Opinie o Hotel Hvar

4.8/6 (100 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.8/6
100 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.9
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Pobyt 2 tygodnie lipiec/sierpień 2024

    Witam wszystkich, Na wstępie zaznaczę tylko, że z żoną byliśmy w hotelu Hvar w Jelsie dwa tygodnie na przełomie lipca i sierpnia 2024 roku, nie jesteśmy jacyś specjalnie wybredni jeżeli chodzi o hotele i do Chorwacji podróżujemy średnio dwa razy do roku. Trzeba na początku przyznać, że Chorwacja podrożała i to jest fakt, dlatego opcja all inclusive wydawała nam się ok, a hotel Hvar był tańszy niż inne, dlatego się zdecydowaliśmy i to był błąd, teraz widzę, że lepiej było dołożyć ten tysiąc złotych i mieć lepsze warunki. Hotel niby ma 3 gwiazdki, wg mnie ktoś powinien raz w roku to weryfikować, bo ten hotel ma wg mnie max 1,5 gwiazdki, 3 gwiazdki może miał w 2006 roku po remoncie. Szkoda, że nie można dawać zdjęć, dlatego odsyłam na googla, tam je wrzucę. Jeżeli chodzi o pokój to w ofercie miało być "sea side" ale my mieliśmy widok na basen i część budynku, pomiędzy dachem budynku, a posadzką w prześwitach było widać morze, chyba o to im chodziło, no ale mając takie podejście to ja mam w mieszkaniu od północy widok na morze, a mam do niego jakieś 500 km. Znamy z żoną angielski i chorwacki, zaraz po przyjeździe poszliśmy na drugi dzień do recepcji prosząc o zmianę pokoju, bo miał być widok na morze, a jesteśmy tu 2 tygodnie. Niestety nic to nie pomogło, przez kilka kolejnych dni męczyliśmy rezydenta i ludzi w recepcji o zmianę pokoju, niestety bezskutecznie, ponoć maksymalne obłożenie, sezon itd... zagadałem ze sprzątaczką i mówiła, że są na tym piętrze inne wolne pokoje, dlatego wiem, że nie było po ich stronie woli pomocy. Pokoje słabiutkie, zdjęcia nie oddają realiów. Zauważyłem, że Polaków dają do tych samych pokoi, i co smutne, o niższym standardzie, bo na wyższych piętrach widziałem, że mają okna plastikowe, a na niższych (gdzie są Polacy) drewniane, dlatego można się domyślić, że te wyżej są po lifcie. Panele się rozchodzą, na balkonie jest odpływ klimy do wiaderka :D dlatego raz dziennie zalecam wylać wodę do kibelka :D łazienka po lifcie, stara ale daje radę, bo jest ciepła woda. Kanałów w tv mało, lokalne i kilka dla Niemców i Włochów. Polacy są logowani w pokojach nad pokojem z animacjami dla dzieci, gdzie gra do 21 głośnia muzyka, jak zamykałem okno to telewizora nie słyszałem. Dla dorosłych, rzut beretem śpiewanie lokalnego zespołu do 23, po chorwacku im piosenki jeszcze wychodziły ale te po angielsku, eh muszą jeszcze poćwiczyć. Jedzenie ujdzie, kilka tipów dla Was, przychodźcie na kolację w punkt o 19:00 bo w sezonie brakuje miejsca żeby usiąść i ludzie czekają aż się zwolni miejsce co wg mnie jest słabe. Jak są owoce typu arbuz lub melon to bierzcie na początku, bo potem ich nie ma i rzadko donoszą, to samo jest z ciastem i lodami, lody też są w wodzie, dzieci sobie same nakładają i chyba dlatego. Wg mnie rodzicie nie powinni na to pozwalać, bo są mega kolejki od lodów, ciast itd. Obiady i kolacje są ok, coś się wybierze, śniadania słabe, smażą wszystko na starych albo brudnych płytach, bo widoczne są czarne przypalenia na jajkach czy innym jedzeniu, nie polecam jajecznicy, wg mnie jest z proszku. Soki słodzone, w ofercie all inclusive za darmo piwo PAN i wino (białe i czerwone) i w barze kolorowe lokalne alkohole, ale jest samoobsługa. Jeżeli