4.8/6 (78 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.5/6
Kupujesz apartament 50 m2 w hotelu, a na miejscu dostajesz pokój standard w sąsiednim hotelu Anastasja. Marlita Beach Hotel&Apartaments jest w remoncie ?! Maj 2024 r. Jedynie pogoda i bliskość morza na 5 z plusem. Jedzenie takie sobie, monotonne mało owoców . Wyżywienie, baseny i atrakcje w innym hotelu, Marlita zamknieta była. Tak Rainbow wysyła swoich klientów, rezydent był na lotnisku tylko przylot i na drugi dzień w hotelu wycieczki sprzedać. Przed wyjazdem pytać gdzie traficie, jakiego hotelu pokoju, apartamentu. Polecić nie można, bo nie było pobytu w tym hotelu.
3.0/6
Kraj cudowny, widoki piękne. Nie korzystaliśmy z wycieczek organizowanych przez rainbow, bo wg nas były za drogi w stosunku do indywidualnych wycieczek organizowanych przez Polaków mieszkających od wielu lat na Cyprze, w kameralnej atmosferze czyli liczba uczestników 3 osoby. Niestety hotel nie tylko nie miał otwartych restauracji, ale również nie było polskich animacji jak w informacji w miesiącu kwietniu. Co do czystości hotelu to niestety przez cały pobyt 12 dni, ani razu nie mieliśmy wymienionej pościeli. Ręczniki też rzadko. Klimatyzacja w pokoju była bardzo słaba, a nawet się psuła. Na początku pobytu w kranie tylko zimna, letnia woda nie było ciepłej i gorącej, dopiero po interwencji mieliśmy wrzątek i brak zimnej. Jak ktoś nie był uważny mógł się poparzyć . Rezydenta widzieliśmy tylko na spotkaniu organizacyjnym, ale nie mieliśmy potrzeby korzystania z jego usług więc trudno ocenić, według nas chyba OK. Jedzenie dobre, trochę gorzej z organizacją na kolacji, trzeba było czekać w kolejce jak znajdą miejsce dla klienta. Również podczas kolacji i lunchu nie można było sobie samemu nalać zimnych napoi oraz wina, piwa tylko trzeba było poczekać , aż przyjdzie jedna z dwóch osób i przyjmie zamówienie.
3.0/6
Biuro podróży sprzedaje pokoje których nie ma. W ofercie przedstawiono pokoje,które znajduja sie w już sprzedanym budynku o czym dowiedziałam się od recepcjonistki w momencie wyjaśnienia sytuacji dlaczego mój pokój różni sie od tego na zdjęciach (pierwszy raz miałam taka sytuację) Poza tym hotel 4 gwiazdki ma chyba tylko za wygląd od frontu i lobby, ponieważ gdy wejdziecie do części z pokojami przeniesiecie się w lata 90. Ja naprawdę nie jestem specjalnie wymagająca,ale pokój z łazienką to jedno,wielkie nieporozumienie. Od wejścia uderzy Was smród wilgoci, pleśni i stęchlizny, w łazience dla odmiany zalatuje kanalizacją, przy spuszczaniu wody w toalecie woda wypływała nam w zlewie. Ciągle brakowało papieru toaletowego, który sama zabierałam sobie z korytarza z wózka od pań sprzątających bo fizycznie były u nas dosłownie 3 razy podczas całego tygodnia(policzyłam)a i tak sprzątaniem tego nazwać nie można.Jeżeli dotrzecie do hotelu z lotniska w godzinach porannych to uprzedzam,że MUSICIE cierpliwie czekać z zameldowaniem do 14.00 i nie ma szans nawet na szklankę wody bo do tego czasu nie dostaniecie opasek, a tego obsługa baaardzo pilnuje. W razie czego sklepiki są po drugiej stronie ulicy.Byłam świadkiem takiej sytuacji. Upał jak diabli,a laska w barze mówi,że jak dziecko chce wody to rodzice muszą mu ją kupić bo nie ma opaski. Żart i to nieśmieszny. W opisie czytamy,że hotel jest przyjazny rodzinom z dziećmi i jest, dzieci na full, ale NIKT nie informuje,że na przeciwko hotelu stoi olbrzymia scena z której muzyka wali basami od 18 do 3 nad ranem więc zapomnijcie o spaniu bo okna nie są dźwiękoszczelne, więc po prostu dudni. Jeżeli liczycie na animacje to w ciągu dnia są tylko TRZY i to przez cały pobyt (pilates, aqua aerobic i waterpolo) wieczorem dwa razy mużyka na żywo i nuda . Dla dzieci ok, 40 minutowe tańce. No ogólnie mozna sie wynudzić lub szukać wrażeń poza hotelem. Jedyny plus to wspaniałe położenie i tu nie ma sie do czego przyczepić. Ogólnie zdecydowanie nie wróciłabym tam.
3.0/6
hotel Marlita nie ma oddanej do użytku swojej pełnej infrastruktury chociaż wycieczka jest sprzaedawana z hotelem i jego pełnym zapleczem