Opinie klientów o Villa Marco Polo

3.2 /6
56 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
3.4
Plaża
5.0
Pokój
3.0
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
2.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Walentina 01.11.2018
Termin pobytu: czerwiec 2019

wakacje w willi Marco POlo

Nigdy więcej do tego hotelu.Nie wiem kto pisze te opinie i je dodaje bo ci wszyscy co piszą że jest ok. to chyba pierwszy raz byli na wakacjach i nie mają porównania jak wyglądają trzy *.Ten holel (czy willa ) to 1* a w ogóle to nie wiem dlaczego jest w ofercie. Nie prawdą też jest że przeszedł jakiś remont bo jest nie widoczny.Zdjęcia przy ofercie są bardzo efektowne a w rzeczywistości jest co innego.Okolica jest nie ciekawa -nie ma tam nic do zobaczenia a nawet jest brak sklepów i barów w okolicy żeby nawet pamiątkę jakąś kupić.Jeżeli ktoś chce coś kupić to trzeba się udać do Trogiru oddalonego 15km od hotelu ,najlepiej autobusem.Sam Trogir jest bardzo ładny .Jeżeli ktoś pisze w opinji że wyżywienie jest ok.to jest kłamstwo (albo co ten ktoś je na codzień)bo to nie jest all inclusive to nawet nie jest ruska stołowa szkoda tylko że miski nie są przybite do stołu gwożdziami.Jedna porażka! Pani napisała że zapłaciła 1500zł a ja 1900zł.a inni może nawet i więcej za 8 dni .Ja już pierwszego dnia chciałabym wrócić do domu ale niestety nie było z tąd autobusu.Byłam wiele razy na wakacjach w hotelach i nawet jeżeli jest 3* to sprzątają w pokojach każdego dnia i jest wymiana ręczników ,jest papier toaletowy i mydło w płynie w dozowniku a nawet w niektórych hotelach suszarka i żelazko do prasowania a tutaj niczego z tych rzeczy czy taż dóbr nie ma.Jest ogółny syf i bród a obsługa to uczniowie szkół która się w ogóle niczym nie interesuje bo ona najprawdopodobniej jest tu na wakacjach w zamian za ich pracę w tej willi (jeżeli takową można nazwać).Pani rezydent uparcie broni ataków nie zadowolonych turystów mówiąc że 3* tak wyglądają ale ja wiem że jest to nie prawda.To nie były wakację ale porażka .Rainbow za każdym razem pisze odpisuje że za nidociągniecia przepraszamy i już zostały usunięte i JEST TO NIE PRAWDA.

0.5/6

Mateusz 20.10.2018

Porazka

Nigdy więcej takich wakacji, allinclusive miał być bar od 18, plaża piaszczysta i miła obsługa, a był koszmar, bar był wtedy gdy szanowni państwo z i obslugi(Polacy) go rozlozyli(nalali piwo do kubków i wynieśli na zewnątrz) a jeśli im się nie chciało to powiedzieli ze zła pogoda i baru nie ma... Jedzenie gorsze niż dla psów, np. gulasz na kościach... Kawa tylko do śniadania, do obiadu już nie ma. Pani która mówiła ze jest managerem villi była raczej przypadkowo osoba do której przyjeżdżali znajomi z polski którzy teoretycznie byli takimi samymi gośćmi jak inni a w praktyce byli całkowicie inaczej traktowani(inne jedzenie, inne godziny posiłków itp) nigdy więcej z tym biurem i nigdy więcej na wycieczkę gdzie będzie „polska strefa” zapomnialem jeszcze dodać ze kupiłem pokój który jak to pani manager powiedziała „nie istnieje” miało być studio a była klitka z uszkodzonym prysznicem...

0.5/6

Ala 02.07.2017

Jedzenie w Villi Marco Polo

Swoje wakacje spędziliśmy w Villi Sofija, oddalonej od Villi Marco Polo. Dlatego opinia będzie dotyczyła jedynie posiłków, które w ramach wykupionej opcji jedliśmy w Villi Marco Polo. To co się tak działo, to był istny czeski film. Nigdy ale to przenigdy nie spotkaliśmy się z taką sytuacją, aby jedzenie serwowane jako all inclusive było w takiej formie. Posiłki były nędzne, nie tylko jakościowe ale i ilościowo. Taka opcja gwarantuje w innych hotelach różnorodność, a przede wszystkim dużą ilość jedzenia (mam też na myśli all inclusive w Chorwacji). Już odpuściliśmy brak urozmaicenia, ale gdyby wszyscy ludzie zeszli na posiłek na jedną godzinę, to jedzenie otrzymałaby jedynie jedna trzecia z nich. Napoi było jak na "lekarstwo". Jeden rodzaj, pół litra rozrobionego z wodą w dystrybutorze. Panie z obsługi patrząc na nas zastanawiały się czy dolać jeszcze pół litra czy nikt już nie będzie potrzebował "napoju". Jedzenia zawsze brakowało, apetycznie też nie wyglądało. Sklejone rurki, trochę ryżu albo dwie łyżki kaszy i dwa sosy (podobno z mięsem, na które ani ja ani mój mąż nigdy nie trafiliśmy). Opinia ta jest przestrogą dla innych zainteresowanych opcją wykupienia jedzenia w Villi. Jedynie co wychodzą ze stołówki to możemy czuć złość, rozczarowanie i głód.Uważamy, że taka sytuacja jest związana z utworzeniem tam Polskiej Strefy z Biura Podróży Rainbow Tours.

0.5/6

ANTONI, ZAMOSC 08.09.2019

pobyt na wczasach

Fatalna willa jeśli chodzi o wyposażenie,położenie ładne.Brak klimatyzacji w całym budynku,obsługa nie do przyjęcia!!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem