Opinie o Hotel Hvar

4.8/6 (100 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.8/6
100 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.9
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Wczasy hotel Hvar

    Sam Hotel dobry nie ma co narzekać niestety przyjechaliśmy o godz. 13 okazało się na miejscu że nie możemy iść na obiad bo mamy all inclusive dopiero od godz 16 głodni i zmęczeni musieliśmy szukać restauracji gdzie by można coś zjeść nie wiem czy to wina Hotelu czy biura podróży ale miłe to nie było.Sprawa druga lunch pack gdy wyjeżdzaliśmy na wycieczkę do KRKA okazał się śmieszny 2 malutkie kotleciki rybne 4 malutkie kromeczki chleba i 2 malutkie napoje ze słomką na cały dzień dla 2 osób śmiech na sali z innego Hotelu dostali 3 torby jedzenia poza tym spoko Hotel niezły jedzenie dobre

    Roman, Malbork - 24.09.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    17/25 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    nieźle

    Stosunek ceny do jakości hotelu taki sobie.

    Wik - 15.10.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel Hvar Jelsa

    Był to nasz 4 pobyt w hotelu Hvar. Od wielu lat korzystamy z pośrednictwa Rainbow dla wygody i pewności. Nie jesteśmy gośćmi, którzy chodzą na wszystkie posiłki, zajmują miejsca przy hotelowym basenie i korzystają z baru all inclusive ile fabryka dała 😉. Chodzimy swoimi ścieżkami. Hotel traktujemy jako bazę noclegową , która przy okazji zapewnia posiłki. Jelsa jest doskonałą bazą wypadową do eksplorowania całej Wyspy Hvar , ale też wyspy Brač. Okoliczności przyrody są przepiękne. Co tu dużo mówić - cudowne, niezapomniane. Hotel Hvar zawsze spełniał nasze niezbyt wygórowane wymagania. Tym razem jednak jesteśmy bardzo zawiedzeni jakością serwowanych posiłków. Jedzenie było strasznie monotonne. Często wykorzystuje się pozostałości z poprzednich posiłków jako bazę do innych dań, miesza się różne dania, nieraz podaje się potrawy z poprzedniego dnia. To jedzenie było po prostu często nieświeże i niesmaczne. Taką sytuację obserwujemy od ogłoszenia pandemii. Wcześniej jedzenie było pyszne i urozmaicone. Były organizowane wieczory dalmatyńskie z regionalną kuchnią i muzyką na żywo . To były uczty dla podniebienia i zmysłów. Ale te czasy już minęły. Wyposażenie pokoi z ubiegłego wieku, ale jest czysto. Obsługa też bardzo uczynna i miła. Niestety jakość wyżywienia zdecydowała o tym, że oceniamy stosunek jakości do ceny jako nieadekwatny. Cena jest naszym zdaniem wygórowana. Wcześniej nie mieliśmy zastrzeżeń.

    ALEKSANDRA, MALA NIESZAWKA - 04.09.2022

    10/11 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel Hvar

    Ogólnie wakacje fajne, lecz co do samego biura duże zastrzeżenia: przede wszystkim w salonie w Elblągu Panie pracujące tam nie wiedzą dokładnie co sprzedają. Chciałem wykupić wakacje z dobrym hotelem 4-5 gwiazdkowym z all inclusive, po wyszukiwaniu pani informowała mnie że tylko all inclusive light czyli posiłki i do tego piwo, wino i inne regionalne alkohole, my stwierdziliśmy żeby w takim razie Pani obniżyła standard hotelu, ale all inclusive ma być bogatszy. Znalazła Pani właśnie Hotel Hvar gdzie oferta all inclusive była dla nas wystarczająca, ale pokoje bez klimatyzacji więc i tak to zaakceptowaliśmy. Zaceło się fatalnie zepsuty samolot i 10 godzin czekania na lotnisku w Gdańsku, po dojechaniu tam jakie wielkie zaskoczenie nas ogarneło że do picia jest tylko piwo, wino i jakiś marny regionalny alkochol tak jak w innych ofertach ALL INCLUSIVE light, a nadmieniam że chcieliśmy bogatszą wersje. Zostało nam zprzedane nie to za co zapłaciliśmy a do tego w 40 stopniowym upale meczylismy sie w pokoju bez klimatyzacji, gdzie mogliśmy wziąc inny hotel z klimą i ofertą all inclusive light i by było to samo tylko że mielibyśmy klimatyzowane pokoje.

    Andrzej - 19.09.2017

    10/15 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem