie pokoju, ścielenie łóżek, miła obsługa. Następna sprawa, jedzenie bardzo różnorodne, dużo potraw do wyboru, i naprawdę dużo, każdy znajdzie coś dla siebie, niestety po kilku dniach widać recykling potraw. Basen jest napełniony słoną wodą, mega mały, wszystkie leżaki są cały czas zajęte tzn. leżą na nich ręczniki jak chcesz choćby usiąść zaraz ktoś z gości przybiega i mówi że on zapłacił i zarezerwował, porażka. Plaża jest dalej niż podaje organizator. Kończymy więc powrót, zostaliśmy zabrani z hotelu o 6:20 pojechaliśmy na prom na który czekaliśmy ponad godzinę, później podróż przez całe miasto na lotnisko na którym czekaliśmy 4 godziny na lot,(lot opóźnił się z 15 na 18, ale o tym już nie wspomnę, wina linii lotniczych, dodatkowe 3 godziny do tyłu). Proszę Państwa dostaliśmy tzw. lunch box, to się w głowie nie mieści co tam było suchy chleb, stare kotlety, zgniłe pomarańcze, kartoniki soku pomarańczowego, wszystko w upale powyżej 30 stopni. Pierwszy i ostatni dzień to dzień zabrany przez organizatora, ostrzegam wszystkich przed wczasami 8 dni, tak naprawdę są państwo tylko 6 dni.

4.0/6

Roksana, Krzeszowice 09.07.2022

Hotel Hvar

Hotel przede wszystkim jest świetnie zlokalizowany, do wszelkich miast można dostać się dużym, klimatyzowanym autokarem. Wyżywienie w hotelu, choć nieco monotonne to bardzo dobre. Wyjątek stanowiły lunchboxy - pozostawiają bardzo wiele do życzenia. Dużym minusem jest serwowanie kawy jedynie przez godzinę, po południu. W opcji all in na barze stoją 4 butelki alkoholi, z których można skorzystać, wszelkie drinki lub inne alkohole - płatne, podobnie jak kawa poza jedną godziną, w której jest darmowa (stoi wielki bemar, z którego można nalać dość lurowatą kawę). Pokoje hotelowe są bardzo często sprzątane, więc na czystość nie można narzekać. Jedynie należy wziąć pod uwagę, iż nie jest to najnowszy hotel, więc najlepsze lata świetności ma już za sobą, można natrafić na drobne uszkodzenia jak my - urwane drzwi od prysznica. Na miejscu mieliśmy szczęście trafić na wspaniałego rezydenta - Hubert był ciągle do naszej dyspozycji, służył radą i pomocą, bardzo pogodny i pomocny człowiek. Kolejnym dość istotnym punktem jest plaża. Zdjęcia dodane na stronie dalece odbiegają od rzeczywistości. Plaża ma kilkanaście metrów, w czasie przypływu w ogóle jej praktycznie nie ma. Trzeba wtedy skorzystać z kamiennych podestów lub wybrać się kilka kilometrów dalej na inną plaże. Pogoda w czerwcu wyśmienita, było ciepło i słonecznie. W dniach delikatnie pod chmurką można było śmiało wybrać się na zwiedzanie wyspy, tak aby komfortowo pochodzić.

4.0/6

ARTUR, ZABRZE 07.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Jelsa_hotel Hvar

Jelsa, jak i wyspa Hvar były cudowne. Zapewniły odcięcie od biegu codzienności, uporządkowanie mysli i złapanie oddechu. Bliskość plaż, w tym piaszczystej i centrum miasta. Niestety, hotel popsuł obraz całosci. W szczegółach: - standard hotelu odbiegający od opisu/zdjęć; zniszczone ściany i podłogi w pokojach, pleśń, zagrzybiała klimatyzacja, - posiłki- monotonne, bez smaku, - lunch z kawą, ze względu na sposób wydawki, nie powinien być przedstawiany jako część oferty- nie upokarzaliśmy się i nie stawaliśmy do walki o jedzenie, - transfer Split- Hvar to strata 4-5 godzin. Przed wyborem oferty polecam zapoznanie się z opisem i zdjeciami dostępnymi na innych platformach

4.0/6

Alicja, Legionowo 13.09.2020

Hotel dla mało wymagających

Wbrew podanym informacjom w pokojach nie ma klimatyzacji, jedynie wiatrak. Skromne posiłki i niezbyt smaczne, niedobre przesłodzone napoje. Pokoje schludne, czyste, świeża pościel, wygodne materace. Mieliśmy piękny boczny widok na morze i góry. Blisko ładne plaże i miasteczko. Transport promem Jadrolinija ze Splitu 1,5 h. Przystępna cena, miła obsługa. Wśród gości przeważali emeryci. Budynek hotelu stary, wymaga gruntownego remontu. Hotel pięknie położony, polecam osobom starszym i mniej wymagającym.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem