Opinie klientów o Villa Marco Polo

3.2 /6
56 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
3.4
Plaża
5.0
Pokój
3.0
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
2.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Walentina 14.09.2018
Termin pobytu: czerwiec 2019

Wakacje z rp.

Dziadostwo! Dziadostwo jakiego nie ma już chyba w całej Europie.Przylot 8.00 rano i szybki transfer z lotniska a potem oczekiwanie na zakwaterowanie a w międzyczasie pozwoliłem sobie skożystać z toalety przy holu głównym i okazuje się gdzie się znalazłem.W toalecie ręczników stos nad koszem pół metra ale w barze przy holu głównym taki sam.Otrzymaliśmy klucze ok.godz.10,30 - my do pokoju 319 a po wejściu okazuje sie że jakiś Pan wymienia deskę od sedesu (nie wiem czy to coś można nazwać deską)a poza tym nie pasuje rozmiarami i kształtm.W pokojach na podłodze leży wykładzina dywanowa która jest tak brudna że nie widzieliśmy drugiej takiej.Nie wiem kto te komentarze pisze chyba nz zlecenie Rainbow bo to nie willa ale bu...l. w Willi Marco polo pracują tylko ucziowie szkół i studenci chyba jako wakacje lub w rodzju jakiegoś ohapu.Pani rezydent informuje nas o tym że pokoje w Willi Marco Polo sprzątane są tylko raz przed otrzymaniem ich i po zdanu ostatniego dnia. Ręczniki tak sam tylko pierwszego dnia są czyste i więcej nie wymieniają papier toaletowy jak trzeciego dnia zabrakło to stwierdzono że tak jak sprzątanie taki i papier jest tylko raz w tygodniu,natomiast co do mydła w płynie to Pani Rezydent stwierdziła że w willach jest taki zwyczaj że goście sobie sami kupują.Nie wspomnę o wyżywieniu bo to jest gorsze niż dla psa niektórzy dają .Sok jabłkowy to dopiero coś nawel smaku i koloru nie ma jabłkowego istna woda .Na śniadanie wędlina ,masło (jak zabrakło to margaryna),chleb pszenny marmolada i miód,kawa lub herbata do tego twaróg ,jakiś niby jogurt i to każdego dnia bez wyjątku.Obiady i kolacje to istna katastrofa jedno danie mięsne ,do tego makaron lub ryż albo kasza gryczana (zależy od dnia)jakeś dodatki więc chcesz nie chcesz musisz to jeść a jak nie to do baru który nie wadomo gdzie jest, kilometr może półtora i to speluna.Nie proponuję nikomu tam jechać a jak nie wierzy mojej opinji to się przekona sam na włóasnej skórze.Nie ma rzadnego opiekuna kto s tym hotelem zarządza.W pokojach większośc szafek i szuflad nie nadaje się dourzytku nawet po próbie ich naprawy.na ścianach grzyb i zacieki które powstały po opadach desczu.wszystkie pokoje są w podobny stanie.Pani rezydent po kilka razy zbierała bury co raz to od innego klienta ale dzielnie odpierała z agresją i mówiła "po co żęś kupił te wczasy" nie wie dlaczego tym miejscem nie zainteresował się jeszcze sanepid .Byłem z Rainbow dziesiąty raz i ostati.Dodam jeszcze że po przeczytani opinji o polskiej strefie to wnioskuję że wszędzie jest tak samo lub bardzo podobnie i to ile kto zapłaciła za pobyt to nie ma znaczenia .Biuro turystyczne powinno się wywiązać ze swoich opisów.Co do internetu to nawet w holu nie działa a co dopiero mówić o pokojach.W dniu przyjazu wszystkim tłumaczono że była burza i są problem lecz one było do momentu wyjazdu a nowo przyjeżdżającym opowiada się tą samą bajkę.

0.5/6

IDA, ELBLAG 03.08.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Beznadzieja

Właścicielka bardzo niemiła, jedzenie okropne, żadnych warzyw i owoców, porcje obiadowe reglamentowane. Szczerze odradzam. Jedyny plus to umiejscowienie hotelu

0.5/6

Sylwia, Warszawa 10.09.2018
Termin pobytu: czerwiec 2019

Syf, nędza, odradzam to miejsce i przestrzegam, ogólnie tragedia

Niestety nie można wystawić pozytywnej opinii dla tej "Villi". Oferta nazywana opcją all inclusive light gdzie napoje mialy byc do posiłku nie powinna nosić nazwy all inclusive. Posiłki malo ze niedobre, a wręcz obrzydliwe byly przetwarzane kilka razy. To co nie zostalo zjedzone na obiad podano na kolacje, albo po raz kolejny dnia następnego tylko w zmienionejformie. Przyklad: mięso smażone z obiadu z dnia poprzedniego wyrzucono w sos z obiadu z dnia dzisiejszego i podano na kolacje. Kucharz nie ma smaku, mięso gumowe, że nie ds sie go pokroić a co dopiero pogryźć. Hitem też sa śniadania, bardzo maly wybór, kilka pomidorow, jeden ogórek pokrojony, kilka plastrow zoltego sera i produktu wedlino podobnego. Jezeli czegos braknie to nie jest dokladane. Idąc z prosba o dolozenie pieczywa albo pomidora mozna usłyszeć że przydzial na dzien dzisiejszy sie skonczyl. Pokoje niesprzatane, tylko raz na wyjazd wymienione reczniki. Klimatyzacja tak brudna i zagrzybiona ze strach użyć. Ogolny syf przed hotelem, personel nie zwraca na to uwagi, chyba nigdy nie bylo tam posprzątane. Polamane latarenki, dziurawe lezaki, porwany hamak i wszstka tak lezy na widoku.Kelner gbur, ktory trzaska drzwiami przed nosem gości. Mimo ze 3 razy zglaszalem rezydntce i pracownikom hotelu że lodówka nie dziala żadnej interwencji z ich strony nie bylo. Podajnik na mydło w łazience był ale nikt go nie uzupełniał. Kompletne olewactwo i nieposzanowanie goscia. Wstyd mi za obsługę bo to Polacy i swoja prace i gosci maja w głębokim poważaniu. Nawet jedna osoba z obsugi przynała, że jedzenie jest masakryczne i prcując w wielu kurortach nigdy nie spotkał sie z czymś takim. Przyznał, że jest to najgorszy hotel w jakim pracoawał. Jak można tą ofertę nazywać opcją ALL INCLUSIVE LIGHT. To jest oszukiwanie klienta i wyłudzanie od niego pieniędzy. Rainbow powinien się wstydzić, że ma taki hotel w ofercie. WSTYD

0.5/6

Zbyszek 14.07.2019

Dramat, dlaczego znowu to jest w ofercie???

To nie zasługuje na , dwie gwiazdki.Wrocilismy 11 lipca 2019, szkoda moje wymarzone, wyczekiwane wczasy w Chorwacji strata pieniędzy.Wykupilismy nie po All inclusive laith,aby szukać coś zjeść .Na stołówce rządzą młode Polki, są niemiłe i naprawdę na niczym im nie zależy.Jedzenie monotonne i wręcz obrzydliwe,z resztki obiadu są przetwarzane na kolację. Panuje ,bałagan, nikt nie sprząta , wszędzie suche trawy,na nasze szczęście dwie noce padał deszcz i dlatego było czyściej bo zmył resztki jedzenia i rozlane soki i alkohole na tarasie,bo inaczej zjadły by mrówki.W pokojach miało być raz na tydzień sprzątane, nikogo nie było, ręczniki brudne,zero mydła ,w recepcji nikogo nie było przez 7dni,babka właścicielka z pochodzenia Polka jest na początku i i więcej nie uświadczysz., znają się z rezydentką.dlatego krytyka jest ignorowana.Wracajac do jedzenia to można długo opisywać,ale szkoda słów.Lanchboksy dostaliśmy w postaci kawałka bułki i plastra żółtego sera wrzucone do reklamówki,to oczywiście resztki że śniadania i bez wody ,bo zabrakło, wyglądało to jak chleb dla konia. Deser to połówki jabłka, które oczywiście zostały,to na drugi dzień deser w postaci tych jabłek pokrojonych w kostkę wymieszane z arbuzem,albo budyń kakaowy ugotowany na gęsto itakie gluty narzucane łyżką niby ciastka?? Żeby to opisać to jeszcze trzeba użyć dużo słów ,ale szkoda czasu na pisanie i na przyjazd tutaj.W trakcie pobytu interweniowaliśmy do Rainbow i niby już była zdjęta oferta Marco Polo a w tej chwili dwa dni po naszym powrocie do domu znowu widnieje na stronach Nie wymagam złotych klamek,ale tutaj TRUJĄ ludzi, właśnie przyjechałam z bólami brzucha i ogólną niestrawnością....koszmar.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem