Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
"The Dome" to propozycja dla tych, którzy nie szukają luksusów. Hotel ma duże możliwości, ale zdecydowanie przydałby się tu już remont. Pierwsze wielkie rozczarowanie spotkało nas w samolocie, gdy okazało się, że jako rodzina z 4-letnim dzieckiem mamy miejsca w trzech zupełnie różnych rzędach. Gratulujemy wyobraźni tym, którzy o tym decydują! Choć oczywiście nikt nie przyznaje się do podjęcia tej decyzji. Stewardzi w samolocie niezbyt ochoczo próbują pomóc. Przedstawiciele Rainbow też umywają ręce. Co ważne - nie byliśmy jedyni. Więcej było rozdzielonych par i rodzin. Jeśli więc ktoś wybiera się z biurem Rainbow na wakacje, musi się liczyć z tym, że w czasie lotu obok niego zasiądzie samotnie kilkuletnie dziecko oddzielone od rodziców, którym trzeba będzie się zająć... W drodze powrotnej problem się powtórzył. Na lotnisku udało się zmienić przydzielone fotele i "wywalczyć" dwa miejsca obok siebie. Trzeciego już jednak nie... Ostatni dzień pobytu w hotelu wygląda dość osobliwie. Jako że wylot przewidziany jest na okolice północy - a doba hotelowa kończy się w południe - powstaje pytanie, co hotel ma do zaoferowania w tym czasie swoim gościom. Od początku pobytu rezydentka opowiada o tym, że istnieje możliwość wykupienia dodatkowych godzin w swoim pokoju (35 euro za wynajęcie pokoju do godziny osiemnastej lub 50 euro do dwudziestej). Recepcja odsyła jednak wszystkich i każe zgłosić się w tej sprawie rano w dniu wyjazdu. Ale wtedy słyszymy (wszyscy po kolei), że nie ma takiej możliwości. A jedyne, na co możemy liczyć, to udostępnienie prysznica na popołudniową kąpiel ("pół godziny dla rodziny")... Poza tym niedopowiedziane zostaje - jak wygląda sprawa posiłków ostatniego dnia pobytu. Absurdalne jest stwierdzenie rezydentki, że możemy "nieoficjalnie" pojawiać się w restauracji, tzn. nie będziemy wchodzić głównymi drzwiami, ale od strony plaży, żeby nie rzucać się w oczy... Świetnie! Poczujmy się jak wyłudzacze posiłków. Kuchnia hotelowa działa natomiast niezwykle sprawnie. Potrawy wciąż są dostępne - nie ma przestojów i braków. Kawa dostępna w kilka sekund. Desery pojawiają się w bufecie przez cały czas trwania posiłków. Do tego kuchnie tematyczne. Bardzo pracowici kelnerzy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusem hotelu jest położenie na uboczu Ajia Napy i własna plaża z darmowymi leżakami, pokoje standard w skrzydle hotelu z widokiem na wejście do hotelu lub dachy pomieszczeń gospodarczych (widoku na morze brak), pokoje czyste codziennie sprzątane, wymiana ręczników. Obsługa bardzo miła. Minusem hotelu jest mało urozmaicone jedzenie, w szczególności brakowało nam warzyw i owoców. Śniadanie: parówki, kiełbaski, jajka, jajka sadzone, jajecznica, mini omlety, fasola, bekon, zapiekane ziemniaki, pomidory na gorąco, co drugi dzień naleśniki lub gofry, + zimna płyta, soki, wybór płatków . Obiady i kolacje też w miarę ok wszystko było smaczne ale zazwyczaj wybór 2-3 mięs + jedna ryba, raz się trafiły kalmary i raz kraby, ze słodkości wybór z 5 pozycji, owoce jabłka, gruszki i mandarynki (po banany i arbuzy chodziliśmy do sklepu). My byliśmy z dzieckiem i głównie brakowało nam czegoś zdrowego do jedzenia na przekąskach pomiędzy głównymi posiłkami (były tylko tosty z serem, frytki, bekon, pizza). W porównaniu z tym co mieliśmy na Fuerteventurze to jedzenie wyglądało słabo, niby codziennie był jakiś inny dzień - japoński, meksykański, cypryjski, włoski ale przygotowane tak bez polotu). Raz na pobyt można skorzystać z restauracji (cypryjska, włoska, japońska wszystko w jednym miejscu w ramach jednej restauracji tylko tak piszą że jest 5) polecam cypryjską - zestaw z kilkunastu małych dań Meze serwowanych przez kelnera, w japońskiej chyba suszi a w e włoskiej pizza, ale nie byliśmy więc nie wiem dokładnie. W brodziku ze zjeżdżalniami dla dzieci woda zimniejsza niż w dużym basenie. Ogólnie cały pobyt oceniam jako dobry głównie ze względu na lokalizację (w centrum miasta plaże strasznie zatłoczone, mnóstwo ludzi, kolejki do jedzenia w restauracjach) zawsze można było bez problemu znaleźć leżak przy basenie czy na plaży. W hotelu praktycznie codziennie było jedno lub dwa angielskie wesela, ale nie było to uciążliwe. Mało animacji.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma naciągane gwiazdki,ale nadrabia położeniem przy super plaży...baseny są super.Ekipa barnanów ze Słowacji i Czech jest na bardzo wysokim poziomie-Samuel,Gabriel,Martin,Peter
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel bardzo ładny z rozbudowaną infrastrukturą. Duży plus na łóżka na plaży i samą plażę - szeroką i piaszczystą. Śniadania mogłyby być bardziej urozmaicone bo codziennie jest to samo, ale już obiady i kolacje są w porządku. Jedyny minus - brak wieczornych atrakcji dla dorosłych - koncertów, dyskotek animacji....