chodzi o ten snack bar to go nie ma, tzn są faworki i rogaliki, i chyba raz było ciasto, był też drink na bazie soku i alkoholu. Kawa, eh tragedia, chodziliśmy na kawę do Jelsy, zaraz przy wejściu do miasta na przeciwko Jadrolinii po lewej jest kawiarnia i za kawę wychodziło około 2 EURO. Naczynia w hotelu czasami niedomyte i brakowało zwłaszcza kieliszków/szklanek, dlatego tak jak zaznaczyłem, lepiej przychodzić wcześniej i zająć sobie miejsce. W hotelu mogą przebywać zwierzaki bez ograniczeń, chodzą wszędzie, mi to nie przeszkadzało, bo lubię zwierzęta, ale wg mnie taka informacja powinna być gdzieś zamieszczona, bo niektórzy np tego nie lubią, albo ich dzieci boją się psów, które siedzą z właścicielami w trakcie posiłków. Okolica spoko, do Jelsy piechotą 12 minut, plaży przy hotelu nie ma, jest beton albo ziemia z kamieniami, ale nieprzyjemnie się leży, lepiej pójść albo pojechać dalej, my tak robiliśmy, pożyczaliśmy rowery i jechaliśmy dalej gdzie było mniej ludzi i ładniejsze plaże, są nawet miejscami piaszczyste co dla mnie było zaskoczeniem, bo większość plaż w Chorwacji jest kamienista. Sport i rozrywka dodatkowo płatna oczywiście, tenis czy mini golf po 10 euro za godzine jak dobrze pamiętam. Wycieczki dodatkowe bardzo drogie, do Dubrovnika chyba koło 110 EURO za osobę. Polecam samemu wybrać się do Splitu (prom Jadrolinia wychodzi o 6:00 rano z Jelsy, wraca koło 16:30 koszt około 10 EURO od osoby w jedną stronę, płynie niecałe 2h). Polecam wybrać się na wyspę Bol i plażę Zlatni Rat, z portu wychodzi łódź o 9 rano i wraca o 17, koszt w dwie strony od osoby 15 EURO. Rezydent Marcin :D miejscami to mi go było szkoda, jak tak ludzie byli pretensjonalni i niezadowoleni, najgorszy jest transport. Wydaje mi się, że biuro oszczędza na wszystkim w tym na rezydentach i transporcie dlatego rezydent Marcin zbiera za to wszystko i sam musi wszystko ogarniać, a ludzie w słońcu na upale robią się niezadowoleni. Spotkanie wyjazdowe przed hotelem godz. 12:30, transport do portu w Stari Grad i oczekiwanie godzinę na prom, który płynie około 2h, w Splicie czekanie 2h na autokar, przechowalnia bagaży w porcie za jedną torbę 5 Euro niezależnie od wielkości, nie zostawiliśmy tylko chodziliśmy z walizkami, po 2h okazało się, że autobus się zepsuł i czekaliśmy kolejną godzinę, na lotnisku byliśmy jakoś 3h przed wylotem, samolot o 22:45, ale wystartował po 23:00, w Polsce byliśmy przed 1:00, do domu dojechałem przed 4:00, i chyba samochodem wyszło by mi podobnie do tej Chorwacji. Samolot to był czarter Wizzari i jak lecieliśmy do to sprawdzali ten bagaż podręczny tzn jego wagę i wielkość i szkoda mi było osób, które musiały wciskać te bagaże do tego pojemnika, jeden gość skakał po bagażu, a później nie mógł go wyjąć :) , niektórzy wyrzucali wcześniej kupione jedzie czy jakieś rzeczy żeby zmieścić ten bagaż podręczny. Tragedia, gdyby wiedzieli to by włożyli sobie inne rzeczy do bagażu rejestrowego no ale było już za późno, babki na lotnisku widziałem, że czepiały się do kobiet o torebki czy saszetki i te wciskały je do tego bagażu podręcznego :/ do mnie na szczęście się nie doczepiły ale miałem plecak i saszetkę. Jak latam do Dubrovnika z Lotem to nigdy nie miało coś takiego miejsca. Jak staliśmy jak sardynki czekając na autobus to obserwowaliśmy wszyscy zmagania tych osób, i myślę, że było im jeszcze bardziej niezręcznie. Generalnie nie polecam tej wycieczki, lepiej dołożyć trochę kasy i być zadowolonym :D Pozdrawiam

    Robert, Zagnańsk - 18.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Lipiec/ sierpień 2018

    Szanowni Państwo, moja ocena dotyczy głownie Biura Podróży i niezgodności stanu zastanego w hotelu z ofertą niz samego hotelu. Od hotelu posiadającego 3 gwiazdki nie można oczekiwać luksusów, hotel jest raczej poprawny, swoim wystrojem pamięta czasy minionej epoki. Nie mniej jednak jest czysto, okolica piękna. Do miasteczka jest bardzo blisko, można spokojnie pójść na spacer, nawet z dzieckiem. Jeśli ktoś chce wynająć samochód to polecam rozglądać się zaraz po przyjeździe, ponieważ później może być kłopot z najmem lub jego ceny są dośc wysokie. Poniżej moje zastrzeżenia: 1. Pokój, który został nam przydzielony (nr 301) nie spełniał w żaden sposób opisanych w ofercie standardów. Nie posiadał widoku na morze, za który dodatkowo zapłaciliśmy. Widok z balkonu to taras przeznaczony do opalania oraz basen. Niestety po rozmowie z pracownikami okazało się, że hotel nie posiada pokoi z widokiem na morze!. Posiada pokoje od strony morza lub ogrodu, co jest wyraźnie zaznaczone w katalogu reklamowym hotelu. Dodatkowo w łazience znajdował się grzyb na suficie. Pokój posiadał dostawkę, która miała podarte obicie, wystawały z niej części metalowe, o które można zrobić sobie krzywdę lub uszkodzić ubranie, co miało miejsce w moim przypadku. 2. Odległość hotelu od plaży również jest niezgodna z opisem zawartym w ofercie. Najbliższa plaża piaszczysto kamienista (jeśli w ogóle można nazwać to plażą) znajduje się od hotelu ok. 400m. W załączeniu zrzut z Google maps, który dokładnie wskazuje trasę od hotelu na plażę.Rezydent będący w hotelu również potwierdził, że odległość od plaży jest znacznie większa. Zresztą na stronie internetowej samego hotelu znajduje się informacja, że hotel znajduje się ok. 100m od morza, a do plaży jest ok. 5 min. 3. Sama plaża zresztą nie przypomina w żaden sposób plaży. Jest to malutki cypelek, który podczas przypływu morza jeszcze ulega zmniejszeniu. Nie ma możliwości by wszystkie osoby mieszkające w hotelu mogły z tego miejsca korzystać, zważywszy na fakt, że jest to „plaża” publiczna, z której korzystają inni turyści, a także mieszkańcy. Pozostaje zatem skorzystać z „betonowych” tarasów. Pomimo, że operator w ofercie przestawia możliwość odpłatnego skorzystania z leżaków na plaży piaszczysto kamienistej jest to absolutna nieprawda. Leżaki dostępne za opłatną znajdują się bowiem w innym miejscu, naprzeciwko tejże plaży, gdzie jest wybetonowane miejsce do wypoczynku. 4. Wyżywienie All inclusive to niestety kolejny punkt, który jest inny niż w ofercie. Oferta, mówi o tym, że wyżywienie obejmuje formę All inclusive, w której m.in., oferowane są napoje bezalkoholowe oraz lokalne alkoholowe do posiłków. W rzeczywistości kawa i herbata oferowane są tylko do śniadania, oraz w godz. 16.00-17.00 w barze All inclusive. Nie ma możliwości wypicia ciepłych napojów w ciągu dnia, do obiadu czy kolacji. All inclusive to absolutna samoobsługa. O ile do posiłków jest ona dla mnie w zupełności zrozumiała to w przypadku korzystania z Baru All Inclusive zakrawa o śmieszność. Oczywiście o ile jestem w stanie nalać sobie wina czy piwa samodzielnie to wystawienie na bar kilku butelek z mocniejszym alkoholem typu rakija i informacja samoobsługa jest nieporozumieniem! Dodatkowo w ofercie znajduje się informacja, że w godz. 16.00-17.00 w barze All inclusive podawane są lody dla dzieci. Niestety okazało się, że jest to informacja nieprawdziwa. Po zgłoszeniu tego faktu do rezydentki i po jej rozmowie z przedstawicielami hotelu okazało się, że hotel NIGDY nie oferował tej usługi Operatorowi 5. W ofercie jest informacja, że transfer obejmuje przeprawę promem. Nie ma jednak nigdzie informacji, że obejmuje on podróż samolotem, autokarem, promem i busikiem, przy czym autokar nie wjeżdża na prom, a to oznacza, przemieszczanie się z bagażem z autokaru na prom. W drodze do hotelu czas oczekiwania pomiędzy przyjazdem autokaru na przystań promową a odpłynięciem promu to ok. 40 min. Pani Rezydent po wręczeniu biletów na prom pozostawiła grupę z informacją, skąd i o której odpływa prom i zajęła się inną grupą, powracającą do Polski. W drodze powrotnej zbiórka w hotelu na busik do promu zaplanowana na godz. 6.45, natomiast wylot samolotu na godz. 15.30. Prom odpływa 7.45, płynie dwie godziny, co oznacza, że w Splicie jesteśmy o godz. 9.45. Do 15.30 jest sporo czasu, więc można siedzieć w upale 34 stopnie i oczekiwać na autokar lub biegać po mieście z walizkami, można również zostawić walizki w przechowalni, co oczywiście rodzi kolejne koszty. Ta opcja jest i tak lepsza niż siedzenie do 15.30 na lotnisku.

