Opinie klientów o Hotel Hvar

4.9 /6
83 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.9
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Marcin, Warszawa 24.06.2019

Niejednoznaczna odpowiedź

Ciężko ocenić sam hotel, ponieważ na moją opinię wpływa całość, a jest to ważne jeśli myślisz, że Chorwacja jest blisko więc szybko się tam znajdziesz. Niestety nic bardziej mylnego. Sama wyspa jest piękna i urokliwa, warto ją objechać samochodem, kładem czy rowerami, które można wypożyczyć praktycznie wszędzie. Problemem jest transport na wyspę, który trwa 2h i wszystko byłoby w porządku gdyby nie fakt, iż prom pływa co ok 5h :( Wylecieliśmy z Warszawy o 13:00, na lotnisku musieliśmy być o 11:00, do Chorwacji 1,5h więc szybko, później 40 minut autobusem do lotniska i tam czekaliśmy sporo... W hotelu byliśmy przed północą - czyli 13 godzin w podróży. Biuro powinno o tym informować lub pomyśleć o innych godzinach przylotu. Sam hotel typowe 3 gwiazdki, bez rewelacji ale fajny. Obsługa bardzo pomocna, wszyscy uprzejmi i mili. Jedzenie pyszne, bardzo europejskie, może jedynie śniadania mało zróżnicowane jednak nadal wszystko było pyszne. 2 baseny ze słoną wodą kryty i otwarty. Zejście do morza blisko hotelu, plaże kamieniste ale woda idealnie czysta. Jedynym minusem był brak klimatyzacji, która latem jest tam obowiązkowa. Podsumowując ocena 3/6 jest za całość, jedynym minusem w hotelu był brak klimatyzacji, reszta jak na 3* była bardzo dobra.

3.0/6

Remulka 08.07.2023

Piąty pobyt!

Jelsa to wspaniałe miejsce dla miłośników chorwackich klimatów. Uroczy port jachtowy w zasiegu spaceru zachwyca. W hotelu HVAR byliśmy piąty raz. Niewiele sie tam zmienia. Po latach pojawiły się telewizory z płaskim ekranem i klimatyzacja w pokojach ( nie korzystaliśmy, nie było potrzeby). Jedzenie jak zawsze dobre. Bar bez zmian. Zdecydowanie pogarsza się stan czystości w hotelu. W restauracji brudne stoły, nie wycierane po każdym użytkowniku. Podkładki pod talerze to siedlisko resztek jedzenia po poprzednikach. na krzesłach również resztki jedzenia. W barze brudne stoliki. Sprzątanie pokoju (319) polega na zamiataniu podłogi, wyniesieniu śmieci i wymianie często dziurawych i pamiętających lepsze czasy ręczników. Nie pościelone łóżko, miejscami dziurawa pościel, nie zmieniona przez dwa tygodnie pobytu. Do tego wszystkiego zawsze w czerwcu wrzeszcząca po nocach chorwacka młodzież skutecznie utrudniająca wypoczynek. Interwencje zrówno u rezydenta jak i obsługi hotelu nie dają żadnych rezultatów. Poza tym bardzo męcząca podróż tam i spowrotem. Głównie z tytułu tego, że godziny lotów nie współgrają z godzinami promów na wyspę, ale również nie najlepszej organizacji ze strony Biura Rainbow.

3.0/6

Joanna, Głowno 25.07.2022

Hotel Hvar

Hotel niestety przestarzały. Pokoje brzydkie, male i ciemne. Szkoda ponieważ położenie hotelu bardzo dobre. Obsługa świetna i to ratuje wizerunek hotelu. Niestety w hotelu kwateruje się również kolonie z dziećmi co rujnuje spokój i odpoczynek. Niestety nikt mi tego w biurze nie powiedział a stanowi to duży problem.

3.0/6

Katarzyna 19.08.2019

Hotel Hvar sierpień 2019

Hotel choć ładnie położony wymaga generalnego remontu. Niestety rozczarowuje wielkością pokoi i brakiem klimatyzacji (w pokoju był tylko wiatrak sufitowy). Zdecydowanie należy mieć ze sobą buty z grubą podeszwą do wody, plaże są kamieniste lub skaliste, śliskie zejścia i dość niebezpieczne ostre skały, o które łatwo można się skaleczyć. W hotelu mogą przebywać zwierzęta, niestety są one także na tarasie w trakcie posiłków jak również widać odchody zwierząt w parku przy hotelu. Cena urlopu tygodniowego niestety nieadekwatna do oferty pomimo pakietu All inclusive. Ogólnie uważam, że w tej cenie można mieć zdecydowanie lepszy hotel i warunki w innym miejscu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem