Opinie klientów o Hotel Hvar

4.9 /6
83 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.9
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Aneta, Warszawa 04.09.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Lipiec/ sierpień 2018

Szanowni Państwo, moja ocena dotyczy głownie Biura Podróży i niezgodności stanu zastanego w hotelu z ofertą niz samego hotelu. Od hotelu posiadającego 3 gwiazdki nie można oczekiwać luksusów, hotel jest raczej poprawny, swoim wystrojem pamięta czasy minionej epoki. Nie mniej jednak jest czysto, okolica piękna. Do miasteczka jest bardzo blisko, można spokojnie pójść na spacer, nawet z dzieckiem. Jeśli ktoś chce wynająć samochód to polecam rozglądać się zaraz po przyjeździe, ponieważ później może być kłopot z najmem lub jego ceny są dośc wysokie. Poniżej moje zastrzeżenia: 1. Pokój, który został nam przydzielony (nr 301) nie spełniał w żaden sposób opisanych w ofercie standardów. Nie posiadał widoku na morze, za który dodatkowo zapłaciliśmy. Widok z balkonu to taras przeznaczony do opalania oraz basen. Niestety po rozmowie z pracownikami okazało się, że hotel nie posiada pokoi z widokiem na morze!. Posiada pokoje od strony morza lub ogrodu, co jest wyraźnie zaznaczone w katalogu reklamowym hotelu. Dodatkowo w łazience znajdował się grzyb na suficie. Pokój posiadał dostawkę, która miała podarte obicie, wystawały z niej części metalowe, o które można zrobić sobie krzywdę lub uszkodzić ubranie, co miało miejsce w moim przypadku. 2. Odległość hotelu od plaży również jest niezgodna z opisem zawartym w ofercie. Najbliższa plaża piaszczysto kamienista (jeśli w ogóle można nazwać to plażą) znajduje się od hotelu ok. 400m. W załączeniu zrzut z Google maps, który dokładnie wskazuje trasę od hotelu na plażę.Rezydent będący w hotelu również potwierdził, że odległość od plaży jest znacznie większa. Zresztą na stronie internetowej samego hotelu znajduje się informacja, że hotel znajduje się ok. 100m od morza, a do plaży jest ok. 5 min. 3. Sama plaża zresztą nie przypomina w żaden sposób plaży. Jest to malutki cypelek, który podczas przypływu morza jeszcze ulega zmniejszeniu. Nie ma możliwości by wszystkie osoby mieszkające w hotelu mogły z tego miejsca korzystać, zważywszy na fakt, że jest to „plaża” publiczna, z której korzystają inni turyści, a także mieszkańcy. Pozostaje zatem skorzystać z „betonowych” tarasów. Pomimo, że operator w ofercie przestawia możliwość odpłatnego skorzystania z leżaków na plaży piaszczysto kamienistej jest to absolutna nieprawda. Leżaki dostępne za opłatną znajdują się bowiem w innym miejscu, naprzeciwko tejże plaży, gdzie jest wybetonowane miejsce do wypoczynku. 4. Wyżywienie All inclusive to niestety kolejny punkt, który jest inny niż w ofercie. Oferta, mówi o tym, że wyżywienie obejmuje formę All inclusive, w której m.in., oferowane są napoje bezalkoholowe oraz lokalne alkoholowe do posiłków. W rzeczywistości kawa i herbata oferowane są tylko do śniadania, oraz w godz. 16.00-17.00 w barze All inclusive. Nie ma możliwości wypicia ciepłych napojów w ciągu dnia, do obiadu czy kolacji. All inclusive to absolutna samoobsługa. O ile do posiłków jest ona dla mnie w zupełności zrozumiała to w przypadku korzystania z Baru All Inclusive zakrawa o śmieszność. Oczywiście o ile jestem w stanie nalać sobie wina czy piwa samodzielnie to wystawienie na bar kilku butelek z mocniejszym alkoholem typu rakija i informacja samoobsługa jest nieporozumieniem! Dodatkowo w ofercie znajduje się informacja, że w godz. 16.00-17.00 w barze All inclusive podawane są lody dla dzieci. Niestety okazało się, że jest to informacja nieprawdziwa. Po zgłoszeniu tego faktu do rezydentki i po jej rozmowie z przedstawicielami hotelu okazało się, że hotel NIGDY nie oferował tej usługi Operatorowi 5. W ofercie jest informacja, że transfer obejmuje przeprawę promem. Nie ma jednak nigdzie informacji, że obejmuje on podróż samolotem, autokarem, promem i busikiem, przy czym autokar nie wjeżdża na prom, a to oznacza, przemieszczanie się z bagażem z autokaru na prom. W drodze do hotelu czas oczekiwania pomiędzy przyjazdem autokaru na przystań promową a odpłynięciem promu to ok. 40 min. Pani Rezydent po wręczeniu biletów na prom pozostawiła grupę z informacją, skąd i o której odpływa prom i zajęła się inną grupą, powracającą do Polski. W drodze powrotnej zbiórka w hotelu na busik do promu zaplanowana na godz. 6.45, natomiast wylot samolotu na godz. 15.30. Prom odpływa 7.45, płynie dwie godziny, co oznacza, że w Splicie jesteśmy o godz. 9.45. Do 15.30 jest sporo czasu, więc można siedzieć w upale 34 stopnie i oczekiwać na autokar lub biegać po mieście z walizkami, można również zostawić walizki w przechowalni, co oczywiście rodzi kolejne koszty. Ta opcja jest i tak lepsza niż siedzenie do 15.30 na lotnisku.

2.0/6

NATALIA, ELBLĄG 16.08.2021

Hotel Hvar wyjazd 22-29 lipca

Gdyby nie miejscowość, piękne widoki i restauracje ze smacznymi potrawami, a także szkołą nurkowania ten pobyt okazałby się katastrofą. Jeden basen w hotelu jest zamknięty, drugi na zewnątrz, nie polecam woda jest wymieniana raz na tydzień, czasami na dwa jak już usłyszałam od gości z hotelu. Pod prysznicem była lodowata woda, po zgłoszeniu Pani z recepcji powiedziała, że trzeba zaczekać 30 minut, aż poleci ciepła. Czekałam 45 minut dalej była lodowata. Za takie pieniądze, naprawdę można znaleźć coś lepszego. W pokoju tynk leżał na podłodze, kaloryfery wyrwane ze ściany, klimatyzacji brak, na poziomach niżej. Pokój z internetem nie istnieje, WiFi nie działa na całym terenie hotelu, jeśli masz własną firmę to polecam zabrać swój. Telewizor małe pudło, które ma 3 kanały. Wchodząc do pokoju śmierdzi. Nawet po otworzeniu drzwi na taras, przez cały pobyt taki sam zapach. Nie polecam kawy, jeśli chcesz wypić dobrą to tylko na mieście. Pani u której zamówiłam latte, podała mi same mleko. Nawet tłumaczenie nie pomaga. Jeśli planujecie pojechać na wyspę Hvar i wybraliście miejscowość Jelsa, to odradzam ten hotel te 3 gwiazdki są mocno naciągnięte.

2.0/6

Roman, Wrocław 25.06.2015

Porażka biura

Jak można okłamywać klientów oraz pobierać pieniądze za all inclusive a na miejscu okazuje się że za napoje regionalne trzeba płacić ,choć w umowie jest napisane że wszystkie napoje regionalne są w cenie To samo jest w ostatnim dniu transfer do hotelu Sunce w Neum nie dość że zostaliśmy okrojeni z jednego dnia pobytu na hvarze to tam za na napoje trzeba było płacić ,choć wcześnie mieliśmy zapowiedziane że będzie w końcu pełneall inclusive.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem