Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dużo niezgodności z ofertą, miasteczko kompletnie po sezonie we wrześniu - 0 wycieczek, atrakcji, sportów wodnych, życia w mieście. Rezydent olewający turystów, ich potrzeby oraz ich zapytania. Pokój na -2 piętrze - bunkier - bardzo zimno w pokoju, słońce nie dociera tam przez cały dzień, każdy może wejść na taras z zewnątrz (zamiast ogrodzenia jest krzak). Organizacja Rainbow z dojazdem (2h czekania na prom, który też płynie 2h itd tragedia). W dniu powrotu zostaliśmy przywiezieni na lotnisko 6h przed wylotem, a sama podróż na lotnisko zaczęła się 10h przed wylotem. Basen wewnętrzny w hotelu raczej nie działał i nigdy nie zadziała, mimo że jest w ofercie (dobre na deszczowe dni). Jedzenie i plaża super.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam wszystkich zainteresowanych pobytem w tym obiekcie. Długo zastanawialiśmy się z żoną nad napisaniem opinii o hotelu HVAR no i nadeszła ta chwila jako przestroga dla kolejnych klientów. Choć jesteśmy świadomi ,iż opinia pewnie zostanie zmoderowana lub usunięta przez operatora Rainbow, zatem do rzeczy... Wypoczynek w lipcu 2024 roku ,dwoje dorosłych plus siedmioletnie dziecko. Miejsce ,otoczenie, wyspa piękna,ale za 8672zł proszę państwa nie płaci się za obecność karaluchów w hotelu. Sprawa trafiła do reklamacji, Rainbow nie poczuwa się jako organizator wycieczki do odpowiedzialności do dnia dzisiejszego tj. 25.11.2024r., odwołania nie przynoszą efektu, wszystkie materiały, zdjęcia, nagrania i oświadczenia rezydenta wskazują na winę hotelu Hvar i co i nic.... Zatem jeśli chcą państwo spędzić pobyt z karaluchami w pokoju, które roznoszą zarazki nie ma sprawy gdyż Rainbow uważa iż jest to całkowicie normalne dla tej części świata-paranoja. Nieprzespane noce, smród środków chemicznych, wszędzie jaja i truchła karaluchów. Odradzamy pobyt w tym obiekcie i jednocześnie należy się zastanowić przed kolejnymi zakupami produktów oferowanych przez firmę RAINBOW gdyż nie traktuję swoich klientów poważnie i nie wywiązuję się z warunków umowy.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorszy hotel w jakim byłem, wakacje uratowała piekna okolica, ale jedzenie na mieście (bo w hotelu jedzenie to porażka, często brakowało jedzenia ...) wiązało się z dodatkowymi kosztami. W hotelu totalnie nie było co robić, nawet basen mały jak kaczy dołek nie nadawał się dla osób które nie potrafią pływać, bo ma 1.80. Poza tym nie było tam nawet ratownika. Sam sugeruje się w dużym stopniu opiniami i wiem jak ludzie potrafią być wybradni, ale szczere radzę unikać tego hotelu jak ognia!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pokoj na poziomie minus dwa tj pod ziemia katastrofa ,all inclusiw paskudne jedzenie ,jako wegetarianka mialam do wyboru makaron lub frytki,owoce niedojrzale jako dekoracja,desery budynie, basen wewnetrzny nieczynny,wycieczki zaplacone w polsce odwolane.powrot czekanie na lotnisku w splicie 8 godzin.wystarczy jak na jeden wyjazd ?nigdy wiecej!acha do dzisiaj ,14 dni nie zwrocono pieniedzy .