    Aneta, Warszawa - 04.09.2018  | Termin pobytu: lipiec 2018

    41/45 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel Hvar wyjazd 22-29 lipca

    Gdyby nie miejscowość, piękne widoki i restauracje ze smacznymi potrawami, a także szkołą nurkowania ten pobyt okazałby się katastrofą. Jeden basen w hotelu jest zamknięty, drugi na zewnątrz, nie polecam woda jest wymieniana raz na tydzień, czasami na dwa jak już usłyszałam od gości z hotelu. Pod prysznicem była lodowata woda, po zgłoszeniu Pani z recepcji powiedziała, że trzeba zaczekać 30 minut, aż poleci ciepła. Czekałam 45 minut dalej była lodowata. Za takie pieniądze, naprawdę można znaleźć coś lepszego. W pokoju tynk leżał na podłodze, kaloryfery wyrwane ze ściany, klimatyzacji brak, na poziomach niżej. Pokój z internetem nie istnieje, WiFi nie działa na całym terenie hotelu, jeśli masz własną firmę to polecam zabrać swój. Telewizor małe pudło, które ma 3 kanały. Wchodząc do pokoju śmierdzi. Nawet po otworzeniu drzwi na taras, przez cały pobyt taki sam zapach. Nie polecam kawy, jeśli chcesz wypić dobrą to tylko na mieście. Pani u której zamówiłam latte, podała mi same mleko. Nawet tłumaczenie nie pomaga. Jeśli planujecie pojechać na wyspę Hvar i wybraliście miejscowość Jelsa, to odradzam ten hotel te 3 gwiazdki są mocno naciągnięte.

    NATALIA, ELBLĄG - 16.08.2021

    10/11 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Porażka biura

    Jak można okłamywać klientów oraz pobierać pieniądze za all inclusive a na miejscu okazuje się że za napoje regionalne trzeba płacić ,choć w umowie jest napisane że wszystkie napoje regionalne są w cenie To samo jest w ostatnim dniu transfer do hotelu Sunce w Neum nie dość że zostaliśmy okrojeni z jednego dnia pobytu na hvarze to tam za na napoje trzeba było płacić ,choć wcześnie mieliśmy zapowiedziane że będzie w końcu pełneall inclusive.

    Roman, Wrocław - 25.06.2015

    36/42 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem